Asia on niin, että työskentelen parhaassa työpaikassa missä voi olla ja työilmapiiri on mainio, paitsi yhtä lukuunottamatta. Hän ei varsinaisesti ole samalla osastolla kanssani mutta lappaa sielä välillä tuon tuosta. Kaveri syrjii mua ja pitää mua ärsyttävä koska oon sen mielestä aina vihasella tuulella ja totta, aina se sattuu tulee meille kun mulla on paha päivä. Niitä on jokaisella.
Miten siis mä voisin sanoa tälle tyypille mun suoran mielipiteen siitä henkilöstä? Käytös sillä on helvetin lapsellinen mua kohtaan..
RAIVOSTUTTAVA työkaveri.. Help?
Aaargghh.
2
336
Vastaukset
- työ työnä
Käytkö mielestäsi töissä vai kuvitteletko olevasi bb-talossa ihmissuhdesotkuja selvittelemässä??
- hymyääää
"Hän ei varsinaisesti ole samalla osastolla kanssani mutta lappaa sielä välillä tuon tuosta. Kaveri syrjii mua ja pitää mua ärsyttävä koska oon sen mielestä aina vihasella tuulella ja totta, aina se sattuu tulee meille kun mulla on paha päivä."
Jos hän käy siellä vähän väliä ja sattumalta tulee aina kun sulla on paha päivä, niin eikös tuo jo tarkoita sitä että sä oot aina vihaisella tuulella?
Työkaverisihan on silloin vaan oikeassa. Katsoppa peiliin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391