Viitasaaren häiriintynyt nykynuoriso

Huolestuttavaa

Mikä Viitasaaren nykynuorisoa oikein vaivaa? ES:iä ja muita sokerilitkuja lirppivät jo kymmenvuotiaasta ja sokerihumalassa sitten riehutaan ja rikotaan paikkoja! Puhumattakaan siitä, että yhä vain nuoremmat aloittavat alkoholin käytön! Kannabiskin on monelle tuttu ja jopa "normaali" asia?? Vapaa kasvatus kuriin, lapsista voi välittää vain asettamalla heille kohtuullisia sääntöjä!

7

1089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piripäitä.pölynenini

Ovt n 69% YH jälkikasvua ja huumeet sekottaneet jo monta sukupolven päät??kin.

• voi voi voi itkettää

Nyt kyllä murahdan ja pahasti arrgghhhhh ...minun lapseni pärjännyt niin koulussa kuin muutenkin elämässä...kiitos hyvien harrastusten :) Olen ylpeä lapsestani vaikka YH olen ollutkin.....

• paska paikka

asun täällä ja voin sanoa,et ei mitään kuria oo 10-12 vuotiaille! hakutaan huoriks yms... täällä on niitä "ES-Jonneja" aika paljon ja saa sanoa,et ihan perseestä koko paikka,ei ees töitä tarjollla!

• carita ja julia.

Soita sille perus kansaedustaja teukka hakkarainen. sit alkaa tapahtua.teukka tolkun ukko.

• fakta

Se on se, kun isät ei kanna vastuuta perheestä ja lapsista. Ihan turha syyttää yh-perheitä. Isät juoppoja vellihousuja, joilla oma napa lähinnä ja varmasti ennen lapsen etua. Kun eihän lapsi mitään tarvitse ja lämmin käsi riittää ravinnoksi, ne on vaan äidit niin ahneita pyytämään itselleen rahaa elatusapuina.
      Kännipäissään valittelevat, kun ei ole tavannut 10 vuoteen. Siinähän sitä huolenpitoa jo olikin.

• mustahampainenpoika

Päihdepalvelut on perseestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3523
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2359
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2198
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1957
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1542
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1399
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1262
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1175
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1159
    Aihe