Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

13v tytöl rahaa ?

skd13ed

Mun pitäis alkaa säästää tosi paljon rahaa koska haluisin iha ammatti tason vireo kameran miten voisin saada rahaa ? :d

15

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+8

      1. Ton ikäinen lapsi ei tarvitse mitään videokameraa
      2. Opettele kirjoittamaan oikein.

      • skd13ed

        Olen porista kirjoitan vireokamera puhun porin murretta.
        Itseasissa mistä sinä tiedät mihin sitä viReokameraa tarvitseen joten häivy.
        Kirjoitan kyllä ihan oiken.


      • skd13ed
        skd13ed kirjoitti:

        Olen porista kirjoitan vireokamera puhun porin murretta.
        Itseasissa mistä sinä tiedät mihin sitä viReokameraa tarvitseen joten häivy.
        Kirjoitan kyllä ihan oiken.

        Tiesitkö muuten että olen jo teini ? (;
        Teini tulee englannin kielen sanasta thirteen


      • 17+19
        skd13ed kirjoitti:

        Tiesitkö muuten että olen jo teini ? (;
        Teini tulee englannin kielen sanasta thirteen

        Ihanaa että elämä ei koskaan tule tylsäksi kun on aina jotain tämän tapaisia juttuja joille voi nauraa :D


      • 4+8
        skd13ed kirjoitti:

        Tiesitkö muuten että olen jo teini ? (;
        Teini tulee englannin kielen sanasta thirteen

        Voi LAPSI pieni tiedän kyllä mistä sana teini tulee. Minulle 13 vuotias on todellakin lapsi, eikä mikään teini.

        Ja ihan yleisesti sanoin että tuon ikäinen ei tarvitse mitään videokameraa, en tarkoittanut pelkästään sinua. Ja murteella kirjoittaminen... No, joidenkin mielestä se on häiritsevää ;)

        Ihanaa kun 13 vuotias LAPSI yrittää opettaa 10 vuotta vanhemmalle ihmiselle mistä sana teini tulee.. Voi jestas, salli mun nauraa... :D


      • HEI HALOO!
        4+8 kirjoitti:

        Voi LAPSI pieni tiedän kyllä mistä sana teini tulee. Minulle 13 vuotias on todellakin lapsi, eikä mikään teini.

        Ja ihan yleisesti sanoin että tuon ikäinen ei tarvitse mitään videokameraa, en tarkoittanut pelkästään sinua. Ja murteella kirjoittaminen... No, joidenkin mielestä se on häiritsevää ;)

        Ihanaa kun 13 vuotias LAPSI yrittää opettaa 10 vuotta vanhemmalle ihmiselle mistä sana teini tulee.. Voi jestas, salli mun nauraa... :D

        Minkä takia ihmisten pitää tulla aukomaan päätään tänne nettiin? Eikö oikeasti ole muuta tekemistä? Ja on aika surullista että tänne viittii tulla jo 33v ihminen vittuilemaan muille joilla on ihan asiallisia asioita täällä.


      • 12+20
        HEI HALOO! kirjoitti:

        Minkä takia ihmisten pitää tulla aukomaan päätään tänne nettiin? Eikö oikeasti ole muuta tekemistä? Ja on aika surullista että tänne viittii tulla jo 33v ihminen vittuilemaan muille joilla on ihan asiallisia asioita täällä.

        Menikö laskut sekaisin?? 33 vuotias? Minun käsittääkseni 10 13 on 23 ;)

        Netissä liikkuu paljon ihmisiä jotka valehtelevät ikäänsä.. Ihminen saattaa sanoa olevansa 15 vuotias täällä vaikka todellisuudessa on jotain aivan muuta.. Ja jotkut nuoret neuvovat ja antavat tietoja aivan väärin, nämä vanhemmat ihmiset tulevat aina silloin tällöin tänne kertomaan asioita vanhemman henkilön näkökannasta. Täällä on varmasti monia yli 20 vuotiaita kirjoittelemassa nuorten palstalla, sitä vain ei kerrota kaikille minkä ikäinen on kyseessä...

        Ja mielestäni 4 8:n kirjoittamisessa ei ollut mitään päänaukomista.. Hän vain vastasi ns.samalla mitalla takaisin kuin mitä aloittaja...


      • paku
        12+20 kirjoitti:

        Menikö laskut sekaisin?? 33 vuotias? Minun käsittääkseni 10 13 on 23 ;)

        Netissä liikkuu paljon ihmisiä jotka valehtelevät ikäänsä.. Ihminen saattaa sanoa olevansa 15 vuotias täällä vaikka todellisuudessa on jotain aivan muuta.. Ja jotkut nuoret neuvovat ja antavat tietoja aivan väärin, nämä vanhemmat ihmiset tulevat aina silloin tällöin tänne kertomaan asioita vanhemman henkilön näkökannasta. Täällä on varmasti monia yli 20 vuotiaita kirjoittelemassa nuorten palstalla, sitä vain ei kerrota kaikille minkä ikäinen on kyseessä...

        Ja mielestäni 4 8:n kirjoittamisessa ei ollut mitään päänaukomista.. Hän vain vastasi ns.samalla mitalla takaisin kuin mitä aloittaja...

        ...onko tämä nuorten palsta..ihku oma.. ..vai nuorten asioiden palsta? Kyllä mun mielest 13 v on jo nuori.. ..eikä häntä tulisi kohdella lapsena hyvä kun viittii säästää. Rahaa voi saada vaik hoitamalla naapurin lemmikkejä. Esim kissan hiekkalaatikon tyhjentämiseen ei mene aikaa viittä minuuttia kauempaa ja jos siitä vitosen saa niin mun mielestä kun ei tarvii nuoren veroja maksaa niin se on aika hyvin.. ei aikuisetkaan saa kuin noin 7 euroa tunnilta alku palkkana ja siit on vielä verot maksettava,asumis ja muut laskut.. ..siinä ehtii viel pyöräillä useampaan paikkaan hoitamaan useampaa kissaa ja näin kertyvä summa voi olla jo aika suurikin nuorelle jonka ei tarvitse huolehtia itse omista perus tarpeistaan..


      • skd13ed kirjoitti:

        Olen porista kirjoitan vireokamera puhun porin murretta.
        Itseasissa mistä sinä tiedät mihin sitä viReokameraa tarvitseen joten häivy.
        Kirjoitan kyllä ihan oiken.

        Älä skeida mussuta, että kirjoitat oikein, kun et niin kerran tee.


    • äpdbipikfhäp

      jaajaa mitäs nii te 10 vuotta vanhemmat teette sit tääl nuorten osios ?;)

      saanen kysyä.. et menkää vaa pätee sinne omalle puolellenne nii kaikki on hyvin. kiitos.

      • pyllypyllypyllypylly

        Pannaan teittiä pyllyy! =D=D=D=D=D


    • ONKOPAKKO!

      Ärsyttää ku tänne tulee kaikki aikuset vaa valittaa... HÄIPYKÄÄ!

      • aikuinen on aika suhteellinen käsitys. mielestäni 20v henkilö on nuori ja tulee olemaan sitä vielä pitkään.


    • munamies1111111

      häplään munaani

    • Jeppe_

      hehehe vittu näit kiva lukee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe