Kysynpähän vaan.
Miksi täällä on osio Moldovalle, mutta ei Makedonialle?
4
305
Vastaukset
- Cricova
Hmm, vielä muutama vuosi sitten täällä oli juttua enempikin Moldovasta. Nyt tuntuu siltä, että koko maa on unohdettu täysin. Vaikka sieltä löytyy mm. maailman ainoa "itsenäinen" maa - Transnistria - jota mikää maa ole virallisesti tunnustanut. On muuten oikea sosialistinen museo! Ehdottomasti käymisen arvoinen. Ja ne Moldovan viinit! Kirjoitelkaapa useammin kaikki Moldovassa käyneet ja maahan viehtyneet!
- Viineistä
Venäjällä myydään melkoisesti moldovialaisia viinejä. Valkoviinejä ja punaviinejä, Ihan käypää tavaraa.
Voisko joku selvittää poliittiset tiedot Moldovan ja Transtnistrian suhteessa Venäjään?
- Makedonia?
Aiemmin puhuttiin Makedonia-Hertsegovinasta. Onko tämä vielä oikea käsitys.
Onko Moldoviassa ja Makedoniassa erilainen poliittinen tahto? - varaani2
Outoa on. Kosovokin tosin puuttuu mutta se nyt onkin vain joidenkin valtioiden tunnustama. Keväällä olen kuitenkin menossa Moldovaan joten olishan siitäkin mukava enemmänkin lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991