Hei äänestäjät,
Olen Kalle Kunnallisvaaliehdokas, kuvitteellinen malliprofiili ehdokasprofiilista. Suomi24 on juuri julkaissut upouuden kunnallisvaalisivuston, jossa ehdokkaat ja äänestäjät kohtaavat toisensa ja pääsevät keskustelemaan päivänpolttavista vaaliteemoista sekä omaa paikkakuntaa puhuttavista asioista.
Jos sinä olet ehdolla kunnallisvaaleissa, voit luoda myös itsellesi oman ehdokasprofiilin. Profiili on erinomainen työkalu omien arvojen, itselle tärkeiden asioiden ja vaaliteemojen esittelyyn. Osallistumalla rohkeasti keskusteluun voit vaikuttaa suoraan äänestyspäätöksiin!
Tutustu Kunnallisvaalit 2012 -sivustoon www.suomi24.fi/kunnallisvaalit ja lue ehdokkaan ohjeet http://www.suomi24.fi/opastus/mina/kuntavaalit/.
Terveisin,
Kalle Kunnallisvaaliehdokas
Paremman tulevaisuuden Puolue (PT)
Ehdokasnumero 1
Kunnallisvaaliehdokas, luo oma ehdokasprofiili!
1
157
Vastaukset
Hei käyttäjät,
Kalle Kunnallisvaaliehdokas on Suomi24:n ylläpidon luoma malliprofiili kaikille palvelussa oleville kunnallisvaaliehdokkaille. Tämän profiilin avulla näytämme kuinka keskusteluissa ja yhteisössä kannattaa toimia ja annamme myös neuvoja verkossa tapahtuvaan vaalityöhön. Kallelta voi kysyä vinkkejä myös suoraan lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Terveisin,
Mari
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894