Haluaisin palstan, jonka aiheena olen minä itse ja haluaisin myös kyseisen palstan seriffiksi, että voin poistaa mahdollisesti negatiiviset arviot minusta.
Kehuja kyllä suostun lukemaan. Minä minä minä.
Palsta minulle
7
105
Vastaukset
- MINÄ, MINUN, MINULLE
Mitäh? Eikö Vappu Pimiällä ole vielä omaa palstaa???
- ...
Kannatetaan, fenno.maani, fennis, luomi24, huoli24, dennis24, sinneffiina, nakusan, brown-eyed.girl, fennid, zippiii, fennis24 ja 250 lisää nikkiä, tarvitsee oman palstan jolla se voi ruikuttaa ateisteista ym vihollisistaan.
- luis pästöör
Eikös se ole jo olemassa, eli narsismipalsta, sinne vain tutustumaan omiin olemuspuoliinsa.
- Minä,minä.....
Kaikenlaista häiriöö
No hän omassa persoonassaan, siis yksi ja ainut häiriintynyt multinikki on näiden kaikkien nikkien takana.
Ja sitkeesti vain pysyy keskuudessamme, vaikka monet toivovat hänen menevän hoitoon, jotta saisi elämänsä järjestykseen.
Hän rakastaa nostaa itseään esille ja dualistisesti kaipailee ja komppaa itseään omissa viesteissään.
Elämä on ja joillakin se on vielä enemmän, yeah! - itse tunnustanut.
No hän omassa persoonassaan, siis yksi ja ainut häiriintynyt multinikki on näiden kaikkien nikkien takana.
- valaistu
tää S24 on jo vain sinun käytössäsi.
Minulle voisi oman palstan tänne perustaa, koska olen, vaikka itse sanonkin, aika merkittävä henkilö täällä Suomi24:n maailmassa. Onhan minulla myös oma kääpiövaltio Jyväskylässä ja sen lisäksi olen elinvoimaisen uskonnollisen lahkon ja puolueen johtaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681847- 1001839
- 1371669
- 971411
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo331344MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 591191
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301092Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2731039Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446933