Hej på dej
Luin kerran yhden Ruotsaliasivitsin ,jossa
Suomalainen oli Ruotsinlaivalla ja WC:n
vetokoukku jäi jumiin.
Hän päätti mennä ilmoittamaan asiasta jollekkin
ja käytävässä tulikin joku henkilökuntaan kuuluva
tyyppi vastaan ,jolle Suomalainen alkoi viittoa,että tänne päin..tänne päin...
Kun he pääsivät WC pytyn luokse ja Suomalainen sanoi että TITTA ja veti koukusta ,niin
WC toimikin... että tätä mä olen aina nauranut pitkään ja hartaasti...
TITTA
4
7499
Vastaukset
- oikeen kärryillä
selventäisitkö???
- kipi
Suomi pojat olivat ruotsinlaivalla. Ennen laivan lähtöä yksi pojista, Pekka, kävi päästämässä hyttinsä vessassa jännityskakan.
Tarpeet tehtyään, Pekka veti vessan kuten kaikki normaalit ihmiset yleensä tekee. Jostain kumman syystä vessa ei vetänyt. Pekka veteli ja veteli vessaa ja mitään ei tapahtunut. Vain pieni vesimäärä tuli pönttöön, joka vain käänteli kakkakimpaletta kyljeltä toiselle.
Pekka kuitenkin tiesi, että tuo möhkäle on saatava sieltä alas, ei sitä sinnekään voi jättää.
Pekka lähti etsimään hyttiemäntää. Poikien hytti oli alimmassa mahdollisessa kerroksessa, joka myös nimellä Pingviini dekki tunnetaan, autojen ala puolella. Vasta 4 kerroksesta Pekka löysi hyttiemännän, joka Pekan huonoksi onneksi oli tietenkin ruotsalainen ja eikä puhunut suomea. Ja Pekka ei tietenkään osannut ruotsia, eikä elekielellä onnistunut selvittämään tilannetta hyttiemännälle.
Pekka tarttui hyttiemoa käsivarresta. Raahasi hänet tuonne hyttitasolle jonne vain suomituristi voivat eksyä. Matkalla hyttiinsä Pekka hoki kokoajan emolle kom, kom ja piti kädestä kiinni ja raahasi emoa alaspäin rappusissa.
Saavuttuaan hyttiinsä Pekka vei hyttiemon vessaan hokien kom, kom. Hyttiemo tuli vessaan, Pekka näytti jättimäistä kimpalettaan pöntössä ja hoki titta, titta. Pekka veti vessan ja..... kas kummaa vessa veti kakan alas putkistoonsa kuten pitääkin. Ruotsalainen hyttiemo lähti poikien hytistä raivoiten "jävla finska". - hubbana
kipi kirjoitti:
Suomi pojat olivat ruotsinlaivalla. Ennen laivan lähtöä yksi pojista, Pekka, kävi päästämässä hyttinsä vessassa jännityskakan.
Tarpeet tehtyään, Pekka veti vessan kuten kaikki normaalit ihmiset yleensä tekee. Jostain kumman syystä vessa ei vetänyt. Pekka veteli ja veteli vessaa ja mitään ei tapahtunut. Vain pieni vesimäärä tuli pönttöön, joka vain käänteli kakkakimpaletta kyljeltä toiselle.
Pekka kuitenkin tiesi, että tuo möhkäle on saatava sieltä alas, ei sitä sinnekään voi jättää.
Pekka lähti etsimään hyttiemäntää. Poikien hytti oli alimmassa mahdollisessa kerroksessa, joka myös nimellä Pingviini dekki tunnetaan, autojen ala puolella. Vasta 4 kerroksesta Pekka löysi hyttiemännän, joka Pekan huonoksi onneksi oli tietenkin ruotsalainen ja eikä puhunut suomea. Ja Pekka ei tietenkään osannut ruotsia, eikä elekielellä onnistunut selvittämään tilannetta hyttiemännälle.
Pekka tarttui hyttiemoa käsivarresta. Raahasi hänet tuonne hyttitasolle jonne vain suomituristi voivat eksyä. Matkalla hyttiinsä Pekka hoki kokoajan emolle kom, kom ja piti kädestä kiinni ja raahasi emoa alaspäin rappusissa.
Saavuttuaan hyttiinsä Pekka vei hyttiemon vessaan hokien kom, kom. Hyttiemo tuli vessaan, Pekka näytti jättimäistä kimpalettaan pöntössä ja hoki titta, titta. Pekka veti vessan ja..... kas kummaa vessa veti kakan alas putkistoonsa kuten pitääkin. Ruotsalainen hyttiemo lähti poikien hytistä raivoiten "jävla finska".hahahah heheheheheeee..... xD xD xD
- Huahhehheii
kipi kirjoitti:
Suomi pojat olivat ruotsinlaivalla. Ennen laivan lähtöä yksi pojista, Pekka, kävi päästämässä hyttinsä vessassa jännityskakan.
Tarpeet tehtyään, Pekka veti vessan kuten kaikki normaalit ihmiset yleensä tekee. Jostain kumman syystä vessa ei vetänyt. Pekka veteli ja veteli vessaa ja mitään ei tapahtunut. Vain pieni vesimäärä tuli pönttöön, joka vain käänteli kakkakimpaletta kyljeltä toiselle.
Pekka kuitenkin tiesi, että tuo möhkäle on saatava sieltä alas, ei sitä sinnekään voi jättää.
Pekka lähti etsimään hyttiemäntää. Poikien hytti oli alimmassa mahdollisessa kerroksessa, joka myös nimellä Pingviini dekki tunnetaan, autojen ala puolella. Vasta 4 kerroksesta Pekka löysi hyttiemännän, joka Pekan huonoksi onneksi oli tietenkin ruotsalainen ja eikä puhunut suomea. Ja Pekka ei tietenkään osannut ruotsia, eikä elekielellä onnistunut selvittämään tilannetta hyttiemännälle.
Pekka tarttui hyttiemoa käsivarresta. Raahasi hänet tuonne hyttitasolle jonne vain suomituristi voivat eksyä. Matkalla hyttiinsä Pekka hoki kokoajan emolle kom, kom ja piti kädestä kiinni ja raahasi emoa alaspäin rappusissa.
Saavuttuaan hyttiinsä Pekka vei hyttiemon vessaan hokien kom, kom. Hyttiemo tuli vessaan, Pekka näytti jättimäistä kimpalettaan pöntössä ja hoki titta, titta. Pekka veti vessan ja..... kas kummaa vessa veti kakan alas putkistoonsa kuten pitääkin. Ruotsalainen hyttiemo lähti poikien hytistä raivoiten "jävla finska".Sairaan hauska! Piti finskiä tolvanana! Paras olisi jos nainen olisi luullut että mies yrittää iskeä sitä. :D Tai jos nainen olisi luullut että mies tahtoi näyttää naiselle "jotain" ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492