Hei. Meillä on 4kk vanha tosi ihana cairninpentu. Se on vilkas, sosiaalinen ja on oppinut jo todella paljon hyödyllistä, mm. tuntee nimensä, tietää muitakin sanoja jo paljon, oppi sisäsiistiksi jo viikkoja sitten, mutta vielä on pikku ongelma; innostuessaan saattaa purra kättäkin. Se on kyllä vähentynyt, mutta millä saisimme puremisen kokonaan pois tältä maailman parhaalta tyttöcairnilta?
Pentu puree
4
227
Vastaukset
- canis.familiaris
Voit toki rajoittaa ja rauhoittaa, jos pentu riehaantuu liikaa, ja voit ohjata sitä puremista myös muuhun..leluun, luuhun jne..
Ohjaa ja opasta, sekä aseta sille rajat...Koira tietää silloin paremmin, että mitä saa tehdä ja mitä ei, ja missä rajoissa. - 12377777777777
meillä auttoi koiran määrätietoinen kasvattaminen, aina sama ei ikinä lipsuttu ja selätettiinkin välillä, vuosi meni pahalla ongelmakoiralla ja oli kunnossa :D tuli siis meille 1v huonosti koulutettuna tuo glenni
- Suomalainen tytsy
Pennut eivät kyllä pure ne näykkii ja se osoittaa rakkautta samanlailla kun nuoleminen koira lopettaa sen aikanaan. Kokemusta on oma koira 2.v
- Terryeryn hankkija
Hei,olen 10w.Tyttö ja muutan mummolleni.Haluaisin oman koiran ja mummokin haluaa koiran meille.Ulkona on jo koiran koppi mummon entisen koiran (Kuoli noin 2-3 vuotta sitten)Haluaisin pienen sillä kotona on iso Saksan paimen koiran ja Doobermannin risteyts,Noora.On kokemustakin totta kai esim:Olin vasta syntyny meil oli noin 8w. Koira synnyin ku se oli 8 sit 6 vuotta ja se kuoli :( Sit pentu josta luovuttiin kun se oli niin sairas (korvasta ja synnynnäinen sydän vika pysähty)Toinen pentu olin tällöin jo 8 vuotta. Se karkas mettikköön oli utelias kyy puri ja kuoli :,(Denise joka annettiin pois koska äidin entinen mies ystävä allergisoitui.Nyt Noora ja kun muutan niin mietin et Terri erin pennun haluun! Oikeasti tahdon että autatte mua!
Kiitti jos viititte vastata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423