Laittakaa viestiä eteenpäin kaikille tiibetinterrieiren omistajille :)
Pohojanmaanlaisten tibbe- syyspäivä järjestetään 22.9 lauantaina Teuvan Parrassa. Toivotamme tervetulleeksi kaikki tibbejen omistajat ja perheet. Parrassa meillä on oivat tilat eikä säästäkään niin väliä koska meillä on sisätila ja kota käytössä, sekä ulkona riittää tilaa vaikka vaellukselle :)
Alustava ohjelma…
12.00 Tervetulo kaffeet kodalla
– yhteislenkki, tutustutaan Parran alueeseen ja käydään vaikka aiva huipulla ja kivipeltoa ihailemassa :)
– Turkin hoidon salat
– 14.00 grilli kuumana kodalla…
– 15-17.00 tutustuminen eri lajeihin… (esim. koiratanssi, tokoagi, rallytoko, toko, agility, jälki-haku jne.)Katsotaan mitä mahtuu mukaan, kaikkea ei aivan voi mahruttaa ohjelmaan…(ehrotuksia)
– 17.00 Kaffee pannu kuumana kodalla ja pulinaa, pulinaa
Ja jatkaa saa vapaan ohjelman merkeissä niin pitkään kuin jaksaa :)
Päivän hinta 20 euroa tibbe-perhe (sis. lapset, aikuiset ja vaikka vielä perheen ”vääränrotuisetkin”). Me keitämme kaffeet ja pistämmä mehut tarjolle. Mutta jokainen voi ottaa grillattavaa oman maun mukaan, että jaksaa koko päivän tibbeillä!
Päivä järjestetään, jos saamme väh. 10 tibbeellistä mukaan... Ilmoittautukaa mahdollisimman pian viimeistään 20.8 mennessä.
ilmoittautumiset 045-2361599 tai sähköpostiin [email protected]
Ps. Parrasta löytyy myös mökki ja vaunu alue…
HUOM! Tiibetinterrierit pohojanmaa (tervetulleita kauenpaakin)
heta ja hugo
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423