mihin kannattaa onki suunnata jos haluaa ruokakalat onkia? Saako alueelta muuta ku ahventa?
Vastaukset 5
- Muualta tullu
Ei vissii mistää paikalliset kalasta tai eivät vaa kerro.
- jb.,nbvkjb.nbhvgfcdx
piehinkijoeasta tulee ainekin hyvin puronieriää
- kauan kalastanut
Esim kanavan rannasta tulee ongella ahventa ja lahnaa mutta jos haukia haluaa nii kannattaa mennä virvelillä museon rannasta vasemalle pari sataa metriä itse olen ainakin noista paikoista saanu paljon
- 1231312
ainakin tekoallas muta tulee säkiä
ahventa
ja haukia - Lama-tuli
Etelää koti kannattaa suunnata mutta älä Häslää! sä aina rupeat kumminkin Häsläämään!Pelotat kalat pois.Varo sitä Museon rantaa,siellä on vanhoja Häslääjiä
pilvin pimein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301267- 70889
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42813P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓151686Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss281652- 45622
- 91619
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?38578- 52536
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47520