nyt ois itellä mahollisuus saada peltoautoksi Volvo 142 vm -73. onko hyvä? kannattaako ottaa, vai ettiä jotain uudempi jossa ois ohjaustehostin?
peltoautoksi Volvo?
völvö?
3
204
Vastaukset
- huristelia
Kyllä itse ottasin, volvot varmaan kestää hyvin ja jos se vetää takaa niin kannattaa ottaa, hauskaahan se on :)
- tietäjä92
Jos se on hyväkuntoinen yksilö, älä ota peltoautoksi! Tuon ikäinen vehje on mielestäni arvokkaammassa ympäristössä, esimerkiksi tieliikenne-harrasteautona. Ei noitakaan jonoksi asti ole enää.
- völvö!
melko huonossa kunnosa, esim vasen etukulma pahasti ruostunut. Huomenna mennään kattomaan jos nyk. omistaja (mun vaari) hyväksyis mun tarjouksen, eli 2 euroo ja mulle käyttöoikeus heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110855- 408107
- 1235211
- 1223569
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi343498- 333137
- 542483
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak351981- 281766