nyt ois itellä mahollisuus saada peltoautoksi Volvo 142 vm -73. onko hyvä? kannattaako ottaa, vai ettiä jotain uudempi jossa ois ohjaustehostin?
peltoautoksi Volvo?
völvö?
3
176
Vastaukset
- huristelia
Kyllä itse ottasin, volvot varmaan kestää hyvin ja jos se vetää takaa niin kannattaa ottaa, hauskaahan se on :)
- tietäjä92
Jos se on hyväkuntoinen yksilö, älä ota peltoautoksi! Tuon ikäinen vehje on mielestäni arvokkaammassa ympäristössä, esimerkiksi tieliikenne-harrasteautona. Ei noitakaan jonoksi asti ole enää.
- völvö!
melko huonossa kunnosa, esim vasen etukulma pahasti ruostunut. Huomenna mennään kattomaan jos nyk. omistaja (mun vaari) hyväksyis mun tarjouksen, eli 2 euroo ja mulle käyttöoikeus heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017383
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784883- 794789
- 1324208
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522619
- 402531
- 462176
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102171Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810