Pentu puree

sunsunsun 1

Hei. Meillä on 4kk vanha tosi ihana cairninpentu. Se on vilkas, sosiaalinen ja on oppinut jo todella paljon hyödyllistä, mm. tuntee nimensä, tietää muitakin sanoja jo paljon, oppi sisäsiistiksi jo viikkoja sitten, mutta vielä on pikku ongelma; innostuessaan saattaa purra kättäkin. Se on kyllä vähentynyt, mutta millä saisimme puremisen kokonaan pois tältä maailman parhaalta tyttöcairnilta?

4

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canis.familiaris

Voit toki rajoittaa ja rauhoittaa, jos pentu riehaantuu liikaa, ja voit ohjata sitä puremista myös muuhun..leluun, luuhun jne..

Ohjaa ja opasta, sekä aseta sille rajat...Koira tietää silloin paremmin, että mitä saa tehdä ja mitä ei, ja missä rajoissa.

• 12377777777777

meillä auttoi koiran määrätietoinen kasvattaminen, aina sama ei ikinä lipsuttu ja selätettiinkin välillä, vuosi meni pahalla ongelmakoiralla ja oli kunnossa :D tuli siis meille 1v huonosti koulutettuna tuo glenni

• Suomalainen tytsy

Pennut eivät kyllä pure ne näykkii ja se osoittaa rakkautta samanlailla kun nuoleminen koira lopettaa sen aikanaan. Kokemusta on oma koira 2.v

• Terryeryn hankkija

Hei,olen 10w.Tyttö ja muutan mummolleni.Haluaisin oman koiran ja mummokin haluaa koiran meille.Ulkona on jo koiran koppi mummon entisen koiran (Kuoli noin 2-3 vuotta sitten)Haluaisin pienen sillä kotona on iso Saksan paimen koiran ja Doobermannin risteyts,Noora.On kokemustakin totta kai esim:Olin vasta syntyny meil oli noin 8w. Koira synnyin ku se oli 8 sit 6 vuotta ja se kuoli :( Sit pentu josta luovuttiin kun se oli niin sairas (korvasta ja synnynnäinen sydän vika pysähty)Toinen pentu olin tällöin jo 8 vuotta. Se karkas mettikköön oli utelias kyy puri ja kuoli :,(Denise joka annettiin pois koska äidin entinen mies ystävä allergisoitui.Nyt Noora ja kun muutan niin mietin et Terri erin pennun haluun! Oikeasti tahdon että autatte mua!
      Kiitti jos viititte vastata!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      91
      7703
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      131
      3083
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      159
      1966
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      75
      1747
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      131
      1589
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      178
      1540
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1212
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      80
      904
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      50
      834
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      794
    Aihe