Luovuttajille ja sperman luovutusta kiinnostuneille!

Hei kaikki!

Etsimme tätä kautta viime vuonna luovuttajaa ja kun mukava mies osui kohdalle päätimme yrittää "muumimukimenetelmällä" .. Seuraavina ovulaatiopäivinä yritimme, 4 päivänä, 1 x/pv. En mitenkään odottanut että olisi samantie onnistunut ja se 3 vk odottaminen oli tuskaa alkaako menkat vai ei. Nyt olen 2 kk ikäisen pienen tytön onnellinen äiti. Luovuttajan kanssa sovittiin että ei olla tekemisissä mutta jos lapsi haluaa tietää, kyselee isästä on luovuttaja kiinnostunut tapaamaan lapsensa.

Pienen kertomuksen halusin kertoa koska täällä jotkut ovat niin jyrkästi vastaa tätä kauttta luovuttajan etsiviä/luovuttajia. Mielestäni te jotka haluatte täältä luovuttajan tutuskaa hyvin ensin ja jos on luotettava kunnollinen ja pidätte hänestä niin antakaa mennä vaan! Ja luovuttajat sama teille, tutustukaa hyvin ennen että ei tule lapsen synnyttyä mitään vaatimuksia.

Onnellista ja hedelmällistä kesän jatkoja kaikille toivoo onnellinen äiti
Ilmianna
Jaa

153 Vastausta

Onnittelut sinulle :) Itse olen vastaillut näihin ilmoituksiin luovuttajana, vaan eipä ole kuitenkaan kuulunut mitään , mutta ehkäpä vielä löytyy se oikea tarvitsija :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Hei "mukiin .."
Millaisesta meiliosoitteesta sinut tavoittaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jensku--- kirjoitti:
Hei "mukiin .."
jensku--- laita sp-os..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hei tavoittaako sinua enää näissä luovutuksen merkeissä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
s.k.pajala kirjoitti:
Hei tavoittaako sinua enää näissä luovutuksen merkeissä?
Kyllä .Laita s-posti os..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jensku--- kirjoitti:
Hei "mukiin .."
jensku vieläkö toivetta? itsekin luovuttaja kirjoittele vauva-@suomi24.fi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hei, minä voin op12341@hotmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hienoa että tärppäsi.
Ilmianna
Jaa
Jensku meilaa raskaaksi@luukku.com
Ilmianna
Jaa
Onnittelut teille! =)

Itse olen lähdössä kulkemaan samaa polkua ja etsinkin sopivaa luovuttajaa ja kuulisin mielelläni kokemuksia koti-inseminaatiosta, miksei klinikallakin tehdystä silloin kun on oma luovuttaja. Itse asun Päijät-Hämeessä, olen 38-vuotias yksinäinen nainen.

Niin luovutusta harkitsevat kuin itsellisesti lapsen saaneetkin, olisin kiitollinen kaikesta mahdollisesta tiedosta. Minulle voi kirjoittaa osoitteeseen:

yksinaidiksi@suomi24.fi
Ilmianna
Jaa
Älkää missään nimessä vastaanottako spermaa tuntemattomalta! Itse tein sen virheen. Nyt muistona on pysyvä sukupuolitauti, 400 euron lasku ja yhteishuoltajuus narsistin kanssa!!!

Tapasin luovuttajan muutamaan kerran ennen luovutuksia, ja kaiken piti olla ihan selvää, että kundi vain luovuttaa siittiöt, kuittaa palkkion eikä mun tarvii nähä sitä enää.

Spermasta tarttui minuun tippurin lisäksi sukupuoli herpes. Ja lapsen synnyttyä ukko haki oikeusteistse huoltajuutta.

En tietenkään kadu ihanan tyttäreni tekemistä, mutta tekisin mitä vaan että olisi ollut aiemmin viisaampi. Hankkinut tutun luovuttajan tai mennyt klinikalle hoidettavaksi.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
jotkut puhuvat valheita älkää uskoko kaikkea kyseessä voi olla sama nainen joka kirjoittelee kaikkea valheita omasta päästään kun ei ole mitään muutakaan tekemistä kuin naputella omaa konetta kotona päivät pitkät
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tiedän tällä palstalla ahkerasti spermaansa tarjoavan miehen, jolla on todella vakavia mielenterveysongelmia. Hän on saanut jo useamman lapsen alulle tällä menetelmällä ja nälkä tuntuu kasvavan syödessä. Laitontahan tämä ei ole, joten minkäs teet. Mutta aika pahalta tuntuu seurata miehen touhua sivullisena.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Olemme kumppanini kanssa etsineet tätä kautta lahjoittajaa, ja olemme jo tutustuneet erääseen henkilöön. Voitko kertoa tarkemmin kyseisestä tyypistä, ettemme vaan ole saman henkilön kanssa tekemisissä?

ani221@luukku.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
no laittakaa ny jotain infoo, et osaa välttää ko henkilöä??
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ole ystävällinen ja mene pois kiusaaja
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos ootte noin persaukisia tolloja, niin ansaitsettekin juuri tuollaisia luovuttajia.
Ottakaa opiksenne tuosta kirjoittajasta ,joka kertoi raadollisen tarinan ikuisesta sukupuolitaudista ja huoltajuuskiistasta. kiva kertoa lapselle, että iskä ja äiskä ei tunne toisiaan ja iskä oli semmonen tautinen ukko ja häirikkö.
Itse hoidin asian klinikan kautta ja mitään ongelmia ei ollut.
Mutta tietysti nää lepakot haluaa kaiken ilmaiseksi.
Ilmianna
Jaa
Ei ole kysy siitä haluaako jotain ilmaiseksi vai ei, on myös luovuttajia jotka halluavat tehdä "hyvää", eivätkä välttämättä halua olla tekemisissä lapsen/lasten kanssa.

Ihan yhtä lailla voivat sukupuolitaudit tarttua baari-illan jälkeen. Ikävä kuulla mikäli jollekin on tätä kautta sattunut niin onnettomasti, että on sukupuolitaudin saanut, sitä ei toivo kenellekään.'

Itse etsiskelen myös luovuttajaa, sillä olen jo pidempään halunnut saada lapsen, muttei ole ketään miestä osunut kohdalle.

Ja eihän se todellakaan ole vai lesbojen juttuja, myös yksinäiset naiset hakevat yhtälailla luovuttajia. Joten en menisi mitään yksittäistä "ryhmää" täällä syyttelemään.

Jos jotakuta kiinnostaisi alkaa luovuttajaksi, ilmoitelkaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olen kiinnostunut! Olen sinisilmäinen 40 plus mies. On terveelliset elämäntavat. Kirjoitatko babyzone2013 at suomi24.fi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Luovutatko myös miehille? Kaipalen siemeniä anneliini perinteisellä tyylillä. Voin pukeutua naiseksi.
Ilmianna
Jaa
oli ihana lukea tämä onnellinen juttu:) itse haluaisin myös kovasti lapsen, mutta ei ole sellaista miestä löytynyt kenen kanssa haluaisin niin olen alkanut pohtimaan sitä vaihtoehtoa että tätä kautta lapsen tekisin... olen kuullut muitakin juttuja onnistuneista luovutuksista mutta negatiiviset kommentit ja jutut mietityttää..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Olen itse ajatellut asiaa muutaman vuoden ajan, ja vasta nyt olin valmis laittamaan yhteystietoni babyzone2013 at suomi24.fi. Jos löytyy kunnollinen äitiehdokas, toiveena olisi että lapsi olisi pian tulossa. Olen siis vähän yli 40-vuotias sporttinen mies. Voit haluta lapsen ihan yksin tai sitten voitaisiin myös jatkaa ystävinä miten vaan haluaisitkin. Odotan viestiäsi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
come kirjoitti:
Olen itse ajatellut asiaa muutaman vuoden ajan, ja vasta nyt olin valmis laittamaan yhteystietoni babyzone2013 at suomi24.fi. Jos löytyy kunnollinen äitiehdokas, toiveena olisi että lapsi olisi pian tulossa. Olen siis vähän yli 40-vuotias sporttinen mies. Voit haluta lapsen ihan yksin tai sitten voitaisiin myös jatkaa ystävinä miten vaan haluaisitkin. Odotan viestiäsi!
sun osoite ei toimi?! oisin halunnu lisätietoaa :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
come kirjoitti:
sivulla olikin tekninen häiriö..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mistä näitä limaisia pervoja oikein sikiää? Runkatkaa väestöliitossa! Ja naisväki älkää nyt hyvät ihmiset ottako vastaan vieraan ihmisen siittiöitä! Ei ikinä tiedä tuleeko mukana aids vai lemmikkikoiran simot.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
taas varmaankin se sama nainen joka pilaa kaikkien asiat se on oikea kiusan kappale kaikille
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei, täällä ilmoittautuu 23-vuotias mies luovuttamaan sukusolujaan sinkuille tai seurusteleville naisille, jotka haluaisivat lapsen tai jopa lapsia. Anonyymisti tai voin mielelläni olla lapsen elämässä mukanakin, jos niin haluaisit.

