suomen nuoret aseistautuneet kadulla

Ovatko he aseistautuneet kadulla aseilla ja puukoilla.

Silloin kun minä olin koulussa ala-asteella ja ylä-asteella.
Tappeluita ei ollut kerran tuli yks jätkä ala-asteella ja sano
tappellanko ja ylä asteella oli rauhallista.

Olen itse 37 vuotias mies.

Kirjoitelkaa jotain.
3219
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Juu on se aika erikoista kuinka ne teräaseet ovat valmiiksi mukana kun "riita" alkaa.

Eikös joskus tullut laki, joka kielsi jopa autonlukon sulatuspiikin aseena...

No ei sitä jokaisen paikkoja tutkita varmuuden vuoksi totta, mutta ei niitä aseita ole jokaisen mukana..

Äänestä

http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1977/19770108
" Puukkoa taikka muuta sellaista teräasetta, joka on tarkoitettu työvälineeksi tai muuhun hyväksyttävään käyttöön mutta joka soveltuu henkeen tai terveyteen kohdistuvan rikoksen suorittamiseen tai sellaisella rikoksella uhkaamiseen, ei saa pitää hallussa yleisellä paikalla tai yleisessä kokouksessa taikka muussa julkisessa tilaisuudessa, ellei se ole välttämätöntä työn vuoksi tai hallussa pitämiseen ole muuta hyväksyttävää perustetta. "

tuohon oli joku cm mainita jossain... olikos se 5cm?

http://www.finlex.fi/fi/esitykset/he/2002/20020020 en nyt jaksa etsi pitäneen käydä asioilla...

Äänestä

no täällä jako mäessä jo eskareissa on paljon puukkoja

Äänestä

Kommentoi aloitusta

mikaxxxx kirjoitti:

Ovatko he aseistautuneet kadulla aseilla ja puukoilla.

Silloin kun minä olin koulussa ala-asteella ja ylä-asteella.
Tappeluita ei ollut kerran tuli yks jätkä ala-asteella ja sano
tappellanko ja ylä asteella oli rauhallista.

Olen itse 37 vuotias mies.

Kirjoitelkaa jotain.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu