Seukkaisitko itseäsi 10 vuotta vanhemman kanssa

viiskymppisetlähesty

Miten on, onko kymmenen vuotta hirveesti jos ei olla kuitenkaan enää mitään teinejä.

60

1531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnRiii

      Seukkasin viimeks itseäni 17 v vanhemman miehen kans, harmi vaan kun se laitto poikki...

      • Loikkari

        Mitähän tuo sana oikein tarkoittaa? Ensi kertaa kuulen!


      • ojojjk
        Loikkari kirjoitti:

        Mitähän tuo sana oikein tarkoittaa? Ensi kertaa kuulen!

        Seukkasin = seurustelin


    • Heittiöksikö?

      Kyllä jos sillä olis panna rahaa pöytään!

    • Ikä on numero

      Jos tykkäisin tarpeeksi niin seukkaisin. Ei iällä ole merkitystä ollut koskaan, yhteensopivuus ja muu sellainen on ollut tärkeämpää.

    • ---

      Vähän siinä rajoilla, mutta ei mahdoton ajatus. Isovanhemmilla sekä isän että äidin puolelta oli 10 vuoden ikäerot puolisoiden kesken, että kai se toimii.

    • yksin ratsastava

      Kyllä se ikä on muutakin kuin numero..... ikä ero on valtaa.... ja kahden eri ikäisen ihmisen kohdalla myös jollain tapaa kahjden epätoivoisen ihmisen ainoa mahdollisuus..... niinkö?

      Mut aatelkaas asiaa myös niin, että ei se paljon vanhempikaan aina välttämättä ole se kypsempi tai kokeneempi.... .voihan olla hyvinkin niin, että se 80 luvulla syntynyt on paljon kokeneempi kuin se 70 luvun alussa......

      No, voi sitä kemiaakin olla sen 70-luvun alussa syntyyneen ja 80-luvun lapsella. tulee kemiaa, niin miksi sitä sitten kieltämään...... onhan se sit kuitenkin edettävä.....

      Mutta on se silti ikä myös muuta kuin numeroita.... asialla on puolensa!

    • !!!

      olin 23 vuotta naimisissa 10 vuotta vanhemman miehen kanssa

    • k8xd1

      Olen 21v mies, voisin seurustella suunnilleen 35-42 vuotiaan naisen kanssa. Sitä en tiedä miltä suhde tuntuisi, kun itse olen 40v ja nainen 60v. Näin ajatellen saattaisi edelleenkin toimia. Kyse on enemmänkin henkisistä asioista, miten synkkaa.

    • lotta & mari
    • vai niin

    • Mieluimmin

      toisinpäin, kymmenen vuotta nuoremman kanssa,
      näytänhän itsekin ikäistäni 10 vuotta nuoremmalta.

      Naiset ikääntyvät aikaisemmin, kuin miehet,
      joten mieluimmin ottaisin itseäni 10 vuotta
      nuoremman naisen, kuin 10 vuotta vanhemman.

      • harhaa.......

        Ei naiset IKÄÄNNY yhtään aikaisemmin. Viisikymppinen nainen ja viisikymppinen mies on tasan saman ikäisiä.
        Huvittavaa kun lukee esim. treffi-ilmoituksissa että nuorekas :D mies. Kuitenkin mies on todellisuudessa kaikkea muuta kun nuorekas. Miehet nimenomaan pitävät itseään ja luulevat olevansa erikoisen nuorekkaita ikäänsä nähden.


      • Höpö, höpö
        harhaa....... kirjoitti:

        Ei naiset IKÄÄNNY yhtään aikaisemmin. Viisikymppinen nainen ja viisikymppinen mies on tasan saman ikäisiä.
        Huvittavaa kun lukee esim. treffi-ilmoituksissa että nuorekas :D mies. Kuitenkin mies on todellisuudessa kaikkea muuta kun nuorekas. Miehet nimenomaan pitävät itseään ja luulevat olevansa erikoisen nuorekkaita ikäänsä nähden.

        Et vain halua myöntää totuutta, sitäpaitsi kaikki eivät juo, eivätkä polta ja pitävät kunnostaan huolta. Tätä on pubiruusun vaikea uskoa. Hän kun on nähnyt vain kaljaa ja röökiä kiskovia hamppuja.


      • harhaa.......
        Höpö, höpö kirjoitti:

        Et vain halua myöntää totuutta, sitäpaitsi kaikki eivät juo, eivätkä polta ja pitävät kunnostaan huolta. Tätä on pubiruusun vaikea uskoa. Hän kun on nähnyt vain kaljaa ja röökiä kiskovia hamppuja.

        Ei kaikki naisetkaan juo eikä polta ja pitävät kunnostaan huolta.
        Pubiruusuja ja pubikaktuksiakin on olemassa. Miehissä ja naisissa. Itse en pubeja harrasta koska en voi käyttää alkotuotteita. Sori pettymys.....

        Edelleen.. miehet kuvittelee usein olevansa nuorekkaampia kun ovat todellisuudessa. Urheilullinen vartalo jne. :D


      • Samaa
        harhaa....... kirjoitti:

        Ei kaikki naisetkaan juo eikä polta ja pitävät kunnostaan huolta.
        Pubiruusuja ja pubikaktuksiakin on olemassa. Miehissä ja naisissa. Itse en pubeja harrasta koska en voi käyttää alkotuotteita. Sori pettymys.....

        Edelleen.. miehet kuvittelee usein olevansa nuorekkaampia kun ovat todellisuudessa. Urheilullinen vartalo jne. :D

        jankkausta ja sama pätee naisiin.


      • .
        Samaa kirjoitti:

        jankkausta ja sama pätee naisiin.

        Jankkausta sieltäkin....


    • Voisin ja vielä vanhemmankin kanssa, mutta muiden asioiden ois natsattava myös. Eli ei riipu iästä mulla ainakaan, tosin se on epätodennäköisempää että paljon vanhemman kanssa ne asiat osuisi yksiin.

      *Kirjotusvirhe korjaus*

    • trskele

      Onhan sitä aikaisemminkin 7 vuotta vanhemman kanssa asuttu. Miksei vedetä uutta ennätystä.

    • lottamari<3

      Minulle ikä on vain numeroita, jos muuten tyyppi on raitis, kunnollinen, lihaksikas., älykäs, komea, rakastava, hellä, huumorintajuinen, hoksaava, flirtti, seurallinen, yllätyksellinen, rento, vakaa, ihana, osaa saksaa, ranskaa, ruotsia ja muita kieliä, on nähnyt maailmaa, osaa kokata, osaa rakastella taitavasti, on samanlaiset arvot kuin minulla, sama musiikkimaku, sama leffamaku, äijäilee moottoripöyrällä, pukeutuu siististi ja muodikkaasti, on puhdas ja tuoksuu hyvälle, leikittelee vartalollani, huulillani, kiusoittelee nipistämällä pepusta, koskee niskaan ja suutelee takaapäin, yllättää kukilla, pienillä lahjoilla, harrastaa miesmäisiä lajeja, katsoo silmiin niin viattoman poikamaisesti, että niihin jää kiinni, ottaa kainaloon ja nukahtaa pitämällä kiinni kuin karhu, osaa keskustella, osaa sanoa rakkauden sanoja, kuiskaa kuinka ei ole koskaan kokenut vastaavia tunteita kuin vain minun kanssani....saa minut tuntemaan itseni ainutlaatuiseksi ja tärkeäksi...ja

      mitä vielä...ikä...jaa sillä ei niin väliä kunhan on henkisesti yhtä nuori kuin minä ja yhtä vallaton ja kujeellinen kuin minä...niin silloin sovimme yhteen muusta viis.. :)

      http://www.youtube.com/watch?v=MDQk0IOSDHM

      • Lottovoitto helpompi

        No sinulla se ei paljoa noita kriteereitä olekaan...onnea vaan kumppanin haussa!


      • lottamari<3
        Lottovoitto helpompi kirjoitti:

        No sinulla se ei paljoa noita kriteereitä olekaan...onnea vaan kumppanin haussa!

        Ei tossa paljon ollut. Sano joku noista, jota ei mies voisi täyttää?


      • pottalari
        lottamari<3 kirjoitti:

        Ei tossa paljon ollut. Sano joku noista, jota ei mies voisi täyttää?

        Toki miehet voivat täyttää nuo kaikki vaatimykset. Korostan tässä vaiheessa monikon käyttöä: MIEHET. Yhdelle jampalle tuo onkin sen verran haastava juttu, että saat itsekin luvan olla about täydellinen.


      • Ei se ole
        pottalari kirjoitti:

        Toki miehet voivat täyttää nuo kaikki vaatimykset. Korostan tässä vaiheessa monikon käyttöä: MIEHET. Yhdelle jampalle tuo onkin sen verran haastava juttu, että saat itsekin luvan olla about täydellinen.

        läheskään sitä, lue kommentteja, niin huomaat millainen sekopää tuo on. Milloin mitäkin mieltä ja riitaa haastamassa sekoviesteillään. Olisi hiljaa, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. 16v:kö tuo on?


    • cc

      Miks tää alotus on yksinäisyys palstalla?

    • Kyllä

      Kyllä voisin ja olenkin ollut 14v vanhemman miehen kanssa pitkässä parisuhteessa aikoinaan. Itse ajattelen juuri ett 10v on ihan sopiva ikäero minun tapauksessani. Jokainen kokee ikäeron eri tavalla.

    • lottamari<3

      Neljäkymppinen mies ja viisikymppinen nainen eivät mielestäni sovi toisilleen. 50 nainen ja 60 mies taas alkavat olemaan yhtä seniilejä ja rupsahtaneita, että ei heistä eroa huomaa kumpi on kumpi siksi sopivat hyvin toisilleen..

    • Läheisyyden kaipuuta

      Alan lähennellä jo viittäkymppiä (mies) ja olen vähän häkeltynyt siitä, että saan kiinnostuksen merkkejä reilusti nuoremmilta naisilta lähemmäs 20- vuotta nuoremmilta? Tietyllä tapaa mairittelee, mutta kyllä minä ainakin ajattelen pitemmälle kuin vain ns. romanssi mielessä asiaa eteenpäin? Miten kaverit ja toisen vanhemmat moiseen suhtautuvat miten elämä toimii tulevaisuudessa? Sporttisuus ja terveet elämäntavat varmaankin vaikuttavat kokemaan, mutta tilanne tuntuu itsestä vähän kielletyltä ja vaikeasti käsiteltävältä kohdallani?
      Liian kiltti, enkä haluaisi toista loukata?

      • kade.

        Ota kaikki irti tilanteestasi ja nussi niiltä taju kankaalle jos tilaisuus sen sallii!


      • "näin"

        Nuoremmat ja vielä nuoremmat miehet ovat joskus liiankin avoimesti kiinnostuneita vanhemmista naisista. Itselläni ikää kohta 50 ja ehdotuksia nuoremmilta kuin itse olen, tulee kyllä.
        Kuten sanoit:tietyllä tapaa mairittelee, mutta järki sanoo sen olevan väärin!
        Jopa alle 30v ehdottelevat enkä todellakaan ole ylpeä tästä.
        Mielestäni haussa on päämääränä seksikokemusten hakeminen!!
        Tulevaisuutta en todellakaan laskisi sen varaan, että vierelläni kulkisi 20v nuorempi kumppani :)
        Liian kiltti? Et ollenkaan, ja jos toinen ei ymmärrä.....
        Paras pysyä oman ikäluokan partnereissa


      • lottamari<3
        "näin" kirjoitti:

        Nuoremmat ja vielä nuoremmat miehet ovat joskus liiankin avoimesti kiinnostuneita vanhemmista naisista. Itselläni ikää kohta 50 ja ehdotuksia nuoremmilta kuin itse olen, tulee kyllä.
        Kuten sanoit:tietyllä tapaa mairittelee, mutta järki sanoo sen olevan väärin!
        Jopa alle 30v ehdottelevat enkä todellakaan ole ylpeä tästä.
        Mielestäni haussa on päämääränä seksikokemusten hakeminen!!
        Tulevaisuutta en todellakaan laskisi sen varaan, että vierelläni kulkisi 20v nuorempi kumppani :)
        Liian kiltti? Et ollenkaan, ja jos toinen ei ymmärrä.....
        Paras pysyä oman ikäluokan partnereissa

        Kukin tekee niin kuin haluttaa, jos haluaa nuorta miestä, niin mikäs siinä. Jos kelpaa nuorelle miehelle on se vaan niin upeeta :)


      • ..

        Laitoin tuonne treffipalstalle profiilin lähinnä uteliaisuudesta. Olen 54v nainen ja SUURIN osa yhteydenotoista tulee 25-35 vuotiailta poikasilta. Ikärajaksi laitoin yli 51v.
        On todella ärsyttävää vastailla että ei kiinnosta. Ihan sama mitä ovat vailla mutta itse en hae sen ikäisistä mitään. Kakaroita.


    • ...

      Kysytkö tosissasi???

    • 35 miäs

      On se mahdollista mutta 10v mielestäni vähän turhan suuri ikäero.

    • 53...

      muijja 10v nuorempi ja nyt dondos itellä heikentyny, mitähän tästä seuraa, mielenkiintoista varmaan??? mitä vanhempi kuokka sen lahompi varsi puahaha..

    • hidastelija

      Voisin hyvin olla 10 vuotta vanhemman kanssa. Itse asiassa yksi 12 vuotta vanhempi on mulla mielessä.. Lähempänä neljääkymppiä itsekin.Taisin vaan sössiä koko homman :(

    • Onni yksillä!

      Naapurissa on avopari ollut yhdessä 12- 13 vuotta ja ikäero on yli 22 vuotta.
      Välillä näyttää mies olevan tossunalla vaikka on nuorempi osapuoli.

      Onni yksillä.

      • ei mee tasan

        Hölmö mies. Jonkun vanhan kurpan alistettavana.


      • mmm
        ei mee tasan kirjoitti:

        Hölmö mies. Jonkun vanhan kurpan alistettavana.

        Mun ainakin tekis mieli vanhemman naisen tussua. Imisin siitä kuihtuneesta vitusta kaikki vähäisetkin mehut irti joka päivä.


      • vanha nainen
        mmm kirjoitti:

        Mun ainakin tekis mieli vanhemman naisen tussua. Imisin siitä kuihtuneesta vitusta kaikki vähäisetkin mehut irti joka päivä.

        Ristiriita. Ei kuivassa vitussa ole vähäisiäkään mehuja.
        Sama kun vanhan miehen värkki ei seiso nuorellekaan naiselle.


    • me vaan

      Meillä ikäeroa 21-v ja pian naimisissa oltu 18v.Olen 39v nainen
      .Onnea ja surua ollut sopivissa määrin.Ongelmat johtuneet ihan muista asioista kuin ikäerosta.Välillä tuntuu että olisin aviossa teinipojan kanssa kun kiukkuilee samalla lailla :D

      • selkeästi

        Miehelläsi on vaihdevuodet. Testosteronivajausta.


    • ihmettä minusta

      JA MIEHELLE TIETTY AINA NUOREMPI MUIJA?????????????????????

      • no tietenkin?

        Totta kai. Se on luonnollista.


    • AHihuhaha

      No jos rahaa löytyy niin mikä ettei. :) T. 19v nainen

      • KUOLE!!!!!

        Vitun huora, kuole!!


    • äiti ja äitipuoli :)

      Mie olen ollut 7 vuotta nyt naimisissa 10 vuotta vanhemman kanssa. Olin 24 ja mies 34 kun alettiin seurustelleen. Ei sitä ikäeroa edes muista arjessa.

    • Avaruushupu

      Kyllä voisin ottaa vaikka 20kin vuotta vanhemman miehen.

    • tämmöttiii

      En seukkaisi itseäni 10v vanhemman kanssa, johan se ukko olisi 68v, olisiko siitä enää mihinkään.....

      Sorry en halunnut 10v vanhempaa loukata!

    • mmherkk

      Ei kolmeykkösessä mitään vikaa olis. :)

    • IkäRASISMIA!

      Täälä tuntuu olevan vain pinnallisia ikärasisteja?

      Miksi muutenkaan IKÄ on niin olennaista seurustelussa?

      Ymmärtäisin että kyselisitte seurustelusta vaikkapa "nistin kanssa" tai "alkoholistin kanssa" tai pahoinpitelevän miehen kanssa, muttei PELKKÄ IKÄ ole mikään syy olla rakastamatta jotakuta?

      Parempi että kyselisit kuinka köyhän, tyhmän tai läskin miehen kanssa voisitte olla.

      Köyhä voi tulla rikkaaksi, tyhmä voi sivistää itseään ja läski voi laihduttaa, mutta ikäänsä ei kukaan ihminen voi muuttaa. Se on se mikä on.

      Kukaan ei itse pysty vaikuttamaan siihen minkä ikäinen on ja siksi iän perusteella tapahtuva syrjintä on aivan yhtä väärin ja rangaistavaa kuin ihonvärinkin perustella tapahtuva roturasistinen syrjintä.

      Vai olisitko yhtähyvin voinut kysyä "Kuinka mustan miehen kanssa voisitte olla?"

      Jollet hyväksy roturasismia, niin älä syyllisty ikärasismiinkaan!

      • gheitto

        10v vanhempi akka nyt ei vaan paljoa sytytä seksuaalisesti...

        lisäks mua v*tuttaa rasismi-sanan väärinkäyttö.

        rasismi = rotuun perustuvaa syrjintää

        tiedätte kyl enkkua, race -> racism -> rasismi

        ikään perustuva syrjintä ei oo rasismia

        seksuaalisuuteen perustuva syrjintä ei ole rasismia

        jne


      • Milf Hunters
        gheitto kirjoitti:

        10v vanhempi akka nyt ei vaan paljoa sytytä seksuaalisesti...

        lisäks mua v*tuttaa rasismi-sanan väärinkäyttö.

        rasismi = rotuun perustuvaa syrjintää

        tiedätte kyl enkkua, race -> racism -> rasismi

        ikään perustuva syrjintä ei oo rasismia

        seksuaalisuuteen perustuva syrjintä ei ole rasismia

        jne

        "Ikäsyrjintä eli ageismi on ikään perustuvaa syrjintää.Myös termiä ikärasismi on käytetty"

        Rasismi = syrjintä

        Laki sanoo että:
        "Ketään ei saa syrjiä IÄN, etnisen tai kansallisen alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden, sukupuolisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella."

        Syrjinnällä tarkoitetaan henkilön tai ihmisryhmän tarkoituksellista loukkaamista siten, että luodaan uhkaava, vihamielinen, halventava, nöyryyttävä tai hyökkäävä ilmapiiri!

        Syyllistyt ikärasismiin kun väität että "10v vanhempi akka nyt ei vaan paljoa sytytä seksuaalisesti..." ? Saat toki pitää oman mielipiteesi ja vittuuntua, mutta et voi yleistää ja väittää etteivätkö muut voisi kiihottua seksuaalisesti heitä 10 vuotta vanhemmasta naisesta. Vai miten selität ne tuhannet Milf ja Gilf sivustot joilla nuorukaiset päivittäin käyvät?


    • .

      10v vanhempi mies ei nyt ole niin paha juttu...

    • vanha mies

      Itse olin nelikymppinen mies, kun seurustelin ja asuin itseäni 17v. vanhemman naisen kanssa. Olen norminäköinen, -painoinen, pitkä, koulutettu, eronnut, hyvin toimeen tuleva. Suhde oli taivaallisen hyvä. Nainen oli nuoremman oloinen kuin ikänsä. Seksi oli taivallista. Kaikki sujui hyvin. Suhde oli toimiva n. 1,5v. Ongelma tuli suhteen eteenpäin viemisessä. Hän oli sitä mieltä, että tarvitsen nuoremman naisen. En ollut samaa mieltä. Hänellä ei ollut rohkeutta tehdä askelia eteenpäin, vaikka en mitään vaatinut. Olisin vain halunnut jatkaa...

    • vanhaa jes

      On sitä nuoltu ja naitu yli viiskymppisiäkin ja itte olin sillo nelikymppinen,samallalailla ne munaa tarvii kuin nuoremmatkin ja ovat varmoja ei ole semmosta teini sähläystä naija saa ja rauhassa!

    • Miltei 19 v.

      Ei 28 v. haittaisi yhtään - jos samalla aaltopituudella ollaan! :)

    • juujuujjuu

      kyllä koska omat vanhempani ovat kohta 50v niin voin nyt 30v. ikäisenä ajatella ottavani 40v miehen ittellein.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2167
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      77
      1359
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1347
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1134
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      284
      1088
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      51
      1051
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      996
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      959
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      222
      920
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      21
      917
    Aihe