Pentu puree

sunsunsun 1

Hei. Meillä on 4kk vanha tosi ihana cairninpentu. Se on vilkas, sosiaalinen ja on oppinut jo todella paljon hyödyllistä, mm. tuntee nimensä, tietää muitakin sanoja jo paljon, oppi sisäsiistiksi jo viikkoja sitten, mutta vielä on pikku ongelma; innostuessaan saattaa purra kättäkin. Se on kyllä vähentynyt, mutta millä saisimme puremisen kokonaan pois tältä maailman parhaalta tyttöcairnilta?

4

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canis.familiaris

Voit toki rajoittaa ja rauhoittaa, jos pentu riehaantuu liikaa, ja voit ohjata sitä puremista myös muuhun..leluun, luuhun jne..

Ohjaa ja opasta, sekä aseta sille rajat...Koira tietää silloin paremmin, että mitä saa tehdä ja mitä ei, ja missä rajoissa.

• 12377777777777

meillä auttoi koiran määrätietoinen kasvattaminen, aina sama ei ikinä lipsuttu ja selätettiinkin välillä, vuosi meni pahalla ongelmakoiralla ja oli kunnossa :D tuli siis meille 1v huonosti koulutettuna tuo glenni

• Suomalainen tytsy

Pennut eivät kyllä pure ne näykkii ja se osoittaa rakkautta samanlailla kun nuoleminen koira lopettaa sen aikanaan. Kokemusta on oma koira 2.v

• Terryeryn hankkija

Hei,olen 10w.Tyttö ja muutan mummolleni.Haluaisin oman koiran ja mummokin haluaa koiran meille.Ulkona on jo koiran koppi mummon entisen koiran (Kuoli noin 2-3 vuotta sitten)Haluaisin pienen sillä kotona on iso Saksan paimen koiran ja Doobermannin risteyts,Noora.On kokemustakin totta kai esim:Olin vasta syntyny meil oli noin 8w. Koira synnyin ku se oli 8 sit 6 vuotta ja se kuoli :( Sit pentu josta luovuttiin kun se oli niin sairas (korvasta ja synnynnäinen sydän vika pysähty)Toinen pentu olin tällöin jo 8 vuotta. Se karkas mettikköön oli utelias kyy puri ja kuoli :,(Denise joka annettiin pois koska äidin entinen mies ystävä allergisoitui.Nyt Noora ja kun muutan niin mietin et Terri erin pennun haluun! Oikeasti tahdon että autatte mua!
      Kiitti jos viititte vastata!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12478
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      9
      11230
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      179
      5147
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3780
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3594
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3247
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2944
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2618
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      56
      2200
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2005
    Aihe