Mikä Viitasaaren nykynuorisoa oikein vaivaa? ES:iä ja muita sokerilitkuja lirppivät jo kymmenvuotiaasta ja sokerihumalassa sitten riehutaan ja rikotaan paikkoja! Puhumattakaan siitä, että yhä vain nuoremmat aloittavat alkoholin käytön! Kannabiskin on monelle tuttu ja jopa "normaali" asia?? Vapaa kasvatus kuriin, lapsista voi välittää vain asettamalla heille kohtuullisia sääntöjä!
Viitasaaren häiriintynyt nykynuoriso
7
1077
Vastaukset
- Piripäitä.pölynenini
Ovt n 69% YH jälkikasvua ja huumeet sekottaneet jo monta sukupolven päät??kin.
- voi voi voi itkettää
Nyt kyllä murahdan ja pahasti arrgghhhhh ...minun lapseni pärjännyt niin koulussa kuin muutenkin elämässä...kiitos hyvien harrastusten :) Olen ylpeä lapsestani vaikka YH olen ollutkin.....
- paska paikka
asun täällä ja voin sanoa,et ei mitään kuria oo 10-12 vuotiaille! hakutaan huoriks yms... täällä on niitä "ES-Jonneja" aika paljon ja saa sanoa,et ihan perseestä koko paikka,ei ees töitä tarjollla!
- carita ja julia.
Soita sille perus kansaedustaja teukka hakkarainen. sit alkaa tapahtua.teukka tolkun ukko.
- fakta
Se on se, kun isät ei kanna vastuuta perheestä ja lapsista. Ihan turha syyttää yh-perheitä. Isät juoppoja vellihousuja, joilla oma napa lähinnä ja varmasti ennen lapsen etua. Kun eihän lapsi mitään tarvitse ja lämmin käsi riittää ravinnoksi, ne on vaan äidit niin ahneita pyytämään itselleen rahaa elatusapuina.
Kännipäissään valittelevat, kun ei ole tavannut 10 vuoteen. Siinähän sitä huolenpitoa jo olikin. - mustahampainenpoika
Päihdepalvelut on perseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23463Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 36757