seuraavat nimet on ollu mieluisia mutta mietin mitä niistä todennäköisesti lyhennetään/väännetään :).. ja mikä olisi hyvä kutsumanimi seuraaville...
Amelia
Isabella
Ellen
Adeline
p.s olemme siis kansainvälinen perhe
lempinimiä seuraaville....
5
2579
Vastaukset
- ,.,
Kivoja nimiä olette miettineet. Isabellasta tulee luultavimmin Bella, näin ainakin meillä kävi. Muita lempinimiä voisi olla esimerkiksi Isa, Izzy ja Belle. Ellenistä saattaisi tulla Elli tai Elle. Amelia voisi olla Ama tai Lia, Adelinesta ehkä Ada. Nämä ovat kuitenkin vain veikkauksia ja jotkut ei ehkä niin hyviä, myönnän. Toivottavasti näistä on edes jotain apua.
- vaikea sanoa, mutta
Tjaa, joskus kutsumanimet tulevat sukunimestä, ovatpa etunimet mitä hyvänsä.
Isabellat ovat joskus Issejä, belloja, beeboja (lähipiirissä)
Ellen on ellu
Amelia voi olla amsku, amsu, melli
Adeline on ade, adsku
Lempinimissä on otetta vielä huomioon se, miten taapero kutsuu itseään, kun nimi on pitkä ja vaikea. Niistä vauvanimistä jää usein lempinimi.- Anonyymi
Tai sitten ihan jostain muusta, kuten jostakin toiminnasta tms. Yhden kaverin poika tykkäs isän työkaluista niin toinen kaveri alkoi kutsua sitä sen työkalun nimellä ja se jäi sitten perheenkin käyttöön.
- Anonyymi
Mielestäni Isabellalle olisi Isbe.
- Anonyymi
Mitä lempinimiä Adelialle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282237Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451820- 391514
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii301315Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281120Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104820Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722