Soturikissat

Sadeturkki

Oletteko tutustuneet Soturikissat-sarjaan? Todella mahtava kissamainen fantasiasarja! Olen itse nyt lukenut seitsemän ensimmäistä suomennettua kirjaa ja odotan innolla lisää.

42

4467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohjantuuli

      Oi että, minäkin raakastaan tätä sarjaa ylikaiken ja olen lukenut sen läpi noin viisi kertaa :D En yhtään tajua kuinka jaksoin, mutta kaipa se vain on niin hyvä, varsinkin minulle, joka on niitä kissaihmisiä c: Voi kun sitä Uutta Profetiaa nyt äkkiä tulisi lisää...

    • Oravaliitofan4ever

      Mahtavia kirjoja, mä rakastan niitä! oon lukenu kaikki tähä asti ilmestyneet ( tavalliset, Uuden profetian neljä ekaa osaa ja kaks erikoisseikkailua) ja osan moneen kertaan. Ootan innolla seuraavia... en tykkää erityiesti kissoista, kirjat mahtavia silti. Kannattaa lukee myös muita Erin Hunterin sarjoja, Etsijät ja Selviytyjät.

      • Tigertähti

        Joo, on noi kyllä niin hyvii Iltahämärää odotetaan...


      • Leijonaroihu

        Ne muut sarjat on tylsiä etsijät sarjan ensimmäisestä kirjasta luvin 27sivua ja selviytyjät sarjan ensimmäistä kirjaa luvin vain 20 sivua. Soturikissat ovat parhaita!


      • Anonyymi
        Leijonaroihu kirjoitti:

        Ne muut sarjat on tylsiä etsijät sarjan ensimmäisestä kirjasta luvin 27sivua ja selviytyjät sarjan ensimmäistä kirjaa luvin vain 20 sivua. Soturikissat ovat parhaita!

        Selviytyjien eka osa eli Autio kaupunki onkin musta ainakin tylsä, mutta ne muut osat voittaa kyllä kaikki maailman kirjat. Mua siis ei haittaa jos joku ei niistä tykkää, mutta ajattelin kertoa oman mielipiteeni! Oon lukenu selviytyjistä ekan saagan tokaa en oo vielä lukenu, mut luen sitten kun osaan englantia. Etsijät on musta myös tylsääääää! Ei haittaa jos joku tykkää siitä. Selviytyjistä mun lempi hahmot on Myrsky, Hammas, Veitsi ja Kurttu.


      • Anonyymi
        Leijonaroihu kirjoitti:

        Ne muut sarjat on tylsiä etsijät sarjan ensimmäisestä kirjasta luvin 27sivua ja selviytyjät sarjan ensimmäistä kirjaa luvin vain 20 sivua. Soturikissat ovat parhaita!

        Soturikissat ovat parhaita oon lukenut jo yli 20 kirjaa

        halusin kysyä leikkiikö joku soturikissoja metsässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selviytyjien eka osa eli Autio kaupunki onkin musta ainakin tylsä, mutta ne muut osat voittaa kyllä kaikki maailman kirjat. Mua siis ei haittaa jos joku ei niistä tykkää, mutta ajattelin kertoa oman mielipiteeni! Oon lukenu selviytyjistä ekan saagan tokaa en oo vielä lukenu, mut luen sitten kun osaan englantia. Etsijät on musta myös tylsääääää! Ei haittaa jos joku tykkää siitä. Selviytyjistä mun lempi hahmot on Myrsky, Hammas, Veitsi ja Kurttu.

        Rakastan kans ite selviytyjii ja etsijiä ja Siru Myrsky ja Ohdake on mun lempparit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soturikissat ovat parhaita oon lukenut jo yli 20 kirjaa

        halusin kysyä leikkiikö joku soturikissoja metsässä

        Mie kyl. Ja oon lukenu melkhei kaikki, yli 40 kirjaa jo lukenu... Osaan ne kaikki taisteluliikkeet oikeasti ja toimii, Leikkitapeltiin niillä mun bff:n kaa😄


      • Anonyymi
        Leijonaroihu kirjoitti:

        Ne muut sarjat on tylsiä etsijät sarjan ensimmäisestä kirjasta luvin 27sivua ja selviytyjät sarjan ensimmäistä kirjaa luvin vain 20 sivua. Soturikissat ovat parhaita!

        Munkin mielestä ainoa joka on soturikissojen
        kanssa ihan kivoja niin Tuli siivet mut eka kirja
        vähän tylsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soturikissat ovat parhaita oon lukenut jo yli 20 kirjaa

        halusin kysyä leikkiikö joku soturikissoja metsässä

        Itse olen jo monen monta vuotta kyseistä kirjasarjaa lukenut ja aina pikku likkana kavereiden kanssa leikittiin kun vielä Asuin ja asun tälläkin hetkelläkin asun maalla.
        MAAILMAN PARAS KIRJA SARJAAAAAASSS🐈🐈🐈🐈😍😍😍😍😍😍😋😋😋😋


    • forestwarrior

      Lukenut olen koko sarjan varmaan 10 kertaa ja joka ikinen omana :) Oravaliito on kaikkista paras :*

    • äiti82

      Hei, sopisiko tämä kirjasarja ns. iltasaduksi 5-vuotiaalle vai onko liian jännä?

      • Soturikissafani

        Soturikissoissa on ehkä hieman raakoja kohtauksia 5-6 vuotiaalle,esim.taisteluissa on vatsan auki repimistä ja kynsimistä,mutta taisteluita on vaan 1-2 per kirja,yleensä...
        Mun mielestä sopii sen ikäiselle,jos ei ole kovin säikky...
        Tuli ehkä vähän liian myöhässä(-:


      • Anonyymi

        Niin pieni ei välttämättä ymmärrä niitä mutta aina voi kokeilla:)


      • Anonyymi

        Itse aloin lukemaan jo 6- vuotiaana mutta se riippuu ihan lapsesta Itse kumminkin siihen 10-9 vuoden iälle


    • Warriorcats

      Hei! Onko kenelläkään hajua mistä voisi vielä saada noita suomennettuja manga versioita (esim. kadonnut soturi). Itse olen myös kova kyseisten kirjojen fanittaja, joten olisi mukavaa saada täydennystä kokoelmaan.

      • Anonyymi

        Kirjastosta on hyvä lainata😀🙂


    • Tangaloor_Tulijalka

      Olen kuullut että nämä ovat samanlaisia kuin Tad Williamsin loistava kirja Tailchaser's Song 80-luvulta. Ehdoton must kissaihmiselle, joka on myös fantasiafani. Jos nämä ovat vähääkään samantyylisiä niin pitäisi kyllä tutustua. En ole vaan nimen ja kirjojen määrän perusteella aikaisemmin viitsinyt ottaa selvää.

    • kyrpäotassa

      Itse pidin ensimmäisistä osista eniten. Sit alko mennä vähän tylsäksi kun tuli noita rakkaushommia. Eiks sarjaan vois laittaa muutamaa homokissaakin? Pitääks kaikkien olla aina heteroita. Eläimissä kun oikeasti on myös eritavalla käyttäytyviä yksilöitä. vaikka kissojen sukupuolilla ei onneksi oo sarjassa hirveesti väliä niin siltikin olis kiva jos kirjailijat ei pistäis niitä perus stereotypioita noille kissoille. Se laimentaa omasta mielestä aika paljon juonta. Sukupuolitermit eivät ole mielestäni kovin olellisia tarinassa. Joo lol ensin Hiekkamyrsky vihas Tulitähteä ja sehän meni sitten rakkaustarinaksi samoinkuin käy myös Oravaliidolle ja Vatukkakynnelle. Eikö eri sukupuoliset vois vaikka välillä olla vaan tosi hyviä ystäviä eikä tarvis aina mennä tohon pennun tekohommaan asti. Olis kiva että myös naaras kissoja kuvailtas suuriksi ja lihaksikkaiksi eikä vaan notkeiksi ja jänteviksi

      • Anonyymi

        Pitkätähti×Jakke. Lueppa pitkätähden kosto, siinä sulle se mitä haluut. 😆😆


    • Mielestäni paras kirja sarja ikinä. Olen lukenut kaikki suomeksi ilmestyneet kirjat (erikoisseikkailut ja kolme ensimmäistä saagaa). Olen varannut englanniksi viisi seuraavaa kirjaa koska en jaksa odottaa. Onko kenelläkään tietoa mistä saisi luettua manga tarinoita (kadonnut soturi)?

    • Hollyleaf

      Maailman paras kirjasarja! Aloitin lukemaan Soturikissoja viime huhtikuussa ja koukutuin heti niihin. Luin kaikki silloin suomeksi ilmestyneet osat kuukaudessa ja siitä eteen päin olen lukenut kaikki soturikissat. Myös Keltahampaan salaisuuden ja kadonnut soturi-mangan. Nyt odottelen vain tähtien ennettä ;) Olen kyllä lukenut kyseisen saagan englanniksi, mutta haluan lukea sen silti :)

      • Leijonaroihu

        Oot kojo lukenut tähtien enne saagan ensimmäisen kirjan nimeltä neljäs oppilas mäoon ja nyt ootelen toista kirjaa nimeltä etäiset kiajut


    • Olen lukenut 2,3 saagan,3 erikoisekkailua ja 4 saagasta 1 kirjan odotan 2

    • en ole vielä lukenut mutta on ollut mielessä, mutta olen lukenut kaksi osaa selviytyjää mikä on samalta tekijältä

    • Anonyymi

      Soturikissat on ihan best sarja!!!! Oon lukenu melkein kokonaan ekan saagan ja sit joku kolme erikoisseikkailua siihen päälle. Mun lempi hahmo soturikissoissa on ehkä Täplälehti tai Tulitähti. Inhokki hahmo on Mustaraita. Lempi päällikkö on Sinitähti tai Tulitähti. Kaunein naaras on mielestäni Täplälehti. Inhokki päällikkö on Tiikeritähti. Inhokki parantajat on Keltahammas, Nuhanenä ja Haukkasydän. Lempi parantaja on mielestäni Täplälehti. Surullisin kuolema on Täplälehden koska se oli ihanaaa hahmo😭. Lempi klaani on Myrskyklaani. Inhokki klaani on Varjoklaani. Lempi kirja on villiin luontoon tai Sinitähden tarina paitsi että se Sinitähden tarina oli mun mielestä aika surullinen koska siinä kuoli Lumiturkki, Kuukukka ja sitte joitai muitaki ja Kuukukka ei ois saanu kuolla eikä Lumiturkki olis saanu valita Ohdakekynttä kumppanikseen. Tylsin kirja on ehkä Kuun merkki. Ja jos ihmettelette miten oon lukenu sen, niin en alkuun lukenut näitä ihan järjestyksessä.

      Ja siis sori tästä tuli ihan niinku joku soturikissa tag mut joo. Ja nää on vaan mun mielipiteitä ja oon pahoillani jos joku loukkaantu en tarkottanu mitään pahaa halusin vaan kertoo MUN mielipiteet. Mut moikka!👋

      • Anonyymi

        Juup kuun merkki on khyl tyyyyylsä


    • Anonyymi

      Minä rakastan tätä kirjasarjaa ja ollaan mun kaverinkaa keksitty hahmoja.mun hahmojen nimiä on:Sadetähti(oli sadeturkki soturina mutta nyt päällikkö),kanervaliito,töpöhäntä,liilahäntä,mustikkaturkki,ruusuaskel ja kaarnakoipi.

    • Anonyymi

      Mäkin olen lukenut soturikissoja. Itse asiassa kaikki. Kuka on teidän lempi hahmo? itse ainakin pidän Keltahampaasta, Närhisulasta ja Murattilammesta :D

      • Anonyymi

        mäkin tykkään murattilammesta ja närhisulasta


    • Anonyymi

      Soturikissat ovat parhaita oon lukenut jo yli 20 kirjaa

      halusin kysyä leikkiikö joku soturikissoja metsässä

    • Anonyymi

      JOO, meen nelos saagassa yön kuiskaukset.
      Lempi hahmo on Varjotähti, ja inhokki Mustaraita...
      haluisin Varjotähdelle ja Haukkahallalle kittens

    • Anonyymi

      Tiiän vanha keskustelu mutta tietääkö kukaan mistä löytää kovakantisen sinitähden tarinan suomeksi

      • Anonyymi

        No suomalaisesta kirjakaupasta ja kirjaston hyllystä :D


    • Anonyymi

      VAIKKA EI LIITYKKÄÄN SOTURIKISSOIHIN JA OLEN TODELLINE FANI NIIN TIETÄÄKÖ KUKAA MIYEN MEEMITALOON LIITYTÄÄN VAI VALITSEVATKO NE ITSE KENET HALUAVAT MEEMITALOON JA VOISIKU JOKU AUTTAA????
      HALUAISIN LIITTYÄ VAIKKA EN OLEKKAAN TUBETTAJA ENKÄ TIKTOKKAAJA MUTTA ALAN KOHTA TUBETTAMAAN!!

    • Anonyymi

      Soturikissat on parhaita! Oon lukenu kaiken mitä on ilmestynyt Suomeen!

    • Juu, oon lukenu kaiken ja paras sarja ever(: lempi hahmoni on tottakai Haukkahalla

    • Anonyymi

      Luen nyt 29 kirjaa 😅
      Niin mahtava sarja

      • Anonyymi

        Omg mä luen kanssa 29 kirjaa 🤩


    • Anonyymi

      Itse suosittelen aloittamaan lukemisen järjestyksessä.😃.
      PS. ENSIMMÄINEN KIRJA ON VILLIIN LUONTOON.🙂😺

    • Anonyymi

      Oon täällä tosi myöhäs mutta oon lukenut kaikki kirjat rikottulaki saagaan asti kaikki ainakin 10kertaa ja tiiän niistä kaiken❤️❤️❤️❤️Oon myös kissa therian

    • Anonyymi

      Olen seitsemännessä saagassa, luin juuri ekan kirjan.
      Jos erikoisseikkailuita ja novelleja ei ole laskettu mukaan olen lukenut 43 kirjaa! Se on vaan best:D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe