millanen paikka ja ikärakenne, vai riippuuko ihan esiintyjästä? Harkinnas josko kävis tsekkaamassa.. Mietin vaan, onko ajatukses mitään pointtia, jos on kolmekymppinen mimmi :) Eli onko lähinnä pariskuntia ja/tai vanhempaa väkee..? Ja jos joku tietää ylipäätään hyviä tanssimestoja 30:lle sinkulle (Pirkanmaalla siis), ni voi kertoo mullekki, kiitos :D
Myllyniemi (Vaskivesi, Virrat),
3
397
Vastaukset
- Kauko.
Tässä on kuva sisältä.
http://ra.fi/barY
http://www.myllyniemenlava.fi/
Taitaa olla kumppanin etsitä eikä tanssiminen päällimäisenä kun kirjoitat vain jostain ikärakentesta eikä tanssimisesta ollenkaan. Vai oletko rasisti?
Itse tulee aika vähän kierreltyä tuollaisia kun tarvitsee harjoitella tanssiesityksiä varten, niin ei enää jalat kestä ylimääräisä. Neljäkin iltaa harjoittelee ja yksi keikka niin siinnä on tarpeeksi. - Pohojammaan akka :)
En ole rasisti, vaan näin sinkkuna tulee oltua vähän hakukin päällä, jolloin menee mielummin paikkoihin, joissa mahdollisesti on niitä oman ikäisiä sinkkuja :) Ja sinkkuna toisaalta vähän turhauttavaa mennä paikkoihin, joissa on pääasiassa niitä pariskuntia. Jos jo valmiiksi on itselläkin pari matkassa, niin silloin ei niin väliä minne menee :)
- kokemus
Enempi taitaa olla pariskuntia ja mökkiläisiä. Kantsii katsoa bändi, joka kerää nuorta porukkaa. Ehkä silloinkin kannattaa varalta ottaa tanssittajat omasta takaa mukaan.:)
Sinitaivaskaan ei saanut vuosipari sitten sinkku/tanssiporukkaa ainakaan Tampereelta päin liikkeelle. Mutta eihän paikalla tarvii olla kuin se yksi helmi, jota sitten voi tanssittaa sillä varjolla koko illan :)
Muuten lava on todella kauniilla paikalla, todella idyllinen oikee perinteinen lava. Kantsii oikeestaan jo sen takia ainakin kerran käydä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411