Mikä Viitasaaren nykynuorisoa oikein vaivaa? ES:iä ja muita sokerilitkuja lirppivät jo kymmenvuotiaasta ja sokerihumalassa sitten riehutaan ja rikotaan paikkoja! Puhumattakaan siitä, että yhä vain nuoremmat aloittavat alkoholin käytön! Kannabiskin on monelle tuttu ja jopa "normaali" asia?? Vapaa kasvatus kuriin, lapsista voi välittää vain asettamalla heille kohtuullisia sääntöjä!
Viitasaaren häiriintynyt nykynuoriso
7
1079
Vastaukset
- Piripäitä.pölynenini
Ovt n 69% YH jälkikasvua ja huumeet sekottaneet jo monta sukupolven päät??kin.
- voi voi voi itkettää
Nyt kyllä murahdan ja pahasti arrgghhhhh ...minun lapseni pärjännyt niin koulussa kuin muutenkin elämässä...kiitos hyvien harrastusten :) Olen ylpeä lapsestani vaikka YH olen ollutkin.....
- paska paikka
asun täällä ja voin sanoa,et ei mitään kuria oo 10-12 vuotiaille! hakutaan huoriks yms... täällä on niitä "ES-Jonneja" aika paljon ja saa sanoa,et ihan perseestä koko paikka,ei ees töitä tarjollla!
- carita ja julia.
Soita sille perus kansaedustaja teukka hakkarainen. sit alkaa tapahtua.teukka tolkun ukko.
- fakta
Se on se, kun isät ei kanna vastuuta perheestä ja lapsista. Ihan turha syyttää yh-perheitä. Isät juoppoja vellihousuja, joilla oma napa lähinnä ja varmasti ennen lapsen etua. Kun eihän lapsi mitään tarvitse ja lämmin käsi riittää ravinnoksi, ne on vaan äidit niin ahneita pyytämään itselleen rahaa elatusapuina.
Kännipäissään valittelevat, kun ei ole tavannut 10 vuoteen. Siinähän sitä huolenpitoa jo olikin. - mustahampainenpoika
Päihdepalvelut on perseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992