iPhone 4S vai Nokia Lumia 800

Luuriveikko

Elikkä olen tässä elokuussa ostamassa uutta puhelinta ja kaipaisin neuvoja. Kumpi luuri on teidän muiden mielestä parempi tai kumpaa suosittelette? Kannattaako odottaa iPhone 5:ttä tai Nokian uusia Lumioita? Minulla on iPad (3 gen), joten ajattelin, että iPhone synnkaisi hyvin tämän kanssa.

13

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I on aina i

Odota iPhone vitosta. 4S vanhenee just, Lumia 800 et saa uutta win 8 käyttistä. Malta mielesi, älä osta vielä mitään. Tai jos rahoja on liikaa, osta näitten kaveriksi Mac, sillä nämä ne vasta hyvin pelaa yhteen. Toki on hyviä android käyttiksellä olevia rautoja, itse android vaan pilaa sen hyvän raudan tökkivällä käyttiksellään. Juu, trollit hiljaa, tiedän kokemuksesta mistä puhun. Eikä android pelaa hyvin yhteen minkään tietokonejärjestelmän kanssa.

• Osta nelonen

Turha odottaa viitosta, siinä ei ole muuta eroa neloseen kuin isompi näyttö.
        Ongelmat ovat tallella.

• odottele..

odottele rauhassa.....

• buahahhaahhhaaaa

samoin.. kumpaakaan ei kannata nyt ostaa..

• Luuri Ukko

Kummastakin tulossa uudet mallit,
      4s alkaa olla jo vanha, joten kannattaa odottaa se viitonen, tuskin hintakaan on paljon eroo nyky 4S:ään

Lumia 800 tiettävästi päivittyy w8:iin mutta Nokialta tulossa kanssa oikeat Win8 mallit

Haluat varmaan tollasen pikkusen puhelimen kun sulla se padi :)
      Tosin eihän iphone mikään pieni ole, vaihka nelosen näyttö onkin.
      lumia 800 myös samoin.

Iphone 5 on kai fyysisesti samaa kokoa kuin 4S, mutta ohuempi
      Noksuista ei tiedä mitä sieltä tulee

• Äpply

Itse ostaisin iPhone 4S. Minulla on iPhone 4 ja toimii loistavasti. Applen tuotteet ei vanhene, päivityksiä käyttikseen tulee ja ominaisuudet ovat loistavat. Osta 4S!

• Femma.

kannattaa odottaaa vitonen.

• OmenanpoimijaKo?

Komppaan ylempää. Omaan iPhone 3GS:ään tulee vieläkin päivityksiä, vaikka on monta vuotta vanha malli! Käyttis on loistava! Hyvä vuodesta toiseen. Ainoastaan kamera ja näyttö ovat hiukan huonommat, mutta ollaanhan nyt huomattu, että Käyttis on kaiken avain. Ja siinä Apple on paras

• ihmettelijä.

tietenkin kannattaa odottaa vitosta.

eihän tuommosta tarvi edes miettiä.

• lumistii

Nyt kannattaa ostaa mainio lumia 800 jota saa jo aika edullisesti 350-380e hujakoilla, lumian tuleva 7.8 päivitys on aika hyvä joten sillä pärjää kummasti sen pari vuotta jonka jälkeen kaupoissa on jo hyvät valikoimat loistavia LUMIA PURE VIEW WP 8 kamera puhelimia jotka hakkaa mennen tullen ja tullen menne iiponet sun muut merkit,ensinnäkin mitä järkeä on sijoittaa 600-800e johki lähes täysin suljettuun ios systeemiin,sitä en ole ymmärtänyt ikinä

• pure ART
    • Kaakkurin

Itse ostaisin Lumia 800. Ominaisuudet samaa luokkaa iPhone 4S kanssa. Silti paljon halvempi. Tuleva WP. 7.8 päivitys tekee luurista vieläkin paremman.

• Huh huh :(

piti oiken ensimmäisenä katso tota avauksen päivämäärää joko taas joku herätti puolivuotta vanhaa keskustelua..

Totuus on että ei kumpaakaan !
      kummatkin vanhanaikaisija ja kalliitta sellaisia..
      rahalle saattu vasti on heikko, Kummastakin on tulossa uudet mallit ihan kuukauden julkaisun sisällä.

Kummasakin noista on onneton kamera mm..
      Kannataisi tehdä lista, mitä tarvitset puhelimeltasi..

Lumia on monin verroin nopeampi kuin iphone 4s.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe