KIITOS! YLLÄPITO ON KEHITTÄNYT TOPICOINTIAAN

Mariko Vaara

Juuri kun sanomasta pääsee, saa perehtyä ylläpidon loistavaan kehityskaareen.

Viivyn hetken päivän virtuaaliporkkanoissa, koska minua suunnattomasti ilahduttaa Suomi24:n ylläpidon tapa nostaa, otsikoida ja paneutua itse kulloiseenkin asiaan, tässä tapauksessa käyttäjiensä huvittamiseen.

Ihan turha on sitten kenenkään mennä motkottamaan ylläpidolle toistuvista teknisistä ongelmista Suomi24:ssä.

Mariko Vaara uskoo vakaasti ylläpitoon ja sen kenties kieroutuneeseen huumorintajuunkin:

Mahdolliselle stalkkerille tai muuten vain Mariko Vaaraa vahingossa seuraavalle tiedoksi, että kello on 13.36 4.8.2012, kun Mariko Vaara tekee hajanaisia havaintojaan:

Mikä hiipparia motivoi? = Kuinka sinusta tuli fani?
Hometta - kenellä on vastuu? = Mitä saisin nuoremmalta mieheltä?
Oletko ilkeä asiakas? = Turun hiipparilla on avaimet asuntoihin?
Uskotko sinä ufoihin? = Kosteusvauriot yllättivät myydessä
Ei koskaan enää kylpylään! = Vakioasiakas pilaa päiväni

Kysymysmerkin taitava käyttö sopivissa kohdin säästänee ylläpidon enemmältä.

Ehkä huomenna on jo toisin.

5

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aye.

    • Mariko Vaara

      Tää on niin tätä, ainaista kissanhännänvetoa:)

      Näkökulmaa vaihtaen vetipä siitä sitten Suomi24:n käyttäjä tai isäntää esittävä - henkselit sen kuin paukkuu;D

    • Hei Mariko Vaara,

      olemme tietoisia Mistä Suomi puhuu -valikon ajoittaisesta viasta. Valikko jumiutuu paikoilleen, ja siksi otsikot vaikuttavat ohjautuvan vääriin nostoihin. Yritämme parasta aikaa selvittää vian syytä ja pyrimme korjaamaan sen mahdollisimman pian.

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

      • Mariko Vaara

        Mariko Vaara kiittää.

        Tänään topiceissa onkin mielenkiintoisia otsakkeita ja ylläpito edelleen taitava tarvittavissa kohdin tarpeellisen kysymysmerkin käytössä, kuten päivän kuumassa perunassa:

        Ketä Timo Soini uhkaa? - Timo Soini on vaarallinen poliitikko?

        Ja hentoihin sisariin ja vanhuksiin liittyvässä myös nyt ajankohtaisessa ja Suomi24:n taitavasti otsikkonsa jo valmiiksi värittämässä aiheessa:

        Modernia lottotyötä? - Naisille pakollinen hoitopalvelus?

        Mariko Vaaran mielestä tosin miespuolisia sivariyksilöitä tai muuten ilman palvelua jääneitä miehiä voisi yhtä hyvin velvoittaa kantamaan vaihteen vuoksi niin sisariksi ja lotiksi nimittämisen seuraukset kuin pakkotyökin. Mutta niistäkin ennakkoluuloista sodittaneen tuottavasti jo ylläpidon innoittamana asiaan liittyvällä areenalla.:)

        Mutta itse vanhukset ovat arvokas kansanosa, ja vanhustenhuolto on hyvä nostaa keskustelunaiheeksi vähemmän ehkä provosoiden, räjähtivätpä he jo nyt tai tulevaisuudessa keskustelujen käsissä/käsiin.


    • Hei Mariko Vaara,
      kiitos palautteestasi.

      Kuten varmaan olet jo huomasit, etusivun nostoja koskenut vika on nyt saatu korjattua.

      Sinun kannattaa myös ehdottomasti kirjoittaa nasevat mielipiteesi itse keskusteluketjuun ja osallistua päivän kuumien aiheiden ruotimiseen.

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mulla on paikat märkinä

      Olen mies nyt vastaanottavaisessa tilassa.
      Ikävä
      53
      3827
    2. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      61
      2324
    3. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      77
      1621
    4. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      143
      1488
    5. Pääministeri hillatorilla kun olis pitänyt olla...

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010638113.html Loppuiko puhti, osaaminen vai onko pääministerillä ylivoimainen e
      Maailman menoa
      227
      1301
    6. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1288
    7. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      16
      1099
    8. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      30
      1054
    9. Mikä kaivatussasi kiehtoo?

      Äly vai ulkonäkö
      Ikävä
      31
      954
    10. Koira on ihmisen paras ystävä, mutta myös kallis - Oletko sinä maksanut maltaita eläinlääkärillä?

      Oletko sinä maksanut maltaita koirasi tai lemmikkisi hoidosta eläinlääkärillä? Nyt selvityksessä eläinlääkäreiden velo
      Lemmikit
      31
      934
    Aihe