Lavinia apart hotel

Alanya11.8

Onko kokemuksia kyseisestä hotellista? Matka rannalle ei pitkä, mutta onko ranta millainen? Entä bussit, onko niillä helppo liikkua esim keskustan suuntaan ja takaisin hotellille, kulkeeko ne kuinka myöhään?

20

2222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taapsa

      Eilen tultiin ko hotlasta todella siisti ja kiva paikka ei mitään valittamista.
      Hotlasta n50m ylöspäin ja oikealla halpa pikku kauppa.
      n. 500m metriä rannalle me oltiin kolme kertaa rannassa numero 3 ja siinä oli ihan hyvä biitsi.
      Bussi n 1 kulkee rantakatua eestaa hinta 1,25 TL todella helppo käyttää.
      Alanysta n 7 km Antalyaan päin pieni ranta Ulas, jonne pääsee tuolla 1 Busslla, se oli meidän leppari biitsi.

    • i am

      Onko lähettyvillä mitään hyviä ravintoloita, joissa kannattaisi käydä?

    • Lahmachun

      Lezzet sofrasi ihan lähellä,kun lähtee hotellilta rantaan päin,jää oikealle.
      Eli hotellinkatua hotellilta oikealle ja noin 150m on siinä oikealla,halpaa.

      • 3. krt hyvä Lavinia

        Kyllä, Lezzet sofrasissa halpaa ja runsaat hyvät annokset. Lisäksi hotellilta vasemmalle oisko kanssa jotain 100 m, ja vasemmalla on paikallisten ruokapaikka locantas, ihania ja todella halpoja (mikä niiden nimi nyt onkaan?) "kääryleitä" jollain kana- tai lihatäytteellä.


      • Ihan pakko kysyä
        3. krt hyvä Lavinia kirjoitti:

        Kyllä, Lezzet sofrasissa halpaa ja runsaat hyvät annokset. Lisäksi hotellilta vasemmalle oisko kanssa jotain 100 m, ja vasemmalla on paikallisten ruokapaikka locantas, ihania ja todella halpoja (mikä niiden nimi nyt onkaan?) "kääryleitä" jollain kana- tai lihatäytteellä.

        Tarkoitatko noilla kääryleillä kebab-rullia?


    • huomenna matkaan

      Hei, osaako joku sanoa paljon laviniassa maksaa tallelokero sekä ilmastointi?

      Huomenna menossa....

    • Hei sinä..

      Laviniaan menossa oleva,kerropa tullessasi millainen oli hotelli,henkilökunta jne.

      • laviniaan again

        Täällä 2 krt Laviniassa viihtynyt, kolmas krt edessä syyskuun lopulla, 2 vkoa. Minulla on vain hyviä kokemuksia ko. hotellista. Tunnelmaltaan kotoisa, mukava ja siisti keskitason hotelli, ystävällinen ja avulias henkilökunta. Sinne palaa mielellään uudelleen. Rauhallinen sijainti, mutta ranta, bussipysäkki ja taksiasema lähellä ja kävellenkin pääsee mukavasti keskustaan rantakatua pitkin. Ilmastointi 5 e per pv. Langaton verkko, siinä oli viikkomaksu, en muista paljoa.


      • Wlan2
        laviniaan again kirjoitti:

        Täällä 2 krt Laviniassa viihtynyt, kolmas krt edessä syyskuun lopulla, 2 vkoa. Minulla on vain hyviä kokemuksia ko. hotellista. Tunnelmaltaan kotoisa, mukava ja siisti keskitason hotelli, ystävällinen ja avulias henkilökunta. Sinne palaa mielellään uudelleen. Rauhallinen sijainti, mutta ranta, bussipysäkki ja taksiasema lähellä ja kävellenkin pääsee mukavasti keskustaan rantakatua pitkin. Ilmastointi 5 e per pv. Langaton verkko, siinä oli viikkomaksu, en muista paljoa.

        Wlan 25 eskoa viikko,,


      • Henkilökunta

        tuulettaa käytävillä eli juoksevat joskus alasti päästä päähän.

        Mummot seuraavat mielellään toimitusta.


    • 1234

      Vastaanoton henkilökunta todella töykeää, ei tervehditty koskaan ja puutteita ei meinattu millään saada korjatuksi. Samasta asiasta sait sanoa useaan otteeseen. Muuten ihan mukava hotelli, joskin aika kaukana keskustasta.

    • 3456789

      Laviniassa oli todella mukavat siivoojat :) muusta henkilökunnasta en tiedä kun ei ole tapana heidän kanssaan mitään juuri keskustella. Mun lomaa ei häiritse vaikkei tasan kukaan tervehdi hotellissa, vaikka se kohteliasta toki olisikin. Itse tervehdin jos katse kohtaa. Hotellissa olen vain yöt nukkumassa. Päivällä aurinkoa rannalla, joskus altaalla. En osta yleensä hotellista mitään.

      Siivoojille kannattaa maksaa käteisellä tipit lomaviikolta jo heti saavuttuani. Näin saa tosi hyvää siivousta, astiat tiskataan ja muutenkin hyvää ja ystävällistä palvelua, esim. useammin vaihdettuja pyyhkeitä, jne. Yleensä annan 10-15 eur/vko. Siivoojanaiset ovat niitä matalapalkkaisia ahertajia ja heille mielellään tippiä annan.

      • Moskeija

        Onkos siinä moskeijaa lähistöllä? Ei ole tarve tutustua, mutta pitääkö pakata korvatulpat?


      • Anonyymi
        Moskeija kirjoitti:

        Onkos siinä moskeijaa lähistöllä? Ei ole tarve tutustua, mutta pitääkö pakata korvatulpat?

        mitäpä jos et yksinkertaisesti muslimivaltaiseen maahan sitten mene jos se niin vastenmielistä on? Pitäisikö hotellin laittaa seinille ei kristittyjä, että heille tuli mielenrauha sinun kaltaisistasi. Kasvaisit iso ihminen. Sama asia kun minä valittisin Suomessa että höh pitääpä laittaa korvatulpat kun kirkon kello alkaa soimaan, on niin saatanan vastenmielistä.


    • rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

      Turkissa on joka paikassa moskeija lähellä, mutta mielestäni hotelliin se ei häritsevästi kuulunut.

    • moskeija

      Ei siellä tainnut moskeijaa olla lähellä. Heinäkuussa lomailleena en ainakaan muista kuulleeni rukouskutsua lähistöllä. Onko tietoa niistä allasbaarin työntekijöistä, olivatko minkä nimisiä? Nimet kadoksissa!

      • allasbaari

        Martin ja Atik


    • xXxXx

      Onko Lavinialla omaa uimarantaa vai onko aurinkotuolit maksullisia? Millainen ranta hotellin kohdalla on?

    • Anonyymi

      Peltorit korvilla tuolla pystyy nukkuunkin, ettei herää siihen kammottavaaan ulinaan joka aamu klo5. Ihan ku stukat hyökkäis.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä ko.hotellissa. Neljän ekan pvn kokemuksella, ei koskaan enää. Jonkun oksennukset nenän edessä olevalla huopakatolla j parvekkeen kaiteella. Varavuoteen sai itse tehdä, pyyhkeitä ei riittävästi, ei myöskään astioita. Siivojaa ei ole kertaakaan näkynyt. Pitää kai viedä ite roskat ulos, aamiainen surkea, yleensä enlantilaiseen aamiaiseen kuuluu tee tai kahvi, sekä tuoremehu, ei täälä. Hinnat erkseen. Kaiken kukkurana torakka wc:ssä. Hyi hitto, mistä mä maksan? No kokemusta "rikkaampana" en voi suositella. Henkilökuntaka ok, paitsi tuo tiedonkulku ei heillä ei tunnu kulkevan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe