Onko eläinlääkärillä oikeus tehdä toimenpiteitä eläimelle ilman omistajan suostumusta??
Vein koirani Torniossa yksityiselle Eläinlääkärille pieneen toimenpiteeseen palatessani tunnin kuluttua hakemaan koiraa oli kyseinen eläinlääkäri tehnyt muitakin toimen piteitä kysymättä multa lupaa!! No ihmettelin kyllä suuresti laskun summaa ja kotona huomasinkin sitten laskun erittelystä mitä oli tehty koiralle!
Soitin asiasta eläinlääkärille mutta minulla ei ole oikeutta kuulemma valittaa laskusta kun hänellä on tapa tehdä toimenpiteitä kuten kynsien leikkaus yms...Ilma omistajan suostumusta!! Ärsytti niin pirusti koko eläinlääkäri että en enään kyllä käy koko paikassa!!!
Suuri Eläinlääkärin lasku!
2
318
Vastaukset
- sedamikra
Lääkärillä ei oo oikeutta tehdä muita toimenpiteitä kuin ne, mistä hoidon tarpeessa on sovittu.
Kynsien leikkaus, jos se ei sovi aiempaan suunnitelmaan, on väärin ja sä voit unohtaa koko jutun.
Mutta jos ne kynnet on jotenkin yhteydessä siihen vaivaan miksi koiran leikattavaks veit, sillon lekuri on voiton puolella. Kyllä lähtökohta on se,että akuutissa ja pakottavissa tilanteissa voi.Muuten on ensin kysyttävä omistajalta,jos jotain kalliimpaa(mistä ei ole sovittu),saati mitenkään välttämätöntä tehdään.
Jos selkeästi tuntuu,että tehty jotain tarpeetonta,niin kannattaa ottaa yhteyttä paikalliseen kuluttaja-asiamieheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329