Haluaisin palstan, jonka aiheena olen minä itse ja haluaisin myös kyseisen palstan seriffiksi, että voin poistaa mahdollisesti negatiiviset arviot minusta. Kehuja kyllä suostun lukemaan. Minä minä minä.
Mitäh? Eikö Vappu Pimiällä ole vielä omaa palstaa???
0Äänestä
...
Kannatetaan, fenno.maani, fennis, luomi24, huoli24, dennis24, sinneffiina, nakusan, brown-eyed.girl, fennid, zippiii, fennis24 ja 250 lisää nikkiä, tarvitsee oman palstan jolla se voi ruikuttaa ateisteista ym vihollisistaan.
0Äänestä
luis pästöör
Eikös se ole jo olemassa, eli narsismipalsta, sinne vain tutustumaan omiin olemuspuoliinsa.
0Äänestä
Minä,minä.....
Kaikenlaista häiriöö No hän omassa persoonassaan, siis yksi ja ainut häiriintynyt multinikki on näiden kaikkien nikkien takana. Ja sitkeesti vain pysyy keskuudessamme, vaikka monet toivovat hänen menevän hoitoon, jotta saisi elämänsä järjestykseen. Hän rakastaa nostaa itseään esille ja dualistisesti kaipailee ja komppaa itseään omissa viesteissään. Elämä on ja joillakin se on vielä enemmän, yeah!
0Äänestä
itse tunnustanut.
No hän omassa persoonassaan, siis yksi ja ainut häiriintynyt multinikki on näiden kaikkien nikkien takana.
Minulle voisi oman palstan tänne perustaa, koska olen, vaikka itse sanonkin, aika merkittävä henkilö täällä Suomi24:n maailmassa. Onhan minulla myös oma kääpiövaltio Jyväskylässä ja sen lisäksi olen elinvoimaisen uskonnollisen lahkon ja puolueen johtaja.
Vastaukset 7
Vanhimmat
Mitäh? Eikö Vappu Pimiällä ole vielä omaa palstaa???
Kannatetaan, fenno.maani, fennis, luomi24, huoli24, dennis24, sinneffiina, nakusan, brown-eyed.girl, fennid, zippiii, fennis24 ja 250 lisää nikkiä, tarvitsee oman palstan jolla se voi ruikuttaa ateisteista ym vihollisistaan.
Eikös se ole jo olemassa, eli narsismipalsta, sinne vain tutustumaan omiin olemuspuoliinsa.
Kaikenlaista häiriöö
No hän omassa persoonassaan, siis yksi ja ainut häiriintynyt multinikki on näiden kaikkien nikkien takana.
Ja sitkeesti vain pysyy keskuudessamme, vaikka monet toivovat hänen menevän hoitoon, jotta saisi elämänsä järjestykseen.
Hän rakastaa nostaa itseään esille ja dualistisesti kaipailee ja komppaa itseään omissa viesteissään.
Elämä on ja joillakin se on vielä enemmän, yeah!
tää S24 on jo vain sinun käytössäsi.
Minulle voisi oman palstan tänne perustaa, koska olen, vaikka itse sanonkin, aika merkittävä henkilö täällä Suomi24:n maailmassa. Onhan minulla myös oma kääpiövaltio Jyväskylässä ja sen lisäksi olen elinvoimaisen uskonnollisen lahkon ja puolueen johtaja.