Kertokaapa joku kannattaako lähteä Loimaalle, pääseekö tanssimaan? Onko siellä paljon väkeä?
Pappisten lava
10
2019
Vastaukset
- Eilen Ok tanssit
Kannattaa, hymyily esim auttaa tanssimaan pääsyä ja katse kontakti, eilen ei ollut liikaa väkeä mutta riittävästi.
- eilinen elokuu
Tanssimaan pääsi aika hyvin. Keski-ikä taisi kyllä olla 60 paremmalla puolella, reilusti.
- Huomioita,
eilinen elokuu kirjoitti:
Tanssimaan pääsi aika hyvin. Keski-ikä taisi kyllä olla 60 paremmalla puolella, reilusti.
Kyllä siellä pari miestä oli yli 60v naisista ei. Keski-ikä oli todellakin alle 45v tanssivasta väestä.
- Nähty on
Huomioita, kirjoitti:
Kyllä siellä pari miestä oli yli 60v naisista ei. Keski-ikä oli todellakin alle 45v tanssivasta väestä.
Jokunen nuorempi tanssija ei sitä keski-ikää alenna. Tanssi pitää nuorekkaana, joten olet arvioinut väärin totaalisesti. Vanhemman kaluston paikka on Pappinen.
- Voisiko asiaan
Nähty on kirjoitti:
Jokunen nuorempi tanssija ei sitä keski-ikää alenna. Tanssi pitää nuorekkaana, joten olet arvioinut väärin totaalisesti. Vanhemman kaluston paikka on Pappinen.
vaikuttaa kummasta rivistöstä asiaa tutkii eikä huomioi omansupuolen rivistöä lainkaan?
- Ei rivissä
Voisiko asiaan kirjoitti:
vaikuttaa kummasta rivistöstä asiaa tutkii eikä huomioi omansupuolen rivistöä lainkaan?
Eiköhän tanssivissa pareissa ole kumpaakin sukupuolta..
- solkikengät
höpö,höpö suomesta ei löydy yhtään tanssilavaa, jossa keski-ikä alle 45 tanssivasta väestä. Joku suviteräsniska/lauri.tähkä keikkalla voi olla. Silloin vaan ei tanssita, vaan kuunnellaan.
- Suvin ja Laurin taht
Suvin tahdittamissa tansseissa on ollut tungosta esiintrymislavan edessä ja muualla tanssiparketilla. Myös Lauti tähkä on vetänyt paikalle tanssijoita, vaikkakaan ei samassa suhteessa kuin Suvi. Suvin ja Laurin musiikki on hyvää tanssimusiikkia niin kuin mikä tahansa tanssittava musiikki.
- eri juttu räminämusa
Suvin ja Laurin taht kirjoitti:
Suvin tahdittamissa tansseissa on ollut tungosta esiintrymislavan edessä ja muualla tanssiparketilla. Myös Lauti tähkä on vetänyt paikalle tanssijoita, vaikkakaan ei samassa suhteessa kuin Suvi. Suvin ja Laurin musiikki on hyvää tanssimusiikkia niin kuin mikä tahansa tanssittava musiikki.
Ne onkin konsertteja, ei tansseja.
- olin paikalla
Jep, olin paikalla ja kyllä on sit 45v vanhan nökoisiä :))
Toki siellä oli kourallinen alle 45v. pari kourallista 45-55v, mutta suurin osa oli kyllä yli 60v. Naisia ja miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484