Olen terve, luotettava ja auttamishaluinen tummahiuksinen ihan hyvännäköinen nuori mies siis ja pituutta on 180 senttiä, asun Uudellamaalla.

memsssi89@gmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ilmoitukseni on edelleen voimassa, joka tässä ketjussa on. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
PK-seudulla siemenet @ objectmail.com 28v terve kaveri, omia lapsia vaan ei ole suunnitelmissa työkiireiden vuoksi pitkiin aikoihin.
Ilmianna
Jaa
Olisin halukas isäksi mukimenetelmällä, haluan tunnustaa isyyden.En voisi ikinä olla vain nimetön luovuttaja,sen verran arvokas on uusi elämä.Haluan olla osa lapsen elämää ja nähdä lapsen kasvavan,vaikka en asuisi äidin kanssa.Tämä seikka on esteenä usein lesbopareille ,adoptio mahdollisuuksia yksinäisellä miehellä ei juurikaan ole.Olen 44 vuotias,187cm,84 kg,vakituinen työ,talous kunnossa,en tupakoi,käytän alkoholia kohtuudella. Löytyisikö sopivaa naista?
Sähköposti: janius@luukku.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minkä ikäisen miehen sperma kelpaa? Ei tullut aikoinaan hankittua lasta ja parisuhteeseen tuli mentyä jo liian vanhana lastentekoon.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Tuliski mulleki joku nainen joka haluis luovuttajaa :) mutta haluun tietenki nähä lasta
Ilmianna
Jaa
Klinikan kautta saman luovuttajan siittiöitä käytetään korkeintaan viidelle parille. Näitten palstojen kautta joku vakuuttava urpo voi "jakaa tavaraansa" ties kuinka monille. Kylläpä tosiaan kääntyisin klinikan puoleen :) Samalla poistuu pelko taudeista jne.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Varsinkin lesbopiireistä on paljastunut , että kyseessä on ollut sama luovuttaja.. Vähän turhan riskialtista..
Ilmianna
Jaa
Olen itse luovuttanut pankin kautta ja oma pikkupoikakin on;) Minusta olisi mielenkiintoista tavata ihminen jolle luovuttaa.

Tokihan tätä sukua on nyt jo tullut jatkettua, vissiin ihan riittävästi. Menetelmänä vaan jos itse olisin siemenen tarpeessa, olisi hyvä nähdä se puu;) Tietysti puun toivoisi olevan perinnöllisesti piilevästikin hyvä.
Ilmianna
Jaa
Hei.
Täällä naispari helsingistä olisi luovuttajaa vailla. Emme etsi isää lapselle vain luovuttajaa. Jos olet halukas auttamaan niin ota yhteyttä. xani113@hotmail.com
Ilmianna
Jaa
Täällä Pohjois-Karjalassa asutava naispari etsisi luovuttajaa. Olemme asiaa miettineet pitkään ja pohtineet eri vaihtoehtoja ja ajattelimme nyt ensin kokeilla tätä kautta, löytyisikö meille joku :) Haluaisimme siis pelkästään luovuttajan emme lapselle isää, miesmalleja lapsella tulee kuitenkin ympärillä olemaan! Olemme 24- ja 25-vuotiaita ja toivoisimme sinun olevan max n.35v :) Ja jos sinulla olisi omia lapsia, niin voisimme ainakin olla varmoja, että pystyt niitä saamaan :)

Mikäli viestini ei kuulosta liian törkeältä, otathan yhteyttä osoitteeseen nansku123@outlook.com

Kiitos!:)
Ilmianna
Jaa
Voi kun saisikin vauvan.Kymmenen vuotta ollaan etsitty luovuttajaa E-Suomesta,mutta turhaa touhua tuo on ollut..
Ilmianna
Jaa
Hei! Olen 34v.sinkku nainen Pirkanmaalta. Etsin luovuttajaa jotta mahdollisesti saisin lapsen alulle. Haluan lapsen ainostaan itselleni. Jos olet valmis ainoastaan luovuttajaksi ilman velvollisuuksia niin ota yhteyttä.
Sp: tanjaaro@wippies.com
Ilmianna
Jaa
Totta, tätäkin kautta voi onnistua ja olla onnellinen lopputulos. Näin siltikin, että täällä tuntuu saavan helposti vastustavia kommentteja, kun aiheeksi tulee luovutus...

Hyvin kävi myös meillä. Olin ns. itsellinen nainen, joka etsi miestä spermanluovuttajaksi joitakin vuosia sitten. Olin onnekas ja sain pelkästään asiallisia vastauksia. Valitsin heistä miehen joka oli jo aikaisemmin hedelmöityshoitoklinikan kautta tutkittu ja siellä terveeksi ja kelvolliseksi todettu. Siis luovuttanut myös klinikalle ja sen jälkeen luovutti vielä minulle yksityisesti. Minulla on pian 3-vuotias lapsi ja hänelle on nyt tulossa täyssisarus. Sovittiin alun perinkin että luovuttaja saa tavata lapsia ja näin hän on myös tehnyt. Tämä järjestely on toiminut todella hyvin ja lapsilla on käytännössä molemmat vanhemmat, vaikkeivat he keskenään olekaan parisuhteessa.

Toki pitää olla varovainen ja harkita tarkkaan mitä tekee, mutta haluan vain sanoa että kyllä tämäkin on yksi mahdollisuus jos on varma että haluaa lapsia ennemmin eikä vasta myöhemmin, eikä lapsia haluavaa kumppania ole muuten koskaan löytynyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Uups, laitoin vahingossa saman nimimerkin kuin ap:llä. En siis ole ap :)

Ja muumimukimenetelmällä asia hoidettiin meilläkin.

Lisään vielä, että sain tosiaan useita vastauksia. Tein varmaan ajattelemattomasti näiden vastaajien kannalta siinä, että en tullut vastanneeksi heistä muille kuin sille joka vaikutti minusta parhaalta ja jonka lopulta myös valitsin itselleni luovuttajaksi. Nämä muut saattoivat odottaa jotain vastausta jota ei sitten tullutkaan. Jos olisin nyt vasta laatimassa ilmoitusta jossa etsin luovuttajaa, tajuaisin varmaan olla huomaavaisempi ja vastata ainakin sen verran, että päädyhin toiseen henkilöön :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hei, voisinko kysyä mitä kautta aikoinaan etsit luovuttajaa? :) Teidän järjestely kuulostaa ihanteelliselta. Itselläni on jo lapsi, mutta haluaisin vielä toisen ns. itsellisenä naisena. Lapsellani on hyvä isä, jota hän tapaa ja toivoisin että toinen lapsi oppisi myös tuntemaan isänsä. Uutta parisuhdetta en etsi ja ikäkin alkaa kohta olla siinä rajoilla että kovin pitkälle en voi tätä enää lykätä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
satu38 kirjoitti:
Hei, voisinko kysyä mitä kautta aikoinaan etsit luovuttajaa? :) Teidän järjestely kuulostaa ihanteelliselta. Itselläni on jo lapsi, mutta haluaisin vielä toisen ns. itsellisenä naisena. Lapsellani on hyvä isä, jota hän tapaa ja toivoisin että toinen lapsi oppisi myös tuntemaan isänsä. Uutta parisuhdetta en etsi ja ikäkin alkaa kohta olla siinä rajoilla että kovin pitkälle en voi tätä enää lykätä.
Juuri täältä suomi24.fi:stä :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
178cm 85kg 35v. Normaalivartaloinen, vaaleanruskeat hiukset, siniset silmät, älykäs. Hedelmällinen, 100% terve, testattu, täsmällinen, luotettava. Sp. jlah1978@gmail.com
Ilmianna
Jaa
Mahdolliset luovuttajat voisi ilmoittautua meillekin :) Meillä 2 poikaa saatu lapsettomuushoidoilla ja tyttökin ois kiva :D Ollaan heteropari ja itse halutaan lapse kasvattaa, mutta nuo klinikan maksut alkaa olla vähän liikaa kun ensin käy vuoden ennen tärppiä kun tutkitaan missä vika ja sitten maksaa itse hoidot, lapset on jokaikisen sentin ja euron arvoisia mitä sinne on uponnut, mutta on se kyllä aralla asialla rahastusta ja jos on mahdollista ilman mitään pankkilainoja saada lapsia vaikka miehen siittiöissä meidän tapauksessa on se ongelma niin miksei sitäkin yrittäisi.. Ymmärrän, että tässä on suuret rinskinsäkin jos ei klikan kautta asiaa hoida, mutta ihana kuulla onnistunut tarina ja onnea tyttärestä! Rinsessaa mekin toivotaan, vaan pojatkin on ihania
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Meillekkin saa laittaa viestiä jos luovuttaminen kiinnostaa, vauvat2@gmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Omanlaisensa tarina täälläkin... Luovuttaja löytyi omasta ystäväpiiristä joka alunperin lähti vitsistä. Olemme ystäviä, vanhempia yhteishuoltajuudella, muttemme parisuhteessa emmekä tule koskaan olemaankaan. Meidän tapauksessa tämä järjestely sopii paremmin kuin hyvin, tyttö 3.5-vuotta ja sisarus tuloillaan rv 32 2.

