Terve, Tietääkö joku paljonko maksaa tupakka Ruotsissa, niin ja olut myös?
Kiitos.
Tupakan hinta Ruotsissa
5
3223
Vastaukset
- iskendert
puoli ilmaasta
- kulturell
En tupakoi mutta noin 55kr aski. Sofiero olut Systeemissä n. 12 kr puoli litraa. 5,2%.Kapakoissa ja ravinteleissa otetaan mitä sattuu, 27- 57 kr tuoppi (en stor stark) siis hanaolut kaikki riippuen paikan laadusta ja sijainnista.
Tukholmassa Gröna Jägaren joka sijaitsee Södermalmilla on niitä halvimpia, samoin Doves joka sijaitsee Hornsgatanilla sekä St. Eriksgatanilla. - neuvo sulle
Pysy kotona jos aiot vain ryypätä ja polttaa.
- haistakaa1
Aina pitää olla näitä vitun apsolutisteja
- Biltti(Piltti)
Riippuu missä. Pimeenä aika halpaa. Virallista reittiä kalliimpaa... Tarkkuutta kysymyksiin Pona (Bona)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418