DOORIS ON BELGIAN PAIMEN KOIRA JA ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
doris on paras
6
692
Vastaukset
- Aikavaeltaja
Hei!
Olen samaa mieltä.
Ainakin nimenä.
Meille tulee syyskuussa welsh corgi pembroke,
joka on Doris nimeltään ja väriltään se on musta valkoisin merkein.
Belgianpaimenkoiratkin on ihania.
Onko sulla malinois vai tervueren?- kronkku
no huh huh.. etpä taida kovin paljoo belggareista tietää jos kysyt että malinois vai tervueren!!! siinä oli vast lueteltu puolet belggari muunnoksista..
- *animal92*
kronkku kirjoitti:
no huh huh.. etpä taida kovin paljoo belggareista tietää jos kysyt että malinois vai tervueren!!! siinä oli vast lueteltu puolet belggari muunnoksista..
No oletko sitten itse joku kaikkitietäväinen?! Eihän "aikavaeltaja" voi kaikista koirista tietää, ainakaan niistä joista ei niin kamalasti ole lukenut...
- Adrian
kronkku kirjoitti:
kirjatietousko se tärkein asia onkin, kun koiraa hommaa? Meillä kasvatettiin mäyräkoiria, ainoa kirjallisuus kennelliitolta ja mäyräkoiraliitolta =)
- takku
Adrian kirjoitti:
kirjatietousko se tärkein asia onkin, kun koiraa hommaa? Meillä kasvatettiin mäyräkoiria, ainoa kirjallisuus kennelliitolta ja mäyräkoiraliitolta =)
...vaan hyvä ettei ollu belgiä hommaamassa tuolla tietoudella =)
- <<<<
OMANI OLISIVAT CARA JA LINDA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970