Tämän lisäksi olen aiemmin itse luovuttanut munasoluja, joista tiettävästi syntynyt ainakin yksi lapsukainen. Hän saa sitten aikanaan omasta halustaan tutustua meihin jos niin haluaa, toivotamme avosylin vastaan.

Joskus nuorempana harkitsin sitäkin vaihtoehtoa, että olisin suostunut sijaissynnyttäjäksi. Se ajatus ei ole edelleenkään täysin poissuljetu vaihtoehto, vaikkakin se kohdallani tarkoittaisi sitä, että joutuisin luopumaan "omasta" lapsestani... Siinä riittää mietittävää, mutta toisaalta en näe asiaa täysin mahdottomana asiana mikäli saisin jäädä osalliseksi lapsen elämään edes jossakin muodossa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei! olen yksinäinen nainen, myöskin kaipaisin sperman luovuttajaa koti-inseminaatiota varten Kuopiosta. Olen valmis maksamaan kohtuullisen korvauksen.
Edellyttäisin luovuttajalta sukupuolitautitesteissä käymistä, rehellisyyttä ja mieluusti aikaisempaa kokemusta luovuttamisesta ( ei pakollinen).
Laitathan kuvasi ja kerro itsestäsi sähköpostiini.
suvi-p@live.fi
En ole provo joten toivoisin asiallisia ja tositarkoituksellisia viestejä mahdollisimman pian
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
jaa, että "kohtuullinen korvaus" - mitäköhän tuo tarkoittaa.... ?
Ja meinaatko, että sähköpostisi täyttyy nyt halukkaiden valokuvista - no tuskin - tai sitten tosiuunot kuviaan lähettelee....

ainakin omat sukusolut on sen verta arvokkaita, ettei niistä maksua voi periä - ja tietty täytyy miettiä kenelle niitä ylipäätään luovuttaa. Eli jos luovuttaa, niin maksua ei nyt tietenkään kaivata. Lähinnä varmuus pitäisi olla siitä, että lapsella tulisi mahdollisuus kasvaa säällisissä olosuhteissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Spermanluovuttaja on yhdyssana.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Aloittajan viestistä saa sen kuvan, että vaan naisten oikeuksilla on väliä, että tää luovuttaja on vaan hyötykäyttöä varten, jonka oikeuksia lapseen pitää varjella tarkasti. Tällaista itsekästä toimintaa sitten jatketaan, kunnes lapsi alkaa kysellä kasvaessaan missä on isi. Tuttavapiiriini kuuluu juuri tuollainen muumimuki-äiti, joka ei saanut muuten miestä edes yhdeksi yöksi. Nyt lapsi kertoilee kavereilleen, ettei tiedä isästään kun äiti ei kerro.

Itse en tajua, miksei voi suoraan marssia lapsettomuusklinikalle ja saada anonyymin luovuttajan spermat?
Ilmianna
Jaa
Vielä yksi luovuttajaa etsivä naispari ilmoittautuu. Olemme korkeakoulutettuja, hyvin toimeentulevia ja terveitä. Isyyden tunnustaminen tai yhteishuoltajuus ei ole optiona, mutta yhteydenpito on mahdollista. Emme halua klinikalle, koska haluamme tietää luovuttajasta enemmän kuin ne ulkonäköön liittyvät asiat, joita klinikalla luovuttajista kerrotaan. Onnenomppu@gmail.com
Ilmianna
Jaa
Helsingisä, 36v terve normaali joskin työkiireistä nauttiva mies.

Omia lapsia ei ole tarkoitus hankkia, mm. työkiireiden vuoksi. Aika on muutenkin kortilla. Mutta ei se tarkoita sitä, etteikö voisi kuitenkin kiinnostuneelle/neille tarjota tuota mahdollisuutta.

Jos taas joku on yksin ja kaipaa tukea / seuraa odotukseen, niin sekin on mahdollista. Koska tuo on sellainen juttu, joka pitäisi kokea ainakin kerran elämässä, mutta ns. jatkohoitoon ei ole valitettavasti aikaa.

Sähköposti: siemenethelsinki@rcpt.at
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Jätin myös seta:n keskustelupalstalle viestin aiheesta. Eli terve, 37v kolmen lapsen isä, perheellinen heteromies voisi toimia
Luovuttajana tarvittaessa naisparille tai yksinäiselle naiselle. Täysi anonymiteetti, ei yhteyksiä suuntaan tai toiseen asian jälkeen..

jesse_35@hotmail.fi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jesseboy37 kirjoitti:
Jätin myös seta:n keskustelupalstalle viestin aiheesta. Eli terve, 37v kolmen lapsen isä, perheellinen heteromies voisi toimia
Luovuttajana tarvittaessa naisparille tai yksinäiselle naiselle. Täysi anonymiteetti, ei yhteyksiä suuntaan tai toiseen asian jälkeen..

jesse_35@hotmail.fi
Jotenkin kornia että naiset tosiaan luulee että niistä harvoista halukkaista ja täysipäisistä luovuttajista
Olisi hemmetin kivaa vaan runkata johonkin purkkiin ja täyttää oikein hakemuskaavakkeet kuvan kanssa
Että pääsee runkkaa puteliin, menkää itteenne jo..

Ehkä vilpittömiäkin miehiä on, yksi urpo pyytää kuvaa lähetettäväksi, mikä karjanäyttely tämä on?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No onhan se mahdollista luovuttajankin vaatia kuvaa ja tarkempia tietoja vastaanottajista. En minäkään kelle tahansa ole valmis spermaa luovuttamaan. Ettei mene valiogeenit hukkaan ;-)
Ilmianna
Jaa
Hei "Luovuttajat"!
Täällä olisi jo yhden lapsen onnellinen äiti, joka kuitenkin kaipailisi apua jotta toinenkin elämän ilostuttaja saatais alulle.
Jos tahdot luovuttaa, niin ei kun yhteydenottoa tänne päin:
step.my.life89(at)gmai.com :)
Ilmianna
Jaa
Naispari etsii luovuttajaa. Minulla on aikaisemmasta liitosta miehen kanssa 7- vuotias poika ja haluaisimme hänelle pikkusisarta :) Toiveena on se, että lapsella olisi halutessaan mahdollisuus tutustua isäänsä. Ota yhteyttä lione83@live.fi
Ilmianna
Jaa
Kolmekymppinen sinkkunainen pk-seudulta etsii luovuttajaa. vauvahaave@gmail.com
Ilmianna
Jaa
Heippa jos joku asiasta voisi sposteilla. Luovuttajat ja kokemuksia omaavat laittakaa mulle spostia kissafani2@hotmail.com. Siis kissafani2(at)Hotmail. Com jos ei näy oikein kirjoitettuna.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hei . kirjoitelkaa osoite on rohkeasti1@gmail.com

Aloittajan viesti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
28v mies luovuttaa spermaa hyvään kotiin pks seudulla.
Olen akateemisesti kolutettu ja suosittu naisten kesken
Omaan vahvat geenit, suvussa ei juurikaan sairauksia ja pitkää ikää
mmm_86(at)luukku.com
Ilmianna
Jaa
Hei, olen kolmissakymmenissä oleva viehättäväksi sanottu nainen, jolla on ollut huono onni miesten suhteen, koska lapsentekohaluisia ei osunut kohdalle. Etsin siis tätä kautta mukavaa luovuttajaa. Oletan ehdortomasti, ettei tauteja ole ja olet ns. täysipäinen. Olen Kuopion seudulta, tapaamisten kannalta olisi suotavaa, että olisit läheltä, voin tarvittaessa myös matkustaa. Haluan tutustua ja jutella ennen "tositoimia". Mahdollisuus olla ns. anonyymi luovuttaja tai voit nähdä lasta, jos niin haluat. Luonnollinenkin menetelmä laittaa lapsi alulle voi onnistua, jos meillä vain synkkaa :) Mailini on: kissakaramelli@gmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Hei, olen 28-vuotias, 186 senttiä/ 83 kg mies, jolla on terveelliset elintavat (en polta, en juo). Olen täsin terve ja minulla on ruskeat hiukset sekä siniset silmät. En ota maksua siittiöiden luovuttamisesta ja voin luovuttaa tarvittaessa useamman kerran. Ei sairauksia myöskään suvussa. Asun PK-seudulla, mutta voin jonkin verran matkustaa. Yhteyttä saa sähköpostilla osoitteesta "mies28luovuttaja@gmail.com"
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Moi! Onko vielä voimassa tarjous?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Viettele mies sänkyyn ja kiihota hänen peniksensä juhlakuntoon, ala lypsää ja vatkata sitä, niin jonkin ajan kuluttua tapahtuu siemensyöksy. reisille, tai vatsalle. Siirrä sperma pimpsaan, eiköhän joku 600 miljoonasta siittiöstä pääse hedelmöittämään sinut.. Siittiöiden elinaika on muutaman vuorokauden verran.
Jotkut naiset ovat antaneet pimpsaa, jos miehellä on kortsu, ota kortsu ja siittiöt talteen ja siirrä ne pimpsaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mua on kans monesti ihmetyttänyt, miten tällaiset menetelmät ovat joillekin täysin tuntemattomia. Ja vielä ihan se kaikkein tavallisinkin tapa.

Okei, ymmärrän kyllä ettei kaikki tykkää siitä perinteisestä lastentekotavasta etenkään miehen kanssa, mutta toisaalta itse miehenä ajattelen, että jos mulla suinkin olisi mahdollisuus tulla raskaaksi jollain vaikkapa homoiluksi laskettavalla tavalla, niin enköhän mä sen touhun kestäisi, oli se sitten miten vastenmielistä tahansa. Jos olisi odotettavissa se kaivattu palkinto.

No mies kyllä vain olen, ei mulla ole mahdollisuutta tulla raskaaksi. Satunnaispanokaan ei tarkoittaisi että saisin minkäänlaista huoltajuutta.
Oikeesti naisilla on tämänkin asian kanssa NIIIN paljon helpompaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei kaikki! Olemme tamperelainen naispari. Vietimme juuri ihanat häät ja tahtoisimme perheeseemme lapsen, siksi etsimme nyt luotettavaa luovuttajaa. Lapsi saisi rakastavan kodin ja hyvän monikulttuurisen ja vahvan tukiverkoston. Jos Olet kiinnostunut auttamaan meitä otathan rohkeasti yhteyttä osoitteeseen tahdommevauvan@gmail.com. Ainoa vaatimus on, että olet terve ja selväjärkinen.
Ilmianna
Jaa
Terve ja luotettava luovuttaja, ota yhteyttä jesse_35@hotmail.fi
Ilmianna
Jaa
Hei!

Olemme nuori naispari Tampereelta, ja olemme jo jonkin aikaa etsineet sperman luovuttajaa. Luovuttajalta emme vaadi minkäänlaista vastuuta lapsesta emmekä halua luovuttajaa lapsen tai meidän elämään sen kummemmin. Toivoisimme luovutuksen tapahtuvan ns. muumimuki menetelmällä. Toivoisimme että asuisit lähellä Pirkanmaata, mutta olemme valmiita myös matkustamaan.
Lapselle tulisimme antamaan turvallisen ja rakastavan ympäristön kasvaa ja hyvät lähtökohdat elämälle.
Elämän tilanteemme on vakaa ja koemme että juuri nyt olisi oikea aika hankkia perheeseemme lisäystä. :)

Olisitko valmis luovuttamaan meille ja tekemään meidän unelmistamme totta?

vauvahaave2015@hotmail.com
Ilmianna
Jaa
Hei,

Olen yhden lapsen yh äiti ja haaveissa toinen.
Etsin luovuttajaa joka pystyy todistamaan terveytensä ja sukupuolitaudittomuutensa. Haluan myös tiedot suvun sairauksista. En etsi isähahmoa, miehen malleja löytyy paljon lähipiiristä.
Jos lapsi haluaa joskus ottaa yhteyttä niin toivon että se on sinulle ok.

Ulkonäöllisiä toiveita olisi siniset silmät ja rusehtavat hiukset.

Pistähän sähköpostia ja mielellään kuvaa niin jutellaan lisää :) vauvajuttuja@luukku.com
Ilmianna
Jaa
Hei, samalla asialla tässä kuin muutkin naiset, eli:

Olen kolmevitonen nainen Helsingistä, eikä minulla ole enää aikaa odotella hyvän miehen ilmestymistä elämääni. Siispä olen päättänyt tehdä lapsen yksin. Työkuviot ja talous ovat kunnossa, olen terve fyysisesti ja psyykkisesti, turvaverkosto on hyvä. Tarvitsen vain spermanluovuttajan, enkä halua lähteä sitä yökerhoista hakemaan.

Jos voit olla avuksi, laita sähköpostia zitzla@luukku.com ja kerro hiukan speksejäsi. En ole vaativa ennen enkä jälkeen, ainoastaan sukupuolitaudittomuudesta haluan jonkun todistuksen.

Kiitos!
Ilmianna
Jaa
Täälläkin 30v nainen etsiskelee luovuttajaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Saisinko osoitteesi, kirjoittaisin sinulle. Olen kunnollinen mies. Tarkemmin henkilökohtaisesti...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tperala@suomi4.fi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
onko Kainuussa joku nainen vailla luovuttajaa?
Ilmianna
Jaa
Luovuttajaa hakevat naiset! En suosittele missään tapauksessa luovuttajan (tutun tai tuntemattoman) käyttöä vaan marssikaa klinikalle. Näin takaatte sen, ettei luovuttaja sitten hae vastoin tahtoanne/sopimustanne yhteishuoltajuutta / isyyden tunnustusta. Mikään keskinäinen sopimus ei estä luovuttajaa tunnustamasta isyyttä (vaikka äiti tätä vastustaisikin) ja saamasta yhteishuoltajuutta ja tapaamisoikeuksia näin halutessaan. Klinikan kustannukset ovat pieni hinta tämän asian varmistamisesta!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jep. Kaverille kävi niin, että luovuttaja hengailee päiväkodin aitojen takana ja yrittää kontaktia lapseen :( Ei ole huoltajuutta tai muuta hakemassa, haluaa tutustua lapseen ja tietää millainen on. Tosi ikävä juttu, koska mitään tällaista eivät sopineet.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nainen/Naisparit:
P-Pohjanmaan alueelta voi tiedustella siittiöiden luovuttajaa,
jos todellinen tarve on jollakin/joillakin.
Haluan kuitenkin toimia, puhtaasta auttamisen halusta siis. En vaadi oikeuksia enkä myös halua velvollisuuksia. Voi kysyä lisää, jos haluaa. Voit tulla kauempaakin jos onnistuu jotenkin. Olen reilu 3-kymppinen terve isä, sukupuolitautitestitulokset ovat puhtaat ja minulla ei ole geneettisiä sairauksia.(Siittiöt ovat toimineet todistetusti. mm. (ex-)naisystäväni kanssa n,10v sitten, sitten luovutustapaus parille naiselle, jossa toinen nainen tuli raskaaksi toisesta luovutuksesta( luonnollinen menetelmä oli) voin siis luovuttaa perinteisin menetelmin ( voi tapahtua nopeastikin, sähköpostilla lisää kysyä, varmempi mahdollisuus heti hedelmöittymiseen ). Luottamuksella ilman juridisia sitoumuksia.

Tahdon toimia luovuttajana naiselle/naisille jolla/joilla on itsellään aikomus kasvattaa lapsi, eikä minun tarvitse olla mitenkään osana lapsen elämää siemennyksen jälkeen, kuitenkin en pistä vastaan mikäli lapsi saa täysi ikäisenä tietää alkuperästään.
Vastaan mielelläni kysymyksiin, mikäli kiinnostus heräsi...
Yst.terveisin sp: cityboy@netti.fi
Ilmianna
Jaa
Hei.
Etsin ilmaista luovuttajaa ns. muumimuki menetelmällä ! Haluan menetellä asiassa niin, että sekä luovuttaja että saaja pysyvät toisiltaan salassa ! Etsin kaveria, ikä ehkä 30 - 45, terve, vaalea tai vaaleahko, sinisilmäinen ja normipituinen sekä painoinen ! Ei tulevia rasitteita kummankaan puolelta !! Haluan kirjoitella ilman yhteystietoja mutta kuvia haluan ! Luovutuksessa käytän muutamaa yhteyshenkilöä että minua ei voida huijata !! Olen avioliitossa oleva mutta mieheni ei voi antaa lasta !
email... magita(ät)luukku.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Luulen ettei hedelmöitys onnistu jos välissä montakin välikättä.Sperman pysyy elinkelpoisena kork.30 min ja jos muumimukia kuljetetaan paikasta A paikkaan C kerkeää siittiöt jo kuolla :/ Muuten olisi hyvä idea jos haluaa pysyä anonyyminä mutta ei taida toimia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Luovuttajaa etsii myös 30 nainen pääkaupunkiseudulta. Muumimuki menetelmää olisi tarkoitus käyttää,ei sitoutumista vaadita. Huolehtisin itse lapsesta.
Löytyykö auttajaa???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sähköpostiosoite auttas asiaa..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Yp poistanut sähköposti osoitteeni sääntöjen vastaisena,vaikka yläpuolella on myös sähköposti osoite.
hallaa76(ät)gmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei
Täällä olisi mies joka voisi luovuttaa spermaa ja antaa mahdollisuus tulla raskaaksi jollekkin mukavalle naiselle/parille.Itse olen avoliitossa ja on lapsia ennestään.Oikeuksia lapseen en halua ja sovitaan säännöt miten toimitaan.Jos luovuttajaa halutaan ota yhteyttä maveric69@luukku.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Suoritan siittämisen normaaliin tapaan.
-Maveric69
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Hei!

Olen 35-vuotias itsellinen nainen pääkaupunkiseudulta ja etsin luovuttajaa, joka auttaisi pitkäaikaisen haaveeni toteuttamisessa. En etsi lapselle isää tai yhteishuoltajaa, mutta jos niin päätämme saatte toki mahdollisen lapsen kanssa tavata toisianne. :)

Olen perusterve, vakituisessa työssä ja hyvin toimeentuleva. Tukenani ovat vanhempani, ystäväni sekä sukulaiset, joten lapsi syntyy odotettuna ja toivottuna rakastavaan kotiin.

Tavoitat minut sähköpostilla bebehaave (a) gmail.com. Edellytyksenä sukupuolitautitestit, puolin ja toisin. Menetelmä sovittavissa.
Ilmianna
Jaa
Täällä 33-vuotias nainen pk-seudulta etsii luovuttajaa. Olen terve ja vakituisessa työssä sekä elämä muutenkin kunnossa. En etsi lapselle isää, mutta lasta saisi tavata, jos niin sovitaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sähköposti unohtui: vauvatoive16 (at) Gmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Naispari etsii luovuttajaa :)
Klinikoiden anonyymit luovuttajat eivät kiinnosta, vaan toiveissa olisi tavata luovuttaja ja että lapsi saisi edes jossain vaiheessa tietää, kuka biologinen isä on. Tahdomme kuitenkin kasvattaa lapsen keskenämme, eli luovuttajalle ei juridisia oikeuksia eikä velvollisuuksia. Kuulisin myös mielelläni mahdollisen luovuttajan toiveista. Meillä on jo yksi lapsi, joka kovasti haluisi pikkusiskon tai pikkuveljen.
Mikäli kiinnostuit, laita viestiä ja jutellaan lisää: tahtoisinvauvan@gmail.com
Ilmianna
Jaa
0npa paljon sairaita ihmisiä näinkö niitä kusipäisiä lapsi tänne suomeen tehdään
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
hei!
täällä olisi 33v mies pohjois savosta, joka voisi luovuttaa siittiöitä naisparille, mutta mielellään kunnolliselle itsenäiselle naiselle, myös ns. muumimuki menetelmällä.
olen vaalea ja harteikas, kaikin puolin terve mies, tarkoituksenani on ollut luovuttaa siitiöitä lapsettomuus klinikalle, mutta tuntuu luontevammalle luovuttaa kasvotusten kuin anonyymisti.
toimin täysin auttamisen halusta enkä halua oikeuksia enkä myöskään halua velvollisuuksia.
kaikki asiat voidaan sopia kirjallisesti.

kirjoitellaan lisää kiuru504@gmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Täällä olisi 36v mies Helsingistä, joka on keskittynyt työelämään ja aika ei vaan millään riitä parisuhteelle / perheelle. Voin kyllä avustaa, jos joku haluaa minua tuollaiseen hyvään käyttöön hyödyntää. Suomi, Suomalaiset ja talous nousuun. Osoite: 91v3dxduc4pgshf @ jetable.org - En seuraa tätä palstaa aktiivisesti, joten sähköposti on käytännössä ainoa tapa saada vastauksia. - Kiitos ja olkaa hyvät.
Ilmianna
Jaa
Täällä 37-vuotias suomalainen mies (sukujuuret Karjalasta ja Pohjanmaalta) tarjoutuu luovuttamaan terveelle ja savuttomalle itsenäiselle naiselle (tai naisparille). jlah1978@gmail.com
Ilmianna
Jaa
Nainen - naispari. Hyvä potentiaalinen luovuttaja/isäehdokas pääkaupunkiseudulta; terve fyysisesti kuin psyykkeltäkin, urheilullinen mukavannäköinen mies. Pituutta 187 - vihreät silmät - ruskeat hiukset.
Voin osallistua lapsen elämään osittain niin halutessanne tai toimia vain ns. luovuttajana. tim212@suomi24.fi
Ilmianna
Jaa
Hei! Kokeillaan nyt itsekkin ku kaikki muut konstit käytyny, julkinen loppui, vedettiin matto jalkojen alta hienosti, suomi säästää, väärässä asiassa! Täällä huutelee Naimisissa oleva pariskunta (heterot). Tuo muumimuki periaate kuulostaa meidän kohdalla ehkä parhaimmalta vaihtoehdolta, itse kasvatamme lapsen ja haluamme tehdä viralliset paperit asiasta. Jos olet terve eikä suvussa ole vakavia perinnöllisiä sairauksia, otathan yhteyttä, kerron lisää. ---> unelmansa@gmail.com
Ilmianna
Jaa
31v nainen etsii myös luovuttajaa yhteydenotot yv
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Oot jo niin kauan hakenu kaveria siittämään, et pakko kysyy moniko sua on jo käyny polkemassa? Anteeks vaan, mutta ei taida olla enää turvallista sun kanssa ainakaan panemalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Se , että on etsinyt pitkään ei tarkoita että kelpuutan kaikki ehdottajat
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mistä olet ja millainen ihminen sinä sitten olet?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
29v sporttinen hyvät geenit omaava mies Helsingistä luovuttaa luottamuksella
mmm_86(a)luukku.com
Ilmianna
Jaa
Viisas nainen valitsee luovuttajaksi ennalta tutun luotettavan miehen. Tiedän kokemuksesta, että läheskään aina ensimmäinen yritys ei onnistu (esim naisen elimistö hyljeksii) ja tarvitaan siedätystä. Naisten sperma-allergia voi altistaa myös hedelmättömyydelle.

Säännöllisesti raskauden aikana lapsen isän spermalle altistuminen saattaa myös tehdä raskaudesta turvallisemman, koska siemenneste sisältää partnerin antigeenejä. Siemenneste voi ehkäistä raskausmyrkytystä

NGF siirtyy siemennesteestä naisen verenkiertoon ja aivo-veriesteen lävitse aivoihin. Aivoissa sen uskotaan päätyvän hypotalamukseen ja aivolisäkkeeseen, jotka säätelevät kuukautisia ja ovulaatiota ylläpitävää hormonaalista järjestelmää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kiitos postiivisesta kommentista
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Moikka,

Aihe on pyörinyt viime kuukausina mielessä, joten päätin jättää oman kädenjäljeni tänne joukon jatkoksi. Olisin kiinnostunut luovuttamaan siittiöitä hyvään kotiin, mutta siittiöni eivät kestä pakastamista, joten siksi päädyin kirjoittamaan tänne. Kokemusta on yhdestä vastaavasta järjestelystä, joten siimahännät toimivat todetusti tuoreeltaan. Ajatukseni on luovuttaa siittiöitä vielä kerran, joten mitään massatuotantoa en ole aikeissa ryhtyä harrastamaan ja sitä et toivottavasti harrasta sinäkään.

