Ilta mitä parhain

tummajatulinen.

Poistuin syysiltanan työpaikaltani, ylläni vain pitkä takki, piikkikorot ja alusvaatteet. Ei en ole prostoitu, olen malli, ja kyseessä oli ollut alusvaatekuvaukset, kun olinkin studiolle hukannut vaatteeni. Kävelin pitkin jokikatua omaan kattohuoneistooni helsingin keskustaan, kun yhtäkkiä alkoikin sataa vettä. Ajattelin että voi helvetti, ja aloin niissä koroissa, takistani kiinni pidellen juosta sateessa. Matkaa oli jäljellä ainakin 10minuuttia. Yllättäen tämänpäiväinen kuvaajamme saapui paikalle suurella maasturillaan, ja kysyi kelpaisiko kyyti. Ei ollut vaihtoehtoja ja hyppäsin autoon. Hän kysyi kohteliaasti osoitetta ja käynnisti auton uudestaan. Peilailin itseäni ja litimärkiä hiuksiani, kun näin miten mies sivusilmällä katsoi paljastavaa poveani. Hymyilin. Mies oli erittäin puoleensavetävä, nuori, tumma, pitkä, komea ja lihaksikas. Sekä ammatiltaan kuvaaja. Siinä hän ajoi mustassa t-paidassaan ja farkuissaan, hiukset hapsutettu pystyyn päin. Ruskeat silmät tiukasti minussa. Lisäsin huulikiiltoa ja olimme perillä. Hän pysähtyi aivan oven eteen. Hän tuli lähemmäs, ja hieroi reittäni. Minulla ei ollu mitään sitä vastaan olin niin kiihottunut. Katsoin häntä viettelevästi ja kysyin haluaisiko hän tulla lasilliselle. Vastaus oli myöntävä.

Ylhäällä kaadoin molemmille kuohuvaa, ja sanoin meneväni vaihtamaan vaatteet päälleni. Otin takin pois, riisuin kengät, kun huomasin peilistä miehen tirkistelevän minua. Katsoin häneen ja kysyin halusiko hän jotain. Kävin niin kuumana pelkästä ajatuksesta. "Sinut seurakseni sohvalle" mies vastasi hymyillen, olin ottamassa sängyltäni mekkoa, mutta hän tokaisi "älä suotta peittele kaunista vartaloasi, olen nähnyt sen ennenkin" kävelin hänen luokseen ja kuiskasin kiihkoa tihkuen hänen korvaansa "ja jos hyvinkäy, saat nähdä vielä lisää" hän katsoi minua viattomin silmin ja sanoi "ei se ollut tarkoitukseni" lähdin johdattamaan häntä olohuoneeseen. "eipä". Siinä takkatulen ääressä hymyilimme toisillemme ja katsoimme toisiamme. Lopulta hän sipaisi hiuksiani, ja suuteli minua. Suudelmat vaihtuivat kiihkeämmiksi ja kiihmeämmiksi, lopulta ne jatkuivat kaulalleni ja sitä pitkin rinnoilleni. hän riisui liivini ja oman paitansa. päälläni oli enää vain pitsiset alushousut. Hän pyöritti kieltään nännini päällä, ja ympärillä..se tuntui niin hyvältä. Mies hieroi samalla märkää pilluani housujeni päältä. Sanoin haluavani häntä. Hän katsoi minuun, nosti minut vahvoille käsivarsilleen, ja kantoi minut makuuhuoneeseeni. Hän riisui pikkuhousuni, ja alkoi nuolla ja nyppiä klitoristani kielellään, levitin jalkojani lisää ja lisää. kävin niin älyttömän kuumana siihe mieheen..Lopulta hän pisti kielen sisääni, ja en voinut kuin voihkia ja huokailla, pilluni suorastaan tulvi, kun hän nuoli sitä, hieroen klitoristani käsillään, silitellen reittäni toisella. Se oli parasta suuseksiä mitä olin koskaan saanut.

Hän riisui farkkunsa, ja ikkunasta vilkkuvat kaupungin valot paljastivat hänen lihaksikkaan ja sekskiä tihkuvan vartalonsa. Nuolin huuliani kielelläni ja hän alkoi suudella minua. Rajusti. Sormittaen minua samalla. Ah ne taikasormet. Sitten hän nuoli kielellään suoran viivan pilluni luo, ja alkoi entistä kiivaammin pyörittää kieltään sisälläni, sormet taas klitoriksellani, pillumehuni valuivat varmaan jo lattalle asti. "aaah aaah lisää!" huusin jolloin hän nosti minut seinää vasten ja alkoi mielettömällä kullillaan panna minua, ja tulvivaa pilluani. Hän suuteli samalla niskaani, näykki korvaani...setuntui niin ihanalta! Hän nai minua hyvän ajan, ja vasta kun olin hehtaarimaisen orgasmin partaalla hän lopetti. En voinut vain pysyä hiljaa. Huusin niin että naapuritkin kuulivat. Sitten hän kaatoi minut sängylleni ja otti minut takaa päin. mieletöntä vauhtia sisään ulos. olin taas tulossa, tällä kertaa entistäkin lujempaa. tunsin kuinka hänen pakaransa jännittyivät, ja hänkin voihki kiihosta. Hän hieroi rintojani, yksi työntö ja saisin elämäni orgasmin. Mutta hän lopettikin, ja nosti minut seisomaan,,,työntyi taas sisääni ja...


Lisää luvassa jos niin halutaan;)

2

2051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • horo

      miten tän voi käsittää n/n väliseksi ??

    • Phantom

      Ei vissiin ihan kuulu tälle osastolle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe