hyvä hotelli aikuisille

mikä olisi

Olemme kuuskymppinen pariskunta ja matkustamme viikoksi Barcelonaan joulun alla. Mikä olisi sopiva hotelli; hyvät vuoteet, siisti ja kunnon kylppäri. Ei kaukana Pl catalunialta.

13

3236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • barcelonalainen

      Niitä on niin paljon! Asun Barcelonassa. Jos sanotte tarkat päivämäärät, hotellin luokitusvaatimuksen, hintapiikin, toivomuksen aamupalan kanssa/ilman)....
      jne.... mielelläni kerron vaihtoehtoja.

      • marraskuun lopussa

        Varmaankin matkustamme marraskuun puolen välin _ loppu välisenä aikana. Hotellin luokitus ei ole tärkeä, koska tiedän tähtien tulevan niin monesta asiasta. Tärkeää on keskeinen sijainti Pl catal., hyvät vuoteet, toimiva suihku. Mielellään aamupala.


      • barcelonalainen
        marraskuun lopussa kirjoitti:

        Varmaankin matkustamme marraskuun puolen välin _ loppu välisenä aikana. Hotellin luokitus ei ole tärkeä, koska tiedän tähtien tulevan niin monesta asiasta. Tärkeää on keskeinen sijainti Pl catal., hyvät vuoteet, toimiva suihku. Mielellään aamupala.

        Hotellien omilta sivuilta ei kannata varata, hinnat on paljon kalliimpia. Internetistä löytää hyviä tarjouksia, mm. www.atrapalo. com on suosittu ja luotettava.
        Katsoin ohimennen, esim. 16-23/11 (päiväys summissa) Hotel Acevi Villarroel 4* aamupalalla tarjoushinta 565€... lähellä keskustaa. Näytti olevan muutama jäljellä.


    • KIITOSTA

      Kiitos vinkistä!!

      • barcelonalainen

        Eipä kestä! :)


    • fhdfhfhf

      Miksi hotelli? Miksei vuokra-asuntoa sillä se on helposti halvin ja paras ratkaisu jos hinta-laatua katsotaan. Katselin itse majoitusta joka on noin 70-100e/yö, niin Barcelonassa oli vain onnettoman näköisiä majoituksia. Toisessa oli jääkaappi, mutta ei parveketta ja toisessa taas päin vastoin.

      Otettiin sitten vajaa 50m2 kämppä noin 70e/vrk jossa parveke, AC, iso jääkaappi ja pakastin, keittiö keittiötarvikkeineen, vuodesova 2:lle, ilmainen internet, moderni kylppäri, iso parisänky jne.

      Toki ei ole mitään aamupaloja, mutta niistä ei espanjassa kannata maksaa pätkääkään ellei sitten tykkää maksaa croisantista, paahtoleivästä ja mehusta yli 8e per päivä. Eli joko hakee mercadosta itse tai menee vaikka Ramblan kauppahalliin syömään 2 euron aamupaloja.

    • Suosittelen

      Hotel Atlantis, Pelai-kadulla, ihan Pl Catalynian vieressä. hintaan kuului hyvä aamupala, oli siisti hotelli ja huone ja tilava kylppäri.

    • äitimarja

      Olimme pari viikkoa sitten ensimmäisellä Barcelonan reissulla, joten kokemus on yhdestä hotellista; Nouvel. Osoite oli Santa Anna, muistaakseni. Mutta sijainti oli Catalynian tuntumassa. Heti ensimmäinen Ramblasin sivukatu.
      Sijainti erinomainen, Ramblas, vanha kaupunki, metro, kauppahalli, ranta jne. kaikki lähellä.
      Hotelli erinomainen. Isot, korkeat huoneet, parvekkeet sisäpihalle, hiljainen ja rauhallinen, hissi, ilmastointi, todella siisti, ystävällinen, englanninkielentaitoinen henkilökunta 24 h, kunnon sängyt ja kunnollinen, 24 h toimiva suihku. pesuhuonekin siisti ja hygieninen. Aamupala erinomainen ja runsas. Vastasi vähintään suomalaisen hotellin kunnollista aamupalaa.
      Suosittelen erittäin paljon! Olen matkustanut paljon ja yöpynyt kaikissa mahdollisissa versioissa ja nyt viiskymppisenä olen jo tarkka, missä yövyn.
      Meinasi melkein unohtua; ainoa huono puoli on se plattana tyyny, mitä täällä, ainakin eteläisessä Euroopassa käytetään. Olen tänä vuonna ollut kolmesti ko. alueella, ja 10 päivän Rooman ja Costa Amalfinan -reissun jälkeen ajattelin, että lisään matkatavaroihini Jyskin tai Ikean halvan litistetyn tyynyn, jonka voi sitten aina jättää. Mutta oikeasti, jos matkatavaroihin mahtuu, suosittelen ottamaan mukaan littanaksi pakatun, halvan tyynyn, jonka voi sitten jättää. www.hotelnouvel.es

      • Vuokra-asunto?

        Aika kallista, mutta elämä on...

        Olin heinäkuussa 7 yötä hotelli Astoriassa 670 euroaja useita huoneita tajolla tuolla hinnalla. Hintalaatusuhde oli todella hyvä. Prameet yleistilat, pieni uima-allas katolla, hyvä, mutta aika kallis aamupala, hyvät siistit hiljaiset huoneet, jäähdytys jne. ja pienen kävelymatkan päässä metroasemasta, jolla taas pääsee todella edullisesti, euro per matka, minne vaan.

        Katsoin äsken varausta saman hotells.bookingin kautta ensikesälle samaan hotelliin samalle viikolle, hinta oli 1570 !!!

        Ahneuttako vai mitä?

        Minäkin harkitsen seuraavalle reissulle vuokra-asuntoa, kun vaan tietäisi mistä niitä etsiä ?


    • satunnainen matkaili

      En ymmärrä mistä hiton kuusesta nuo hotellejaan ehdottelevat aikuiseen ikään ehtineille, huh, huh! Minä ja vaimoni (67 ja 64v) emme ainakaan mihinkään metromatkojen päähän nähtävyyksistä halua. Vaan kaikki on oltava kävelymatkan etäisyydellä mikäli suinkin mahdollista. Ja siksi ehdottomasti haimme majoituksemme Gotic-kaupunginosasta. Se jo sinänsä viehättävä ja turvallinen alue. Ja ehdottomasti Ramblan sillä oikealla puolella. Toinen puoli on nähtävästi epämääräisemmän oloinen, kun sielläkin toki päiväsaikaan kävimme.

      Onneksi tähänastisista Euroopan kaupungeista moiset majoitukset on helpostikin löytyneet Googlaamalla ja tutuilta kysellen.

      Ja jos hinta on merkityksellinen, niin kuin meille, niin kantsii kyll noista hakupalveluista toisenkin kerran hakea. Hinnat vaihtelevat vuodenajasta riippuen paljonkin tarjonnan ja kysynnän mukaan.

      Ja jos haluatte nauttia erinomaisesta ruuasta elävän musiikin mukana, niin 4Gats -niminen paikka kantsii kaivaa esiin vaikkas juuri Googlettamalla. Ja sieltä käydä paikka edellisenä päivänä/iltana varaamassa. On muuten kokemisen arvoinen, miellyttävä paikka, vaikka ei edes ulko-ovea tahdo todeksi uskoa. Niin vaatimaton se on. Vietimme siellä muutama vuosi (4) sitten hänen merkkipäiväänsä. Hieno paikka, mutt ei kauhian kallis - kun ei mikään nakki-muusipaikka ollut.

      • satunnainen matkaili

        Me majoituimme silloin Catalonia Avinyo Hotellissa. Silloinen hinta alta satasen yö.


    • Liisa 52

      Hei!

      Onko komemuksia Jazz-hotellin aamiaisesta?
      Entä Atlantis-hotellin lähellä sijaitsevasta ravintolasta, joka ilmeisesti on "kivijalassa", johon mennään muutama rappu alas katutasosta.

      4 cats on todella hyvä paikka, ja sinne palaan taas ensi matkallani.

    • Vakituinen_kävijä

      Hotel Lleo, Calle Pelai

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe