Pappisten lava

Nainen 50

Kertokaapa joku kannattaako lähteä Loimaalle, pääseekö tanssimaan? Onko siellä paljon väkeä?

10

2019

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eilen Ok tanssit

Kannattaa, hymyily esim auttaa tanssimaan pääsyä ja katse kontakti, eilen ei ollut liikaa väkeä mutta riittävästi.

• eilinen elokuu

Tanssimaan pääsi aika hyvin. Keski-ikä taisi kyllä olla 60 paremmalla puolella, reilusti.

• Huomioita,
        eilinen elokuu kirjoitti:

Tanssimaan pääsi aika hyvin. Keski-ikä taisi kyllä olla 60 paremmalla puolella, reilusti.

Kyllä siellä pari miestä oli yli 60v naisista ei. Keski-ikä oli todellakin alle 45v tanssivasta väestä.

• Nähty on
        Huomioita, kirjoitti:

Kyllä siellä pari miestä oli yli 60v naisista ei. Keski-ikä oli todellakin alle 45v tanssivasta väestä.

Jokunen nuorempi tanssija ei sitä keski-ikää alenna. Tanssi pitää nuorekkaana, joten olet arvioinut väärin totaalisesti. Vanhemman kaluston paikka on Pappinen.

• Voisiko asiaan
        Nähty on kirjoitti:

Jokunen nuorempi tanssija ei sitä keski-ikää alenna. Tanssi pitää nuorekkaana, joten olet arvioinut väärin totaalisesti. Vanhemman kaluston paikka on Pappinen.

vaikuttaa kummasta rivistöstä asiaa tutkii eikä huomioi omansupuolen rivistöä lainkaan?

• Ei rivissä
        Voisiko asiaan kirjoitti:

vaikuttaa kummasta rivistöstä asiaa tutkii eikä huomioi omansupuolen rivistöä lainkaan?

Eiköhän tanssivissa pareissa ole kumpaakin sukupuolta..

• solkikengät

höpö,höpö suomesta ei löydy yhtään tanssilavaa, jossa keski-ikä alle 45 tanssivasta väestä. Joku suviteräsniska/lauri.tähkä keikkalla voi olla. Silloin vaan ei tanssita, vaan kuunnellaan.

• Suvin ja Laurin taht

Suvin tahdittamissa tansseissa on ollut tungosta esiintrymislavan edessä ja muualla tanssiparketilla. Myös Lauti tähkä on vetänyt paikalle tanssijoita, vaikkakaan ei samassa suhteessa kuin Suvi. Suvin ja Laurin musiikki on hyvää tanssimusiikkia niin kuin mikä tahansa tanssittava musiikki.

• eri juttu räminämusa
        Suvin ja Laurin taht kirjoitti:

Suvin tahdittamissa tansseissa on ollut tungosta esiintrymislavan edessä ja muualla tanssiparketilla. Myös Lauti tähkä on vetänyt paikalle tanssijoita, vaikkakaan ei samassa suhteessa kuin Suvi. Suvin ja Laurin musiikki on hyvää tanssimusiikkia niin kuin mikä tahansa tanssittava musiikki.

Ne onkin konsertteja, ei tansseja.

• olin paikalla

Jep, olin paikalla ja kyllä on sit 45v vanhan nökoisiä :))

Toki siellä oli kourallinen alle 45v. pari kourallista 45-55v, mutta suurin osa oli kyllä yli 60v. Naisia ja miehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7820
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4380
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3912
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3310
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3218
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2933
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2731
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe