Paljonko Kajaanissa maksetaan poimijalle lakka kilosta? Suomussalmella 13eur,Kuhmossa 10-12eur,Sotkamossa 15eur.
Lakan hinta ?
22
16687
Vastaukset
- Mitäpäjoskysyisit
Veikkaisin että noin 150€ kilo.
- eikka330
Lakka - kadulla useimmiten 1e/ml, mutta hinta voi vaihdella 35snt-1.5e/ml välillä, suurempi hinta alkaa olla jo rosvousta
- jänkäl-lä
eikka330 kirjoitti:
Lakka - kadulla useimmiten 1e/ml, mutta hinta voi vaihdella 35snt-1.5e/ml välillä, suurempi hinta alkaa olla jo rosvousta
Ranualla 20 € kilo http://www.hillamarkkinat.fi
- Vastaukset muualta
Ikävää, ettet saa asiallisia vastauksia.
Mutta se johtuu vaan siitä, että marjastajat ei taida näillä palstoilla aikaansa kuluttaa. He ovat marjassa tai muualla ahkeroimassa. Tai sitä omanlaista lakkaansa nautiskelemassa pöhnässä.
Ja minä en pääse... eli en minäkään osaaa hintaa kertoa.
Mutta se kyllä kiinnostaisi, mitä hilla torilla maksaa?- LaatuMarja
Kajaanissa 13 eur / kg
- kuka osti ja
LaatuMarja kirjoitti:
Kajaanissa 13 eur / kg
missä?
- midjoke
11 euroa kilolta maksoivat torilla Kajaanissa.
- Lakkamies
Sadon loppua kohden hinta ei laske vaan nousee koska korvelta rupeaa kypsymään loput isot lakat. Alle 15euron en myy. Jos en sitä saa laitan pakkaseen. Ostajilla kannattaisi huomioida että lakkaa ei muutenkaan keskimäärin tullut paljon tänäkään kesänä.
- Löytyi vielä
Onko lakan hinta noussut tänään torilla?
- Menee sitä
Torihintaa en tiiä mutta yksityisille menee 15e kilohinnalla pieninä erinä koko ajan. Kerkeisi vain olemaan siellä rämeillä 5-6tuntia päivässä. Joka päivä olen aamupäivällä saanu myytyä kaikki edellisen päivän lakat.~30kg jo
- villakka
Lakkaa on tosi kovasti tänä vuonna, yhtään kiloa en myy välittäjälle.
- Kannattaako tuoda?
Harmi ettei tiedä torihintaa kukaan, kun asun kauakana torilta?
- Jäivät mehtään
Lakat kun metästä alko loppumaan niin nyt vasta hinta nousi torilla 15euroon. Olisi ehkä sateet kannattanu huomioida ja nostaa ennemmin.
- Seija Kyllönen
Minä maksan lakoista vuonna 2014 10 euroa kilolle. Ostan 10 kiloa 100 eurolla.
- 25 - 35 - xx €/kg
provonpa nakkasit, heikon sellaisen.
- lakka-mummo
HE,HE Olin 10 tuntia suolla ja sain kaks litraa.Tuolla hinnalla(miinus bensakulut)tuntipakka olis 1euro.Viime vuona sain 15 e/kc ja päivässä poimin 20 kiloa.
Kyllä se kysynnän ja tarjonnan laki toimii tässäkin. Meeppä ite kokeilemaan. - ihmettelen?
Voisitko kertoa mistä niin halvalla lakkoja ostit?
- ihmettelen?
siis mistä seija 10:llä eurolla kilon lakkoja on saanut. Ehkä tutun kauppaa?
- IhanSelväHinnAlasTuo
ihmettelen? kirjoitti:
siis mistä seija 10:llä eurolla kilon lakkoja on saanut. Ehkä tutun kauppaa?
Se on rosvo, joka ostaa halvalla ja myy kallimmaalla.
- Marjari
25 €/kg torihinta. Paljonko välittäjä maksaa, viime vuosien lehti juttujen perusteella Lapissa maksettu 9€/kg. En itse lähde myymään rosvoille, mitään marjaa. Itselle pakkaseen ja tutuille menee.
- jock jock
minu perseen silmä ei lakka vuotamasta
- Anonyymi
Hmm...Supota ja vaipota,niin kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521