Etiketti on minulle hieman vieras, mutta jotain speksejä voisin kai tähän kertoa itsestäni. Olen terve (ei sukupuolitauteja ja suvussa ei erityisiä perinnöllisiä sairauksia, poislukien isäni siskon seiskakymppisillään sairastama rintasyöpä) 35-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Pituutta on 186 cm, vartalotyyppi harteikas (enemmän painonnostaja kuin maratoonari, vaikka jälkimmäistä tuleekin harrastettua enemmän), hiukset ruskeat ja silmät siniset.

Sen epätodennäköisen tilanteen varalta, että halukkaita olisi enemmän kuin yksi, katsotaan eduksi jonkinlainen tukiverkosto, ja se että sinulla on perusasiat elämässäsi kunnossa.

Mikäli kysyntä ja tarjonta voisivat kohdata, niin minut tavoittaa sähköpostiosoitteesta: selviaamyohemmin@gmail.com
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Hei! Haluaisin toimia spermanluovuttajana vauvasta haaveilevalle naiselle tai perhettä rakentavalle naisparille. Hiukseni ovat vaaleat ja olen normaalipituinen ja -painoinen. Olen kaikin puolin terve sekä fyysisesti että henkisesti. Tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. Ikää minulla on 37 vuotta. Kotipaikkani on Helsinki, mutta työaikani ovat joustavat ja voin myös matkustaa. Sähköpostini on kimmosuomi (at) yahoo.com.
Ilmianna
Jaa
Täällä joka uros vakuuttaa olevansa unelmien siitosori.. Mikä on todellisuus?
no miä en ole mikää tv-mainos, vaan ihan rehti renttu ja moniongelmainen ja epävakaa älykkörenttu, jolla on jo pari tervettä lasta siunaantunut. Tää takaa sen ettei miul ole mahiksia viedä lasta sulta. Sun asiat oltava kunnossa silti,siel se lapsi on.
Nimim. 175cm blondi m82 savosta.

finnmagnon@outlook.com

Ps. Epätoivoset ja rumat ohittakaa, en ole minäkään hirvee. Homma hoidetaan vaan jos kemiat natsaa ja panettaa. Luonto hoitas nää jutut..
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
On aivan järkyttävää nähdä miten suurta mielenkiintoa tämmöinen toiminta naisissa ja miehissä herättää. Voisi kuvitella että jokainen nainen välttelisi viimeiseen asti epämääräisiä friikki miehiä jotka saavat jotain perverssiä tyydytystä siitä että runkkailevat naisille kuppeihin. Ei kukaan nainen parisuhdetta tämmöisen miehen kanssa aloittaisi mutta ketä kiinnostaa kun ukko saa luvan häipyä saman tien kun on tullutkin. Te naiset aina puhutte naisten esineellistämisestä mutta tämä toiminta maalataan kauniiksi ja iloiseksi asiaksi mukavilla hymiöillä ja onnellisuuden toivotuksilla.. todella surullista ja ikävää, epätoivoista ja onnetonta touhua. Kuvottavaa ajatellakin. Kyse on vain siitä että miehet eivät nosta näistä asioista samaa äläkkää kuin naiset sillä eihän metelin pitäminen kuulu suomalaisen miehen tapaan toimia vaan toisen posken kääntäminen ja kaiken mahdollisen paskan vastaanottaminen. Sitä sitten saa joko kestää kuten mies tai alkoholisoitua mutta valituksen sanaa ei missään nimessä saa kuulua.
Ilmianna
Jaa
Onpa edellä hölmö purkaus. Varmasti on liikenteessä myös arvelluttavia luovuttajia, sekä myös äidiksi haluavia. Oletus nyt kuitenkin on ,että aikuiset ihmiset lähtökohtaisesti osaavat itse arvioida, kuka sopii luovuttajaksi ja kuka äidiksi tai äideiksi.
Ilmeisesti oletat, että ydinperhe automaattisesti tekee autuaaksi ja että sieltä ei löydy sairaita ihmisiä, joiden lapsista kasvaa mahdollisia ihmisraunioita ja ongelmatapauksia? Uskon ja toivon, että useimpien luovuttajien motiivit ovat oikeita. Lähtökohtaisesti pitää olla kyse auttamisen halusta. Varmasti vaikka kiihkouskovaiselle tämmöiset asiat ovat mahdottomia sulattaa ja hyväksyä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Täälläkin olis yksi vapaaehtoinen luovuttaja. Kävin varta vasten sptesteissä juuri ja puhtaaksi todettiin. Ikää on 30v ja pituutta 185. Paikkakuntina Rovaniemi ja Helsinki, mutta ajelen tarvittaessa kauemmaskin. Tarjolla siis lappilaisia geenejä. ;D

luovutan2017@luukku.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sinä missään testeissä ole käynyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Voisinhan minäkin vielä muutaman lapsen pistää alulle ;) Muutama onkin jo valmiina, kaikki terveitä olleet tähän asti.

Olen 48v mies, naimisissa. Oulun seudulla asustan. Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä!
Homman hoidettua ei mitään vaatimuksia kumminkaan päin! kiksauttaja1(at)gmail(dot)com
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
30v kahden täydellisen terveen, iloisen ja aurinkoisen lapsen isä olisi valmis auttamaan perinteisin menetelmin ja luovuttamaan siittiöitä niitä tarvitsevalle tasapainoiselle terveelle naiselle/naispariskunnalle.

Autan auttamisen ilosta, sillä lapset ovat maailman ihanin asia ja ovat tuoneet itselleni elämääni niin niin paljon. Tiedän tunteen, kun lapsia haluaisi eikä ne itsekseen elämään tupsahda.

Asun pääkaupunkiseudulla, olen 192cm/95kg, normaali vartalo, vihreät silmät ja vaaleat hiukset. Pidän terveydestäni huolta. Sukuni kaikki miehet ovat olleet pitkiä.

Minulla on diabetes jonka periytyvyys on pojilla 8% ja tytöillä 5%. Molemmat lapseni ovat kuitenkin täysin terveitä.

En halua kontaktia tulevaisuudessa mahdolliseen tulevaan lapseen, sillä kaksi omaani ovat ne mitä elämältäni olen toivonut.

Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä ja kerro itsestäsi vielaontoivoa@saunalahti.fi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Hei! Vieläkö sinulla on asia ajankohtainen? Olen 25-vuotias nuori nainen ja olen jo pitkään haaveillut toisen lapsen hankkimisesta yksin, edellinen on parisuhteesta mutta en enää kaipaa miestä rinnalleni mutta lapselle haluaisin rakkauttani antaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
vieläköontoivoa kirjoitti:
Hei! Vieläkö sinulla on asia ajankohtainen? Olen 25-vuotias nuori nainen ja olen jo pitkään haaveillut toisen lapsen hankkimisesta yksin, edellinen on parisuhteesta mutta en enää kaipaa miestä rinnalleni mutta lapselle haluaisin rakkauttani antaa.
Ota yhteyttä luovuttaja2017@gmail.com :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
vieläköontoivoa kirjoitti:
Hei,

Edelleen ajankohtainen.

Perinteisin menetelmin(ei muumimuki), kunhan kemiat kohtaavat.

Tutustutaan ja katsotaan mihin se johtaa :)

Voin käydä s-testeissä tietenkin.

s-postilla tavoittaa vielaontoivoa(ät)saunalahti.fi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
35-vuotia ehdottoman terve ja luotettava hierojamies Etelä-Hämeestä haluaa luovuttajaksi. Myös kauempaa voi kysellä, liikun paljon pitkin Suomea. Luovuttaja2017@gmail.com
Ilmianna
Jaa
Naispari etsii luovuttajaa Keski-Suomen ja Savon alueelta. Yhteydenotot: haaveenavauva@luukku.com
Ilmianna
Jaa
Heippa. Täällä lapsesta haaveileva 26v nainen. Minulla on kaikkea paitsi lapsi joka ollut haaveena jo pitkään. Löytyisikö täältä luovuttajaa? Edellytykset olisi että olet terve ja pystyt tarvittaessa käymään sp. testeissä. Toivon että luovutat muki tekniikalla. Kiinostunut olen myös esim. miespariskunnasta jotka haaveilevat lapsesta ja haluavat osallistua lapsen elämään. Ota yhteyttä s.postiini haaveistatotta@luukku.com
Ilmianna
Jaa
Hei!
Etsin myös luovuttajaa, mielellään Keski-Suomen alueelta. Olen yhden lapsen äiti, ja toinen lapsi haaveissa. Miestä ei ole löytynyt vaikka usean vuoden yrittänyt etsiä. Olen nätti, sopusuhtainen, terve. Vakituinen työ ja oma talo. Lähipiiri on vahva ja valmiita auttamaan.
Jos haluat, niin saat olla lapsen kanssa tekemisissä. Se olisi unelmatilanne. Rahaa en ole vailla, siksi en tähän ryhdy. Joko mukimenetelmä, tai luonnollisesti, jos meillä natsaa :)
Toivon että olet terve, asiallinen ja luotettava sekä kantasuomalainen, alle 40v. Ei periytyviä tai suvussa olevia tauteja.
Ja olethan käynyt sp-testeissä, ja näytät todistuksen. Samaa voit odottaa minulta.
Laita postia itsestäsi haaveissa@luukku.com
Ethän loukkaannu jos haluan nähdä kuvasi ennen tapaamista :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Etsin edelleen luovuttajaa.. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Joko on haave toteutunut?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tarjous ois edelleen voimassa, eli..

35-vuotia ehdottoman terve ja luotettava hierojamies Etelä-Hämeestä haluaa luovuttajaksi. Myös kauempaa voi kysellä, liikun paljon pitkin Suomea. Luovuttaja2017@gmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Laitan sinulle viestiä :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pitääkö maksaa luovuttajalle ja kuinka paljon?) Miten tämä systeemi toimii?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Itse toimin pelkästä auttamisen halusta, yksinäisten naisten lisäksi autan myös pareja ja tyttöpareja tarvittaessa. En veloita avustani mitään, mutta pidempien matkojen yhteydessä olisi kiva jos polttoainekuluihin osallistuttaisiin.. Luovuttaja2017@gmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olen 25-vuotias yhden lapsen äiti Pohjois-Karjalasta, olen kauan haaveillut toisesta lapsesta mutta parisuhteeseen en halua ja klinikan kautta lapsen yrittäminen maksaisi tuhabsia euroja, joten en nää sitä järkevänä kun en oikeasti lapsettomuudesta kärsi. Sp testeissä haluan että käyt ja mielummin mukilla mennään kun luonnollisesti. Haluan nuoren isän lapselle. Otathan yhteyttä jos sinulla olisi tarjota apua!

Vauvallemamma@hotmail.com
Ilmianna
Jaa
Nainen/Naisparit:
P-Pohjanmaan alueelta voi tiedustella siittiöiden luovuttajaa,
jos todellinen tarve on jollakin/joillakin.
Haluan kuitenkin toimia, puhtaasta auttamisen halusta siis. En vaadi oikeuksia enkä myös halua velvollisuuksia. Voi kysyä lisää, jos haluaa. Voit tulla kauempaakin jos onnistuu jotenkin. Olen 40-kymppinen terve isä, sukupuolitautitestitulokset ovat puhtaat ja minulla ei ole geneettisiä sairauksia.(Siittiöt ovat toimineet todistetusti. mm. (ex-)naisystäväni kanssa n,10v sitten, sitten luovutustapaus parille naiselle, jossa toinen nainen tuli raskaaksi toisesta luovutuksesta( luonnollinen menetelmä oli) voin siis luovuttaa perinteisin menetelmin ( voi tapahtua nopeastikin,varmempi mahdollisuus heti hedelmöittymiseen ). Luottamuksella ilman juridisia sitoumuksia.

Tahdon toimia luovuttajana naiselle/naisille jolla/joilla on itsellään aikomus kasvattaa lapsi, eikä minun tarvitse olla mitenkään osana lapsen elämää siemennyksen jälkeen, kuitenkin en pistä vastaan mikäli lapsi saa täysi ikäisenä tietää alkuperästään.
Vastaan mielelläni kysymyksiin, mikäli kiinnostus heräsi...
Yst.terveisin sp: cityboy@netti.fi
Ilmianna
Jaa
Olisiko täällä vielä vapaaehtoisia luovuttajia?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olisin luovuttajaa vailla, onko joku vapaa ehtoinen vielä?
Ilmianna
Jaa
Täällä 33- vuotias nainen Pirkanmaalta. Ajattelin etsiä itselleni luovuttajan. Onko vielä halukkaita? Viestiä osoitteeseen kaakaa83@gmail.com
Ilmianna
Jaa
Tarjous voimassa edelleen :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos tarvetta on, niin voipi olla yhteyksissä..Tapauskohtaisesti katon, et lähenkö juttuun.
Ilmianna
Jaa
35-vuotia ehdottoman terve ja luotettava hierojamies Etelä-Hämeestä haluaa siittiöiden luovuttajaksi.
Myös kauempaa voi kysellä, liikun paljon pitkin Suomea.

Luovuttaja2017@gmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Naimisissa oleva pariskunta, mies ja nainen, etsii luovuttajaa, ota yhteyttä jos Kiinnostaa, jutellaan lisää!
unelmansa@gmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
30v sporttinen mies Helsingistä luovuttaa siittiöitä kunhan kotiasiat ovat kunnossa.
Lisätiedot mmm_86(at)luukku.com
Ilmianna
Jaa
Hei,
haluan auttaa lapsen haluavaa luovuttamalla spermaa.
Olen 190cm pitkä, tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen mies pk-seudulta. Iältäni olen 31 vuotta.
Minulla ei ole perinnöllisiä sairauksia.
Laita minulle viestiä siittiot (at) gmail (piste) com.
Keskustellaan lisää.
Ilmianna
Jaa
voi vittu mitä pöljiä peräkammarin poikia täällä on spermaa tarjoamassa menkää äijät hoitoon
Ilmianna
Jaa
Hei haluaisin saada toisen lapsen. En halua parisuhdetta, vain lapsen. Olen hyvä rakastava äiti, jolla jo yksi poika. Asun keski-suomessa. Halukkaat sperman luovuttavat laittakaa sähköpostia toinenlapsi17@gmail.com
Ilmianna
Jaa
Ootteko te ihmiset ihan tosissanne?!?!?!?!?!

Onko tää 2017-luvun Suomea?

Hei haloo! Menkää lapsettomuusklinikalle, ettei tuu tauteja.
Ilmianna
Jaa
Olen reilu nelikymppinen mies, jolla on jo itsellään terveitä lapsia. Olen perusterve ja päälle 180cm pitkä ja normaalivartaloinen. Ei allergioita. Minulla on akateemista koulutusta. Työskentelen vakaassa työpaikassa. Olen täyspäinen ja rauhallisen vakaa mies. Tulen hyvin toimeen toisten kanssa. Suvussani ei ole mielisairauksia. Taipumusta korkeaan kolestroliin suvusta löytyy. Itselläni ja lapsillani kolestroli on kuitenkin normaalin rajoissa.

Olen valmis luovuttamaan sukusoluja Joensuun alueella ns. muumimukimenetelmällä. Vaimoani ja lasteni äitiä en tahdo pettää. Tämä on ensimmäinen kertani sukusolujen luovuttajana. Verta olen luovuttanut kymmeniä kertoja. Teen tämän siis auttamisen halusta. Minulle ja vaimolleni hedelmöittyminen oli joka kerta todella helppoa. Tunnen kuitenkin ihmisiä, jotka eivät ole näin onnekkaita. Olen valmis luovuttamaan useamman kerran onnistumisen varmistamiseksi. En ota maksua, ellei prosessista rupea muodostumaan tuntuvia kuluja.

Toivoisin myös sitä, että sinulla olisi mielenterveys, arki ja talous vakaalla pohjalla. Toivottavasti sinulla on kumppani. Mies tai nainen. Kokemuksesta tiedän, että lasten kasvatus vie resursseja monella tasolla.

Ota yhteyttä. Vastaan kysymyksiisi sähköpostilla. Ulkonäköäni en käy tässä tarkemmin kuvailemaan, mutta voin sen privaattina kertoakin. Ymmmärrän, että jotkut toivoo luovuttajan muistuttavan jossain määrin kumppaniaan. Voidaan vaikka tavata kahvikupillisen ääressä ja voin vastata kysymyksiinne. Tässä elämäntilanteessa en ole valmis ottamaan lapsesta velvollisuuksia missään muodossa. Työ ja oma perheeni vie kaiken aikani. Lapselle voi kuitenkin kertoa henkilöllisyyteni kypsemmällä iällä, mikäli se koetaan tärkeäksi.

apumies(ät)meiliboxi.fi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Olen 37 vuotias nainen tampereelta ja haaveena olisi oma lapsi.Olen terve kaikin puolin.Etsin tervettä luovuttajaa mieluiten tästä lähialueelta,miksei kauempaakin .Sähköpostilla kerron lisää itsestäni. nappulapapula(at)outlook. com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mies_karjalasta nimimerkin tarjous ei ole enää voimassa.

