Dubaihin viikoksi joulun aikaan 2012/13?

Kiitos tiedoista !

Olemme suunnitelleet menevämme viikoksi Dubaihin joulun aikoihin.
Mielellään suoralla lennolla.
Mitkähän firmat järjestää tuollaisia matkoja ?

13

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimim.kokemustaon

      Katsele netistä, tjär-tjär-tjäreborg, finskimatkat, amis... Tai mikset osta lentoja suoraan lentoyhtiöltä ja varaa hotlaa vaikkapa booking.comista? Edullisemmin ja majoitusvaihtoehtoja satoja!

      • ap.

        Onks noilla muilla kuin matkanjärjestäjillä suoria lentoja ? Yritin löytää momondolla suoria lentoja vaan en löytänyt ?


    • kysyä saa muttei tyh

      Suomesta Dubaihin lentää suoraan (ilman välilaskuja) tasan yksi lentoyhtiö = Finnair.
      Kaikki Suomesta tehtävät seuramatkat (Aurinkomatkat, Finnmatkat, Lomamatkat) Dubaihin tehdään Finnairin suorilla lennoilla. Pelkän Finnarin lennon voi ostaa suoraan Finnairilta tai matkanjärjestäjiltä.

      • EntistäViisaampi:)

        thanks a lot. en tiennyt, nyt tiedän.


    • ap

      Näkyy myös Finnair tekevän suoria lentoja Dubaihin, myynnissä Finnairin sivuilla.

    • simbero

      Itse sain huomattavasti paremman hinta-laatusuhteen kun en ostanut isoilta matkanjärjestäjiltä vaan ebookersista. Sain 5 tähden hotellin sillä hintaan, kun mitä pyydettiin finnmatkojen parin tähden hotellista ja paljon huonommalla sijainnilla oli vielä tuo finnmatkojen hotelli. Jos olen ymmärtänyt oikein niin nuo hotellit juuri esim finnmatkoilla on sieltä huonommalta/vanhemmalta puolelta dubaita. Itse ainakin tykkäsin kun oli hotelli siinä keskustassa, mistä pääs kulkee kätevästi myös metrolla

      • ap.

        Mitä tarkoítat "Dubain keskustalla" ?


    • Simbero1

      No tuo oma hotellimme oli sheik al shayed roadin (muistaakseni näin kirjoitettiin) varrella mistä kulki metro suurinpien nähtävyyksien lähelle kätevästi ja koin olevani keskustassa. Tuon tien varressa oli kaikki isoimmat pilvenpiirtäjät ja myös uusi burj khalifa oli hyvän matkan päässä. "Vanhemmassa keskustassa" on kaikki kultasoukit ym. ja siellä mielestäni usea hotelli pakettimatkoissa. Tosin ei kaikki, esim Aurinkomatkoilta saa huippihienon atlantis hotellin joka on palmusaarilla, missä on myös tuo maailman jyrkin vesiliukimäki.

      • ap.

        Ko katu näky olevan n.30km pitkä. Ilmeisesti olitte Bur Dubain eli kadun koillispäässä ? Alueella näkyy olevan WTC ja muuta businestoimintaa. Ja myös Burj Khalifa, 828m korkea pytinki. Tarkoittanet sitä aluetta ?


    • Dubaihin matkaaja

      Itse varasin juuri matkan Dubaihin Jouluksi ja Uudeksi vuodeksi. Tjäreborg Flexillä mennään ja siinä on yksi välilasku, mutta ei pidennä matkaa kuin vajaat 2 h :) Suosittelen, hyvä hinta-laadu suhde.

    • Matkalle!

      Hei!
      Katsoppa Suomi Seuran matkatoimiston matkaa "Vuodenvaihde Dubaissa" 28.12.2012-4.1.2012. Hintakaan ei ole kamala ja hotellina on Ramada Jumeirah. Tietoja löytyy vaikka googlettamalla tuo "Vuodevaihde Dubaissa" ja sieltä pääsee suoraan Suomi Seuran matkatoimiston sivuille! Terkuin

      • marinoitsija

        Kuulostaa joltain eläkeläisliiton matkalta, ei kiitos.


    • ap.

      Kiitokset kaikille tähän mennessä vastanneille !!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe