Pentu puree

sunsunsun 1

Hei. Meillä on 4kk vanha tosi ihana cairninpentu. Se on vilkas, sosiaalinen ja on oppinut jo todella paljon hyödyllistä, mm. tuntee nimensä, tietää muitakin sanoja jo paljon, oppi sisäsiistiksi jo viikkoja sitten, mutta vielä on pikku ongelma; innostuessaan saattaa purra kättäkin. Se on kyllä vähentynyt, mutta millä saisimme puremisen kokonaan pois tältä maailman parhaalta tyttöcairnilta?

4

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canis.familiaris

      Voit toki rajoittaa ja rauhoittaa, jos pentu riehaantuu liikaa, ja voit ohjata sitä puremista myös muuhun..leluun, luuhun jne..

      Ohjaa ja opasta, sekä aseta sille rajat...Koira tietää silloin paremmin, että mitä saa tehdä ja mitä ei, ja missä rajoissa.

    • 12377777777777

      meillä auttoi koiran määrätietoinen kasvattaminen, aina sama ei ikinä lipsuttu ja selätettiinkin välillä, vuosi meni pahalla ongelmakoiralla ja oli kunnossa :D tuli siis meille 1v huonosti koulutettuna tuo glenni

    • Suomalainen tytsy

      Pennut eivät kyllä pure ne näykkii ja se osoittaa rakkautta samanlailla kun nuoleminen koira lopettaa sen aikanaan. Kokemusta on oma koira 2.v

    • Terryeryn hankkija

      Hei,olen 10w.Tyttö ja muutan mummolleni.Haluaisin oman koiran ja mummokin haluaa koiran meille.Ulkona on jo koiran koppi mummon entisen koiran (Kuoli noin 2-3 vuotta sitten)Haluaisin pienen sillä kotona on iso Saksan paimen koiran ja Doobermannin risteyts,Noora.On kokemustakin totta kai esim:Olin vasta syntyny meil oli noin 8w. Koira synnyin ku se oli 8 sit 6 vuotta ja se kuoli :( Sit pentu josta luovuttiin kun se oli niin sairas (korvasta ja synnynnäinen sydän vika pysähty)Toinen pentu olin tällöin jo 8 vuotta. Se karkas mettikköön oli utelias kyy puri ja kuoli :,(Denise joka annettiin pois koska äidin entinen mies ystävä allergisoitui.Nyt Noora ja kun muutan niin mietin et Terri erin pennun haluun! Oikeasti tahdon että autatte mua!
      Kiitti jos viititte vastata!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1969
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1291
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1165
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    10. 10
      980
    Aihe