Päädyimme vaimoni kanssa siihen johtopäätökseen, että lapsia tarvitsevien auttaminen ja sperman luovutus nykylainsäädännön voimassa ollessa on minulle ja perheelleni liian riskialtista. Laki ja viranomaiset painostavat isän nimeämiseen. Viimeisimmän isyyslain ensisijainen tavoite oli "Edistää lapsen edun toteutumista isyysasioissa". Virallisten hedelmällisyyshoitojen ulkopuolella tapahtunutta hedelmöittämistä ei katsota hedemällisyyshoidoksi. Lasta pidetään avioliiton ulkopuolisena lapsena, jolla on oikeus isään, isänsä elatukseen sekä mm. perintöön. Vaikka luovuttaja ja luovutuksen saaja tekisivät keskinäisen sopimuksen, niin sillä ei ole lain voimaa, koska sopimus olisi nykyisin käytännössä Suomen lain vastainen. Hyvinvointiyhteiskuntaa ollaan ajamassa alas. Tiukan paikan sattuessa (pitkäaikaistyöttömyys, ero, sairaus jne.) viranomaiset pakottaisivat hakemaan tuen isältä, eli sperman luovuttajilta. Viranomainen voi tulla jopa avuksi isyyden selvittämiseen.

En missään nimessä usko, että lasta haluavat hakevat spermanluovuttajaa ansaintamielessä tai ketunhäntä kainalossa. Joskus kuitenkin olosuhteet voivat pakottaa tarttumaan tähän viimeiseen oljenkorteen. Laki, yhteiskunta ja viranomaiset näyttäisivät jopa painostavan tähän.

Funtsikaa tätä epävirallista luovutusta miettivät! Minä valitettavasti jänistän. Kiitän mielenkiinnostanne ja pahoittelen väärien toiveitten herättämisestä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei!Olen 37 vuotia lapseton nainen tampereelta ja etsin luovuttajaa ns muumimukimenetelmällä.Kerron lisää itsestäni sähköpostitse.Olen valmis korvaamaan vaivan jos tärppää!
nappulapappula@outlook.com
Ilmianna
Jaa
Hei sinä yli 180 cm pitkä, normaalivartaloinen, perusterve mies! Jos suvussasi ei ole perinnöllisiä sairauksia, sinulla ei ole sukupuolitauteja ja haluat auttaa naista/naisparia saamaan lapsen muumimuki-menetelmällä, tulit oikeaan paikkaan!
Etsimme sukusolujen luovuttajaa, ajankohdaksi tulisi mahdollisimman pian. Jos kiinnostuit ja koet olevasi etsimämme henkilö, ota yhteyttä mahdollisimman pian sposti: vauvahaussa@outlook.com
Jos uskallat laittaa kuvan itsestäsi, sekä pienen esittelytekstin olisin enemmän kuin onnellinen<3
Ilmianna
Jaa
33 -vuotias nainen etsii luovuttajaa pk seudulla
Ilmianna
Jaa
Voisin lähtee vakipano suhteeseen kaveripohjalta jonkun sellaisen mukavan lasta toivovan naisen kanssa. Tapaamisiimme voisi kuulua muutakin, kuten elokuvissa käyntiä jne. Eikös tämän tyyppinen juttu olisi se kaikkein luonnollisin ja miellyttävin tapa raskautua ja vieläpä nautinnollinenkin.
Itse en kuitenkaan osallistuisi sitten elareihin, enkä muuhunkaan.
Voitais tavata vaikkapa kerran kuussa tyyliin. Elikkäs lähinnä joku yksinäinen nainen tulisi kyseeseen, ei parit.
Ilmianna
Jaa
Olen 28v yhden lapsen totaali yh ja nyt olisi hyvä hetki toiselle lapselle! Edellinen luovuttaja ei enää ikävä kyllä voi luovuttaa joten etsinnässä olisi uusi! Perus terve ja ilman sukupuolitauteja ehdoton! Olet mielellään yli 175cm. En hae isää enkä tule ikinä vaatimaan mitään. Ja toivon samaa luovuttajalta! Myös mies parit voivat käydä mutta sitten vaatii oikean tutustumisen ja sen pitää tuntua kummastakin hyvältä! Ja alueena Varsinais-Suomi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Unohdin tuohon laittaa s.posti osoitteen johon voi ottaa yhteyttä! vauvanimun@gmail.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olen kiinnostunut. Olisiko sinulla sposti-osoitetta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei, :)

Vähän päälle 30-vuotias, PK-seudulla asuva, perusterve, sympaattinen ja hyväkäytöksinen mies luovuttaa siemeniä hyvään kotiin.

Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää.

luovuttaja@yahoo.com
Ilmianna
Jaa
Moikka,

Aihe on pyörinyt viime kuukausina mielessä, joten päätin jättää oman kädenjäljeni tänne joukon jatkoksi. Olisin kiinnostunut luovuttamaan siittiöitä hyvään kotiin, mutta siittiöni eivät kestä pakastamista, joten siksi päädyin kirjoittamaan tänne. Kokemusta on yhdestä vastaavasta järjestelystä, joten siimahännät toimivat todetusti tuoreeltaan. Ajatukseni on luovuttaa siittiöitä vielä kerran, joten mitään massatuotantoa en ole aikeissa ryhtyä harrastamaan ja sitä et toivottavasti harrasta sinäkään.

Etiketti on minulle hieman vieras, mutta jotain speksejä voisin kai tähän kertoa itsestäni. Olen terve (ei sukupuolitauteja ja suvussa ei erityisiä perinnöllisiä sairauksia, poislukien isäni siskon seiskakymppisillään sairastama rintasyöpä) 36-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Pituutta on 186 cm, vartalotyyppi harteikas (enemmän painonnostaja kuin maratoonari, vaikka jälkimmäistä tuleekin harrastettua enemmän), hiukset ruskeat ja silmät siniset.

Sen epätodennäköisen tilanteen varalta, että halukkaita olisi enemmän kuin yksi, katsotaan eduksi jonkinlainen tukiverkosto, ja se että sinulla on perusasiat elämässäsi kunnossa.

Mikäli kysyntä ja tarjonta voisivat kohdata, niin minut tavoittaa sähköpostiosoitteesta: selviaamyohemmin@gmail.com
Ilmianna
Jaa
Hei,
Kumppanuusvanhemmuudesta kiinnostuneiden kannattaa käydä katsomassa alla oleva linkki.

https://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/2133257-haaveiletko-lapsesta-tai-oletko-jo-saamassa-lapsen-kumppanuusvanhemman-kanssa
Ilmianna
Jaa
Uusi
Hei ! Te naiset jotka etsitte sperman luovuttajaa.. Tässä teille ehdokas turun suunnalta . Mies 44 perus terve .... Kumppaneiksi käyvät nais parit tai yksin lasta toivova nainen.. .ehkä myös parit.. Asia on kiinnostanut jo pidemmän aikaa...yhteyden otot morita@suomi24.fi kertokaa itsestänne ja kuva mukaan jos mahdollista...
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Luovuttajille ja sperman luovutusta kiinnostuneille!

Hei kaikki!

Etsimme tätä kautta viime vuonna luovuttajaa ja kun mukava mies osui kohdalle päätimme yrittää "muumimukimenetelmällä" .. Seuraavina ovulaatiopäivinä yritimme, 4 päivänä, 1 x/pv. En mitenkään odottanut että olisi samantie onnistunut ja se 3 vk odottaminen oli tuskaa alkaako menkat vai ei. Nyt olen 2 kk ikäisen pienen tytön onnellinen äiti. Luovuttajan kanssa sovittiin että ei olla tekemisissä mutta jos lapsi haluaa tietää, kyselee isästä on luovuttaja kiinnostunut tapaamaan lapsensa.

Pienen kertomuksen halusin kertoa koska täällä jotkut ovat niin jyrkästi vastaa tätä kauttta luovuttajan etsiviä/luovuttajia. Mielestäni te jotka haluatte täältä luovuttajan tutuskaa hyvin ensin ja jos on luotettava kunnollinen ja pidätte hänestä niin antakaa mennä vaan! Ja luovuttajat sama teille, tutustukaa hyvin ennen että ei tule lapsen synnyttyä mitään vaatimuksia.

Onnellista ja hedelmällistä kesän jatkoja kaikille toivoo onnellinen äiti

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta