Taloyhtiömme kolmen portaan avaimista vain C-portaan avaimet käyvät väestönsuojaan. Tämä on ilmeisesti sen takia, että c-portaan verkkokellarit ovat väestönsuojassa.
Kriisitilanteessa saattaisi käydä, ettei A tai B portaan asukkaat pääse väestönsuojaan. Asukkaat eivät ole nähneet talon suojelusuunnitelmaa, joten kriisitilanteessa toiminta ei ole suunniteltua.
Tämä lienee Suomessa yleistä ...
Voisiko joku lain tuntija sanoa, onko lakia tai sääntöjä rikottu ?
Kerrostalon väestönsuoja ja hätätilanne ?
4
3265
Vastaukset
- Hölmistynyt
Saako väestönsuojaa täyttää lukituilla kopeilla ja niiden tavaroilla, eihän sinne tarvittaessa sovi ihmisiä???????????
- 6+9=15
Saa. Väestönsuojan pitää olla käyttövalmis 72 tunnissa eli 3
vuorokaudessa kannetaan rojut pois ja laitetaan väestönsuoja käyttökuntoon.
Jos taloyhtiöllänne on varaa ja rakennusoikeutta, voitte halutessanna pitää väestönsuojan ammottavan tyhjänä myös kriisiajan ulkopuolella ja rakentaa varastotilat muualle. - sdjslkfskdj
Taloyhtiössänne on suojelusuunnitelma ja se on asukkaiden nähtävillä.
Ja jos olet riittävän motivoitunut, voit ryhtyä taloyhtiönne pelastusjohtajaksi ja järjestää asukkaille koulutusta ja harjioituksia.
Väestönsuojan suojaovessa en ole nähnyt vielä koskaan lukkoa, se on yleensä rauhanajan ovessa, joka jätetään kriisitilanteessa raolleen (laitetaan sukka väliin) että kaikki mahtuvat mukaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703