nyt ois itellä mahollisuus saada peltoautoksi Volvo 142 vm -73. onko hyvä? kannattaako ottaa, vai ettiä jotain uudempi jossa ois ohjaustehostin?
peltoautoksi Volvo?
völvö?
3
211
Vastaukset
- huristelia
Kyllä itse ottasin, volvot varmaan kestää hyvin ja jos se vetää takaa niin kannattaa ottaa, hauskaahan se on :)
- tietäjä92
Jos se on hyväkuntoinen yksilö, älä ota peltoautoksi! Tuon ikäinen vehje on mielestäni arvokkaammassa ympäristössä, esimerkiksi tieliikenne-harrasteautona. Ei noitakaan jonoksi asti ole enää.
- völvö!
melko huonossa kunnosa, esim vasen etukulma pahasti ruostunut. Huomenna mennään kattomaan jos nyk. omistaja (mun vaari) hyväksyis mun tarjouksen, eli 2 euroo ja mulle käyttöoikeus heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898