Minulla on erinäisistä syistä hoidossani muutaman kuukauden ikäinen karhukoira. Etsin sille hyvää metsästävää isäntää. Sähköposti [email protected], ota yhteyttä.
Toimitus mihin tahansa Suomessa, jos hyvä koti löytyy.
Kuka tarvitsee karhukoiran?
4
157
Vastaukset
- KYselee
PUhdasrotuinen? Hyvät vanhemmat?
- piikille?1
Toivottavasti koti löytyy. Kkarhukoirat eivät yleensä ole kuitenkaan niitä parhaita palkintoja, joita kytätään. Kukaan ei taida tarvita koiraa, joka haluaa tapella jokaisen vastaantulevan nisäkkään kanssa?
- KOtava.
Sellainen on karhukoirien maine, mutta tämä ei ole kova tappelemaan toisten koirien kanssa. Kasvanut kahden muun koiran kanssa ja tottunut. Leikkii jopa vieraiden urosten kanssa, vaikka on uros.
- Kotava.
KOtava. kirjoitti:
Sellainen on karhukoirien maine, mutta tämä ei ole kova tappelemaan toisten koirien kanssa. Kasvanut kahden muun koiran kanssa ja tottunut. Leikkii jopa vieraiden urosten kanssa, vaikka on uros.
Ja ed. kysyjälle, tässä on neljäosa laikaa, mutta ulkonäkö karhukoiran. Jos metsämiehet haluatte pelastaa metsästyskoiran joutumasta kerrostaloon sylikoiraksi niin tässä on tilaisuus. Olen nainen enkä ole ikänä aseeseen koskenut enkä koske, mutta koiraa käy sääli. Se alkaa jo muuttua villakoiranartuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502009
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3131203Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831009- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709