Soturikissat

Sadeturkki

Oletteko tutustuneet Soturikissat-sarjaan? Todella mahtava kissamainen fantasiasarja! Olen itse nyt lukenut seitsemän ensimmäistä suomennettua kirjaa ja odotan innolla lisää.

14

375

Vastaukset

• Oi että, minäkin raakastaan tätä sarjaa ylikaiken ja olen lukenut sen läpi noin viisi kertaa :D En yhtään tajua kuinka jaksoin, mutta kaipa se vain on niin hyvä, varsinkin minulle, joka on niitä kissaihmisiä c: Voi kun sitä Uutta Profetiaa nyt äkkiä tulisi lisää...

• Mahtavia kirjoja, mä rakastan niitä! oon lukenu kaikki tähä asti ilmestyneet ( tavalliset, Uuden profetian neljä ekaa osaa ja kaks erikoisseikkailua) ja osan moneen kertaan. Ootan innolla seuraavia... en tykkää erityiesti kissoista, kirjat mahtavia silti. Kannattaa lukee myös muita Erin Hunterin sarjoja, Etsijät ja Selviytyjät.

• Joo, on noi kyllä niin hyvii Iltahämärää odotetaan...

• Ne muut sarjat on tylsiä etsijät sarjan ensimmäisestä kirjasta luvin 27sivua ja selviytyjät sarjan ensimmäistä kirjaa luvin vain 20 sivua. Soturikissat ovat parhaita!

• Lukenut olen koko sarjan varmaan 10 kertaa ja joka ikinen omana :) Oravaliito on kaikkista paras :*

• Hei, sopisiko tämä kirjasarja ns. iltasaduksi 5-vuotiaalle vai onko liian jännä?

• Soturikissoissa on ehkä hieman raakoja kohtauksia 5-6 vuotiaalle,esim.taisteluissa on vatsan auki repimistä ja kynsimistä,mutta taisteluita on vaan 1-2 per kirja,yleensä...
      Mun mielestä sopii sen ikäiselle,jos ei ole kovin säikky...
      Tuli ehkä vähän liian myöhässä(-:

• Hei! Onko kenelläkään hajua mistä voisi vielä saada noita suomennettuja manga versioita (esim. kadonnut soturi). Itse olen myös kova kyseisten kirjojen fanittaja, joten olisi mukavaa saada täydennystä kokoelmaan.

• Olen kuullut että nämä ovat samanlaisia kuin Tad Williamsin loistava kirja Tailchaser's Song 80-luvulta. Ehdoton must kissaihmiselle, joka on myös fantasiafani. Jos nämä ovat vähääkään samantyylisiä niin pitäisi kyllä tutustua. En ole vaan nimen ja kirjojen määrän perusteella aikaisemmin viitsinyt ottaa selvää.

• Itse pidin ensimmäisistä osista eniten. Sit alko mennä vähän tylsäksi kun tuli noita rakkaushommia. Eiks sarjaan vois laittaa muutamaa homokissaakin? Pitääks kaikkien olla aina heteroita. Eläimissä kun oikeasti on myös eritavalla käyttäytyviä yksilöitä. vaikka kissojen sukupuolilla ei onneksi oo sarjassa hirveesti väliä niin siltikin olis kiva jos kirjailijat ei pistäis niitä perus stereotypioita noille kissoille. Se laimentaa omasta mielestä aika paljon juonta. Sukupuolitermit eivät ole mielestäni kovin olellisia tarinassa. Joo lol ensin Hiekkamyrsky vihas Tulitähteä ja sehän meni sitten rakkaustarinaksi samoinkuin käy myös Oravaliidolle ja Vatukkakynnelle. Eikö eri sukupuoliset vois vaikka välillä olla vaan tosi hyviä ystäviä eikä tarvis aina mennä tohon pennun tekohommaan asti. Olis kiva että myös naaras kissoja kuvailtas suuriksi ja lihaksikkaiksi eikä vaan notkeiksi ja jänteviksi

• Mielestäni paras kirja sarja ikinä. Olen lukenut kaikki suomeksi ilmestyneet kirjat (erikoisseikkailut ja kolme ensimmäistä saagaa). Olen varannut englanniksi viisi seuraavaa kirjaa koska en jaksa odottaa. Onko kenelläkään tietoa mistä saisi luettua manga tarinoita (kadonnut soturi)?

• Maailman paras kirjasarja! Aloitin lukemaan Soturikissoja viime huhtikuussa ja koukutuin heti niihin. Luin kaikki silloin suomeksi ilmestyneet osat kuukaudessa ja siitä eteen päin olen lukenut kaikki soturikissat. Myös Keltahampaan salaisuuden ja kadonnut soturi-mangan. Nyt odottelen vain tähtien ennettä ;) Olen kyllä lukenut kyseisen saagan englanniksi, mutta haluan lukea sen silti :)

• Oot kojo lukenut tähtien enne saagan ensimmäisen kirjan nimeltä neljäs oppilas mäoon ja nyt ootelen toista kirjaa nimeltä etäiset kiajut

• Olen lukenut 2,3 saagan,3 erikoisekkailua ja 4 saagasta 1 kirjan odotan 2

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    97
    3809
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    15
    1834
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    70
    1611