Meillä ollut tähän asti käytössä gracon kaukalo vm 2006. Ostettu käytettynä ja lapsemme on viides käyttäjä. Nyt huomasin et kaukalon kankaan alla oleva styrox haljennut ja painoi lapsen selkää ikävästi. Sain kuitenkin jossain määrin ok kuntoon. Heikentääkö tuo turvallisuutta? Vauva 3kk ja mietin, pitäisikö ostaa uusi kaukalo, vai jo turvaistuin? Vai mennä tällä? Vauva pientä sorttia, reilu viisikiloinen tapaus, joten onko mikään hyvä istuin sopiva noin pienelle ja menisi vielä isompanakin? Harmittaa tuo kaukalo. Ikinä en osta enää käytettyä vaikka sukulaiselta olen sen hommannut.
uusi turvakaukalo vai ei
apuja pian
1
196
Vastaukset
- apuja kaupasta
Jos kaukalo on jo noin vanha ja viidellä ollut ja lisäksi rikki, niin heittäisin roskiin.
Se haljennut styrox saatta kolarissa siirtyä pois paikoiltaan ja lisätä vammoja kovinkin. Toisaalta 3kk ikäistä en vielä laittaisi turvaistuimeen kun lapsen selkä ei ole riittävän kehittynyt istumiseen ja röykytykseen autossa. Sen seurauksena lapsi voi kärisä koko ikänsä selkävaivoista.. Kannattaa ostaa uusi kaukalo, vaikka edullisempikin. Ne ei nyt niin kovin kalliita ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971928- 881360
- 1101153
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703