Windows movie makerilla ei voi leikata pois videosta kohtia muuta kuin alusta ja lopusta. Myöskään videoleikkeiden kuvalaatua ei voi mitenkään parannella. Onko muita ilmaisia suomenkielisiä videonmuokkausohjelmia joissa ois nuo ominaisuudet?
Windows movie maker
5ö89j7
2
187
Vastaukset
- Kamera tyttö
Mä teen niin että jos haluan leikata keskeltä, vedän loppu päästä videosta siihen kohtaa jonka haluan pois ja sitten taas kopion jatkoksi uudestaa videon ja vedän joko alusta tai lopusta pois osia. Kauhee työ siinä on jos on pitkä video pätkä.
Kait on helpompi muu tyyli mutta kun en keksi parempaa. - ootte tyhmiä
Siellä leikkaus jutuissa on vaihtoehto että jaa, jolla voi jakaa videon osiin ja poistaa osia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.173938- 373731
- 223150
- 881951
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.361782voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****161669Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171647Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2451609Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k1921159Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.201099