Työmotivaationi on ollut korkealla ja rakastan työntekoa, mutta nyt menee hermot. Aloitin uuden määräaikaisen pestin heinäkuun alussa, ja jo nyt lasken päiviä siihen että työsuhde päättyy. Aamulla töitä riittää ehkä tunniksi tai pariksi, joskus korkeintaan ruokikseen asti. Muu aika pelkkää netissä surffaamista. Ei ole juttukavereita, kun työpisteeni on muista syrjässä, ei ole lupaa käydä välillä tupakalla. Pomolle olen asiasta muutamaan kertaan maininnut, mutta hän ei katso tilannetta ongelmalliseksi. On kuulemma vain kiva että on hiljaista. Minä en tällaista kyllä meinaa mitenkään päin kestää. Muilla samoja ongelmia?
Ei mitään tekemistä töissä. Yhtä piinaa tunnista toiseen.
marde05
1
150
Vastaukset
- :)
Kannattaa varmaan lähteä lätkimään.
Tai nauttia naurettavan helposta duunista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668