minkälaisia vaatteita turkissa myydään?
turkin vaatteet? millaisia myydään....
12
4310
Vastaukset
- Elisa
sairaasti kaikkia feikkejä kuten Dolce and Cabbana, Christian dior, tommy hilfiger, gucci, versace, miss sixty ja nykyään on ihan sairaasti niitä puman kenkiä.. miss sixtyn farkkuja on joka ikises kaupas jossa myydään farkkuja, maksaa about 20-30 euroo mut pitää osata tinkiä.. sitten myös ihan sairaasti puman ja adidaksen huppareita ja paljon espritin vaatteita ja varsinkin kenkiä/sandaaleja..
- unknown
siis ei voi olla! :)
onx niit alanyas? ootko käyny turkis?
ps. sul on kiwa nimi, elisa, koska se o munki nimi. xD - kamu
tiiätkö onko koot esim. miss sixtyn farkuissa samat kun aidoissa?
- terveille
mitään?
- juu
me oltiin vasta alanyassa ja kaavittiin sieltä tosi paljon miss sixtyn paitoja sekä kaiken merkkisiä toppeja. Housuista mun täytyy sanoa sen verran että ne on tehty turkkilaisille naisille eli muodottomille naisille niin ne on jaloissa aika hassun näköiset. (tätä on kokeiltu)
Koot eivät pidä paikkaansa eli kannattaa etsiä eniten omaa kokoa olevat housut. Mä oon suomessa kokoa n. 38 ja siellä joku 26 tai sinne suuntaan... Merkkejä löytyy vaikka millä mitalla: miss sixty, diesel, esprit, pepe jeans, jne ja niitähän tulee kokoajan uusia. - unknown
juu kirjoitti:
me oltiin vasta alanyassa ja kaavittiin sieltä tosi paljon miss sixtyn paitoja sekä kaiken merkkisiä toppeja. Housuista mun täytyy sanoa sen verran että ne on tehty turkkilaisille naisille eli muodottomille naisille niin ne on jaloissa aika hassun näköiset. (tätä on kokeiltu)
Koot eivät pidä paikkaansa eli kannattaa etsiä eniten omaa kokoa olevat housut. Mä oon suomessa kokoa n. 38 ja siellä joku 26 tai sinne suuntaan... Merkkejä löytyy vaikka millä mitalla: miss sixty, diesel, esprit, pepe jeans, jne ja niitähän tulee kokoajan uusia.onx niit kokoi niinku nuorille? siis jolleikki 12-15vuotiaille? normaalikroppasille. ois kiwa tietää.
onko siel alanyas jotain kiwaa tekemistä 12-15vuotiaille? - +++
juu kirjoitti:
Koot eivät pidä paikkaansa eli kannattaa etsiä eniten omaa kokoa olevat housut. Mä oon suomessa kokoa n. 38 ja siellä joku 26 tai sinne suuntaan... Merkkejä löytyy vaikka millä mitalla: miss sixty, diesel, esprit, pepe jeans, jne ja niitähän tulee kokoajan uusia.kyllä oikean koon ja mallin etsinnässä. Aika hyvin niillä on siihen silmää. Itselle ainakin tuotiin vaan, et tää malli ja koko on sulle varmaan hyvä. Ja aika usein sattu just kohdalle. tai katsot itse mallin ja myyjä kyllä osaa kattoo oikean koon. Niin ei tarvii mietiskellä miten ne koot siellä menee.
- hmm..
+++ kirjoitti:
kyllä oikean koon ja mallin etsinnässä. Aika hyvin niillä on siihen silmää. Itselle ainakin tuotiin vaan, et tää malli ja koko on sulle varmaan hyvä. Ja aika usein sattu just kohdalle. tai katsot itse mallin ja myyjä kyllä osaa kattoo oikean koon. Niin ei tarvii mietiskellä miten ne koot siellä menee.
Kannattaako vaatteita (esim. farkut) ostaa ihan basaarista vai niistä "vaatekaupoista", missä on "fixed price"??
- Essu
hmm.. kirjoitti:
Kannattaako vaatteita (esim. farkut) ostaa ihan basaarista vai niistä "vaatekaupoista", missä on "fixed price"??
Miksi ostaa feikkejä ku aidotki saa halvemmalla ku kotona? En tiiä Alanyasta, mutta ainaki isommissa kaupungeissa löytyy ihan mitä vaan edullisemmin ku täältä. Käy kaupassa basaareissa on mitä sattuu.
- -Minä-
Essu kirjoitti:
Miksi ostaa feikkejä ku aidotki saa halvemmalla ku kotona? En tiiä Alanyasta, mutta ainaki isommissa kaupungeissa löytyy ihan mitä vaan edullisemmin ku täältä. Käy kaupassa basaareissa on mitä sattuu.
Mistä aidot miss sixtyt tunnistaa ?? ja paljon aidot maksaa...ent feikit ?? jos ostaa feikit housut sielt niin paljon ne kestää??
- Elisa
unknown kirjoitti:
siis ei voi olla! :)
onx niit alanyas? ootko käyny turkis?
ps. sul on kiwa nimi, elisa, koska se o munki nimi. xDhehe joo oon käyny turkissa vaik kuinka monta kertaa.. ja aina tuon sieltä laukullisen vaatteita ku on niin halpaa.. ja täällä sitten metroissa porukat tulee juttelee et mist on ostanu niin hienon tommy hilfigerin laukun 'mahto olla kallis' haha xD
- vierasss
Ihanaa turkkiin ollaan menossa nyt lauantaina, toivottavasti löytyy ihania vaatteita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059