Laitoin tämän aiheen tänne ja pariin muuhun kategoriaan, koska en todellakaan tiedä mihin se kuuluu. Ongelmani ovat kuitenkin harakat :
Asun omakotitalossa perheeni kanssa, meillä on suuri piha, ja vanhempani käyvät meillä melko usein. Harakat ovat kiusanneet meitä kuitenkin koko elämämme : Kun olin pieni, ne tappoivat minun ja siskoni kissanpennut, kaikki oravat, mitkä pihalla ovat olleet on harakka tappanut, ne ovat tappaneet pihastamme pikkulintuja, syövät kissan ruoat rappusilta, ja ovat jopa käyneet yhden kissan kimppuun. Varmasti olisi kissan tappanut, ellei tyttöni olisi ehtinyt väliin. Saan niitä myös pelätä lasteni puolesta, ja harakoita on pihassamme vielä niin monta ! Viimeinen pisara oli, kun ne tappoivat kaksi pääskystä. Kävin aamulla koirien kanssa lenkillä, ja maassa oli kaksi kuollutta pääskyä. Isäni sanoi, että oli nähnyt ikkunasta, kun harakat nokkivat ne kuoliaiksi. Jopa repivät sisuskalut ulos. Valitettavasti hän ei ehtinyt väliin.
Eihän ole laillista ampua harakkaa? En kyllä mitenkään jaksa itse aina harakoita pihasta pois hätyttää, eikä ongelma sillä ratkeaisikaan. Mitään linnunpelätintä en pihaani laita ! Ideoita?
Harakat
hermostunut..
1
202
Vastaukset
- <<<>>>
Meidän kylässä oli muutama vuosi sitten naakkalauma, naapurin isäntä hermostui niihin ja ampui yhden niistä. Sen jälkeen ei ole enää naakkoja näkynyt, ja hyvä niin.
En sitten tiedä toimisiko tuo konsti harakoiden kanssa, ja saako niitä edes ampua.
Ehkä naakkojakaan ei saisi ampua, mutta naapurin isännälle ei ainakaan tullut mitään harmia vaikka hän yhden naakan ampuikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853962
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.513268Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603012Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,612936SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772464Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52286Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251974Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621951Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1621918- 911311