Olen 16 vuotias poika ja haluaisin parran, haluaisin näyttää moottoripyöräjenkiläiseltä. Parta vaan ei vielä kasva. Minkä ikäisenä parta yleensä alkaa kasvamaan silleen tuuheana ja pitkänä? Olen ajatellut leikata saksilla munakarvoja ja liimata niitä leukaan, millainen liima olisi hyvä että pysyy sateellakin kun ei ne munakarvatkaan niin nopeasti kasva että joka päivä saisi uudet partakarvat.
Vastaukset 15
- vitun idiootti
Et taida olla ainakaan penaalin terävin kynä...
- idiootti vittu
Taidat olla pelle ja jammusetä.
- 1% boy
Istuskelin puiston penkillä ja minulta yritettiin ostaa seksi palveluita. Ei se silti väärin ole. Leikkelin saksilla puistossa munakarvoja ja liimailin niitä teatteri liimalla leukaan ja poskiin ja joku vanhempi mies tuli ehdottamaan seksiä ja tarjoutui auttamaan munakarvojen leikkelyssä. Kivaa oli ja nyt näytän ihan helvetin enkeliltä.
- fgdfgdfg
Ripsiliima saattais toimia.
- paskapaavo
Persekarvat käy myös parraksi.
- metalhead94
dont feed the trolls!!
- hhlhltltlt
you troll is fuck you and i shit to you face
- voiheleveta
Tomppeli ei parta kasva tossa iässä vielä muutama vuos... ja sitä paitsi et sä mihinkään jengiin parralla pääse etkä ees näytä jengiläiseltä, siihen tartteet jengiliivit, prätkäkypärän ym, ja arvaas mitä? Moottoripyörän :P
- fvghncvbj
Ei ristus :Ddgsdfgldfjlgb päivän naurut kiitos. hullulla halvat huvit, idiootilla ilmaiset!
- 1% boy
Pelle motoristi ei ottaneet jäseksi ja nauroivat vielä ja käskivät kasvaa ja hankkia pyörän. Nyppivät lisäksi osan vaivalla liimaamastani parrasta irti. En todellakaan ole liittymässä tuollaiseen porukkaan. Monet kavereistani on hoppareita ja alan itsekin sellaiseksi. Ei tartte pelleillä minkään parran kanssa eikä liimailla mitään vitun munakarvoja naamaan. Vitun täiparta motoristit.
- wanha
Nykyajan nuoriso on perseestä kun munakarvojen liimaamista naamaan pidetään normaalina ja pojat myyvät persettä vanhoille juopoille ja narkkareille. Minun nuoruudessani nuoret tekivät töitä ja oppivat arvostamaan tekemistä pelkän makoilun ja juopottelun sijaan. Pojat ja tytöt olivat myös kiinnostuneet vastakkaisesta sukupuolesta, eivät homostelusta ja eläinmiinsekaantumisesta ja muista nykynuorison harrastamista kummallisuuksista.
Tämänkin keskustelun aloittaja on oiva esimerkki nykynuorison rappiosta ja idiotismista. Jos kansa ei ryhdistäydy ei nykynuorten ollessa vanhoja ole enää ketään maksamassa veroja, kun kaikki rahat menevät kattoon räkivien loisten elättämiseen.
Vittu kun vituttaa. - reererer
ootte vitun perseitä ja munanne on pieni
- lhhkglk
olem 12 v poika ja sivelen munaani subraalilla että siihen tulisi karvat. minkä ikäisenä karva kasvaa munaan. pitääkö odottaa vielä kauan? auttaako kun laittaa kukka lannoitetta munaan?
- Anonyymi00015
Joulupukin parralla pääsee ajaan Harrikkaa, kun muistaa pukea liivitkin ja sitten päristään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101899
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671088Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.265991- 76862
- 63788
- 75751
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22696Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69671Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138657- 65641
- 42609
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?124602Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32588- 52562
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.44559- 55538
- 40524
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20508Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503- 30493