Kyseessä on 2000-mallin vectra 2.2L.Ajettu 185tkm. Alkukesästä alkoi sähköviat: Takaoven keskuslukko ei toimi - b pilarin johtosarjasta osa poikki.. 150€ maksoi uusi sarja, tilattu.. Suurin ja pahin vika on kun laittaa vilkun oikeaan niin sulake palaa, se ohjaa ilmastointia sekä myös mittaristoa. Voi toimia 5-6 päivää välillä ja taas vika ilmenee??! Useimmiten palaa aina kun vilkuttaa oikealle.
Toisinaan vika ilmennyt myös kun olen käyttänyt keskuslukkoa kauko-ohjauksella. Muutaman kerran myös kesken ajon. Maadoitukset tsekattu, liittimet tsekattu, kaikki auton vilkun ja ajovalojen polttimot vaihdettu, vilkkurele ja multitimer (150€) vaihdettu... myös vilkun viiksi joka oli edullinen 15€ Motonetissa.. Vaihdoin myös peräkoukun pistokkeen varmuuden vuoksi.
Onko muilla ilmennyt vastaavaa?
Voiko vika piilletä esim. ovien johtosarjoissa?
Autoa on käytetty huollossa useasti ja he eivät löydä kuulemma ehjästä autosta vikaa?? Vika tietysti ilmenee heti haettuna auton huollosta..
Uusi johtosarja maksaa 2000-2500€ ???!!! Auton arvon?
Minkälaisia sähkövikoja olet omassa Ooppelissa havainnut? Olen googlettanut ja koittanut muutenkin etsiä kyseisen mallin vikoja ja niitä tuntuu olevan aikas paljon. Osa kehuu 2000-> mallia paremmaksi kuin edelliset..
Opelin Vectra B sähkövika?? Help!
Jassendo Jasse
1
594
Vastaukset
- 1.9 cdti
Kysyppä tuolta www.ocf.fi
Siellä on paljon tietoa ja korjaus vinkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693803- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996