ryyppää kunnantalon edessä kylän paraatipaikalla AIKAS USEIN.
eiks kunta vois häätää siit ja hommata niille penkit ja pöydän vaik sinne kirkon viereen alas parkkipaikalle mettän reunaan kuntalan lähelle.
yks päivä olin pankkiautomaatti jonos nordean edes siin oli paljon varmaan myös kesäloppilaisia ni ne vähä ihmetteli ku siellä porukka örvelsi ja joi kirkkaita suoraan pullosta yks oli jo sammunu siihen nurmikolle k kaupan eteen ,ja tää oli keskellä viikkoo 2 aikaan iltapäivällä.
lopen pultsarit
iDSGSDGSEDG
4
267
Vastaukset
- ässäässa
siit on lyhyt matka pikäripaseen
- juupajuupa---------
talvi tulee niin häipyyvät taas silmistä :)
- Stella. J
Antakaa Arskan ryypätä, lyhyt matka sosiaaliin! Saatte päteä ja nostaa itsetuntoanne, päivittelemällä sairaita ihmis raunioita.
- Aikojen alussa
Ai onko niitä lopellakin ? täälä lammillakin on,ja varmaan joka kylässä pitkin suomenmaata,ja tiedän mistä niitä syntyykin,mutta se on pitkä tarina ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869