Palsta minulle

Haluaisin palstan, jonka aiheena olen minä itse ja haluaisin myös kyseisen palstan seriffiksi, että voin poistaa mahdollisesti negatiiviset arviot minusta.
Kehuja kyllä suostun lukemaan. Minä minä minä.
7137
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Mitäh? Eikö Vappu Pimiällä ole vielä omaa palstaa???

Äänestä

Kannatetaan, fenno.maani, fennis, luomi24, huoli24, dennis24, sinneffiina, nakusan, brown-eyed.girl, fennid, zippiii, fennis24 ja 250 lisää nikkiä, tarvitsee oman palstan jolla se voi ruikuttaa ateisteista ym vihollisistaan.

Äänestä

Eikös se ole jo olemassa, eli narsismipalsta, sinne vain tutustumaan omiin olemuspuoliinsa.

Äänestä

Kaikenlaista häiriöö
No hän omassa persoonassaan, siis yksi ja ainut häiriintynyt multinikki on näiden kaikkien nikkien takana.
Ja sitkeesti vain pysyy keskuudessamme, vaikka monet toivovat hänen menevän hoitoon, jotta saisi elämänsä järjestykseen.
Hän rakastaa nostaa itseään esille ja dualistisesti kaipailee ja komppaa itseään omissa viesteissään.
Elämä on ja joillakin se on vielä enemmän, yeah!

Äänestä

No hän omassa persoonassaan, siis yksi ja ainut häiriintynyt multinikki on näiden kaikkien nikkien takana.

Äänestä

tää S24 on jo vain sinun käytössäsi.

Äänestä

Minulle voisi oman palstan tänne perustaa, koska olen, vaikka itse sanonkin, aika merkittävä henkilö täällä Suomi24:n maailmassa. Onhan minulla myös oma kääpiövaltio Jyväskylässä ja sen lisäksi olen elinvoimaisen uskonnollisen lahkon ja puolueen johtaja.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

mіnä kirjoitti:

Haluaisin palstan, jonka aiheena olen minä itse ja haluaisin myös kyseisen palstan seriffiksi, että voin poistaa mahdollisesti negatiiviset arviot minusta.
Kehuja kyllä suostun lukemaan. Minä minä minä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu