Elikkä olen tässä elokuussa ostamassa uutta puhelinta ja kaipaisin neuvoja. Kumpi luuri on teidän muiden mielestä parempi tai kumpaa suosittelette? Kannattaako odottaa iPhone 5:ttä tai Nokian uusia Lumioita? Minulla on iPad (3 gen), joten ajattelin, että iPhone synnkaisi hyvin tämän kanssa.
iPhone 4S vai Nokia Lumia 800
13
189
Vastaukset
- I on aina i
Odota iPhone vitosta. 4S vanhenee just, Lumia 800 et saa uutta win 8 käyttistä. Malta mielesi, älä osta vielä mitään. Tai jos rahoja on liikaa, osta näitten kaveriksi Mac, sillä nämä ne vasta hyvin pelaa yhteen. Toki on hyviä android käyttiksellä olevia rautoja, itse android vaan pilaa sen hyvän raudan tökkivällä käyttiksellään. Juu, trollit hiljaa, tiedän kokemuksesta mistä puhun. Eikä android pelaa hyvin yhteen minkään tietokonejärjestelmän kanssa.
- Osta nelonen
Turha odottaa viitosta, siinä ei ole muuta eroa neloseen kuin isompi näyttö.
Ongelmat ovat tallella.
- odottele..
odottele rauhassa.....
- buahahhaahhhaaaa
samoin.. kumpaakaan ei kannata nyt ostaa..
- Luuri Ukko
Kummastakin tulossa uudet mallit,
4s alkaa olla jo vanha, joten kannattaa odottaa se viitonen, tuskin hintakaan on paljon eroo nyky 4S:ään
Lumia 800 tiettävästi päivittyy w8:iin mutta Nokialta tulossa kanssa oikeat Win8 mallit
Haluat varmaan tollasen pikkusen puhelimen kun sulla se padi :)
Tosin eihän iphone mikään pieni ole, vaihka nelosen näyttö onkin.
lumia 800 myös samoin.
Iphone 5 on kai fyysisesti samaa kokoa kuin 4S, mutta ohuempi
Noksuista ei tiedä mitä sieltä tulee - Äpply
Itse ostaisin iPhone 4S. Minulla on iPhone 4 ja toimii loistavasti. Applen tuotteet ei vanhene, päivityksiä käyttikseen tulee ja ominaisuudet ovat loistavat. Osta 4S!
- Femma.
kannattaa odottaaa vitonen.
- OmenanpoimijaKo?
Komppaan ylempää. Omaan iPhone 3GS:ään tulee vieläkin päivityksiä, vaikka on monta vuotta vanha malli! Käyttis on loistava! Hyvä vuodesta toiseen. Ainoastaan kamera ja näyttö ovat hiukan huonommat, mutta ollaanhan nyt huomattu, että Käyttis on kaiken avain. Ja siinä Apple on paras
- ihmettelijä.
tietenkin kannattaa odottaa vitosta.
eihän tuommosta tarvi edes miettiä. - lumistii
Nyt kannattaa ostaa mainio lumia 800 jota saa jo aika edullisesti 350-380e hujakoilla, lumian tuleva 7.8 päivitys on aika hyvä joten sillä pärjää kummasti sen pari vuotta jonka jälkeen kaupoissa on jo hyvät valikoimat loistavia LUMIA PURE VIEW WP 8 kamera puhelimia jotka hakkaa mennen tullen ja tullen menne iiponet sun muut merkit,ensinnäkin mitä järkeä on sijoittaa 600-800e johki lähes täysin suljettuun ios systeemiin,sitä en ole ymmärtänyt ikinä
- pure ART
lumian tulevaisuutta
http://www.youtube.com/watch?v=oYi2s9ulRnA&feature=related - Kaakkurin
Itse ostaisin Lumia 800. Ominaisuudet samaa luokkaa iPhone 4S kanssa. Silti paljon halvempi. Tuleva WP. 7.8 päivitys tekee luurista vieläkin paremman.
- Huh huh :(
piti oiken ensimmäisenä katso tota avauksen päivämäärää joko taas joku herätti puolivuotta vanhaa keskustelua..
Totuus on että ei kumpaakaan !
kummatkin vanhanaikaisija ja kalliitta sellaisia..
rahalle saattu vasti on heikko, Kummastakin on tulossa uudet mallit ihan kuukauden julkaisun sisällä.
Kummasakin noista on onneton kamera mm..
Kannataisi tehdä lista, mitä tarvitset puhelimeltasi..
Lumia on monin verroin nopeampi kuin iphone 4s.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847