Nyt on se on varmaa... tämä tarunhohtoinen hirviö on totta. Katso kuvat!
"Nessietä 21 vuotta etsinyt Steve Feltham on äimistynyt Edwardsin kuvasta. Felthamin mielestä kuva todistaa, etteivät ne tuhannet havainnot ole kaikki olleet sampia"
http://www.paranormaali.com/2012/08/03/loch-ness-on-todellakin-olemassa/
Loch Ness on totta! Katso kuvat!
11
280
Vastaukset
- litsi
Tuo nyt voi olla aivan mikä tahansa. Itse minä olen Skotlanti ja yös siten skottifani. Olen seilannut turistilaivalla järvellä ja myös soutuvenellä kurkkinut järven pintaa. Järvi on ukomattoman kauniilla aluella. Puhumattakaan alueen historiasta.
Mutta mennään nyt Nessieen. Olen jutellut Skotlannissa vieraillessani useaan kertaan alueen asukkaitten kanssa. Osa heistä sanoo, että ivät ole koskaan nähneet mitään. Toiset, että he ovat nähneet ja kolmannet aas tuntevat sen jonkun joka on siellä Nessien nähnyt.
Itse en sano puoleen enkä vastaankaan. Olen saanut lomailla ystäväni maatilalla Doresissa Loch Nessien rannoilla, mutta nähnyt en silloinkaan mitään. Kieltämättä turismi tuo rahaa Invernessiin. Ylämaitten pääkaupunkiin hirviön avulla. Ja totta kai siellä on myös imisiä jotka ansaitsevat elantonsa Nessien maineella. Mutta, kun ottaa huomioon sen, kuinka pitkään Nessietä on havaittu, vuosikmmenien. Jopa satojen vuosien ajan. Pyhä Columba 521-597 kohtasi myös Nessien. Onko kyseessä jokin prehistoriallinen eläin. Tai, sen jälkeläinen, jonka Columba näki Skotlannissa. Ja kaikki jutut sen jälkeisistä tapahtumista perutuvaisivatkin tähän. En halua ajatella niiin. Ottaen huomioon, että 56,4 neliökilometriä ja se on 37 km pitkä ja sen syvyyttä ei täysin vieläkään ole onnistuttu mittaamaan. Kukapa sen tietää mitä eliölajeja järven onkaloista onnistutaan vielä löytämään. Jokainen joka alkaa hokea nyt tätä vastaan, ostakaa matkalippu Ylämaalle. Nouskaa laivaan, vielä parempi jos otatte veneen. Näette vuonon joka halkoo Skotlantia ja sitä reunustavat vuoret. ( On siellä niittyjäkin, kuten siellä missä ystäväni maatila sijaitsee) Silloin tekin NÄETTE mistä Loch Nessissä on oikeasti kyse. Onko sellä hirviö? Mahdollista se on järveä ei ole voitu kunnolla tutkia. Tuossa sanotaan että ukko on ollut n. puolen mailin eli n. 800 m päässä oletetusta otuksesta.
Hyvä on pitänyt kamera ja objektiivi olla, että on saanut oletetun otuksen kuvaan.
Kuvan ja kertomuksen perusteella voitaisiin tietenkin tehdä tiettyjä tutkimuksia, ja niitä varmaan tehdäänkin.
Mielenkiinnolla jäämme seuraamaan.- litsi
Hmmh? Et taid tietää, että edellisissä, niissäkin joita minä its olen tavannut. On heitäkin jotka ovat väittäneet tavanneensa Nessien lähempä. n ymmärrä minäkään, minkä takia sinä nyt Nessiesta kiinnostuisit. Odotat tietty vain uutta herjaamisenaihettasi ja maineesi puhdistamsta. Hush. Hush. Jätäs Nessie raukka sentään rauhaan.
litsi kirjoitti:
Hmmh? Et taid tietää, että edellisissä, niissäkin joita minä its olen tavannut. On heitäkin jotka ovat väittäneet tavanneensa Nessien lähempä. n ymmärrä minäkään, minkä takia sinä nyt Nessiesta kiinnostuisit. Odotat tietty vain uutta herjaamisenaihettasi ja maineesi puhdistamsta. Hush. Hush. Jätäs Nessie raukka sentään rauhaan.
Järvihirviöt ovat yksi alue ns. kryptozoologiaa, eli ns. lohikäärmetiedettä.
Minulla on akateeminen tutkinto joka läheltä tuota liippaa, miksi en olisi kiinnostunut?- inhoaja
kekek-kekek kirjoitti:
Järvihirviöt ovat yksi alue ns. kryptozoologiaa, eli ns. lohikäärmetiedettä.
Minulla on akateeminen tutkinto joka läheltä tuota liippaa, miksi en olisi kiinnostunut?Mitä? Etkös sinä ollukaan astronomi? Tai, radiokyttä? Tai, ydinfyysikko?
Että ämä tyyppi jaksaa jauhaa paskaa. Sulla mitää akateemista tutkintoa ole ja mit se tuohon etes liittyisi? :D Pelkkä kiljuva pento moponsa selässä se sä olet, tkä mittään muuta.
- hus nessie hus
Tämän voi siirtää jonnekin sopivampaan keskustelualueeseen, tänne se ei sovi. Ei mitään tekemistä ufojen tai ufosieppausten kanssa.
- dfjklgshkf
Sampihan se siinä, sampihan se siinä... kahen tonnin sampi!
- litsi
Sampea ei ole Loch Nessiessa. Eikä myöskään siitä Pohjanmereen laskevassa Ness-joessa. Lohta on, vaan tuskin tuo sellainen.
- siiiiiiiiika
litsi kirjoitti:
Sampea ei ole Loch Nessiessa. Eikä myöskään siitä Pohjanmereen laskevassa Ness-joessa. Lohta on, vaan tuskin tuo sellainen.
Se on sitten siika.
http://www.youtube.com/watch?v=WEMNDdluOKA
- Mutta onko
se tunnistamaton lentävä esine?
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2183094/Skipper-claims-finally-proof-Loch-Ness-Monster-exists.html
"After watching the object for five to ten minutes, Mr Edwards said it slowly sank below the surface and never resurfaced."
Miksei ukko ottanut siitä videota samantien?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733