Meillä ollut tähän asti käytössä gracon kaukalo vm 2006. Ostettu käytettynä ja lapsemme on viides käyttäjä. Nyt huomasin et kaukalon kankaan alla oleva styrox haljennut ja painoi lapsen selkää ikävästi. Sain kuitenkin jossain määrin ok kuntoon. Heikentääkö tuo turvallisuutta? Vauva 3kk ja mietin, pitäisikö ostaa uusi kaukalo, vai jo turvaistuin? Vai mennä tällä? Vauva pientä sorttia, reilu viisikiloinen tapaus, joten onko mikään hyvä istuin sopiva noin pienelle ja menisi vielä isompanakin? Harmittaa tuo kaukalo. Ikinä en osta enää käytettyä vaikka sukulaiselta olen sen hommannut.
Vastaukset 1
- apuja kaupasta
Jos kaukalo on jo noin vanha ja viidellä ollut ja lisäksi rikki, niin heittäisin roskiin.
Se haljennut styrox saatta kolarissa siirtyä pois paikoiltaan ja lisätä vammoja kovinkin. Toisaalta 3kk ikäistä en vielä laittaisi turvaistuimeen kun lapsen selkä ei ole riittävän kehittynyt istumiseen ja röykytykseen autossa. Sen seurauksena lapsi voi kärisä koko ikänsä selkävaivoista.. Kannattaa ostaa uusi kaukalo, vaikka edullisempikin. Ne ei nyt niin kovin kalliita ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43777Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432