Benefon on maailman paras puhelin!

gvg

Se on totuus!
Itselläni oli ennen käytössä Benefon Twin . Se oli luotettava työkalu, ei jättänyt koskaan pulaan. Nyt tämä puhelin on ansaitulla eläkkeellä palveltuaan yli 4 vuotta moittetta. Tilalle ostin Benefon ESC:in. Se on maailman ainoa kännykkä, jossa GSM ja GPS navigaattori samassa puhelimessa! Sen kanssa ei voi eksyä, mikäli osaa laitetta käyttää.
http://www.benefon.com/eshop/fi/esc.asp#nt
Hyvät lukijat Benefon on suomalainen laatutuote.
Olen ollut todella tyytyväinen tähän Benefon ESC:iin.

21

5483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samuli

      Itselläni oli benefonin puhelimia, toiminta-ajat oli surkeita ja ohjelmistot jumivat puhelinta.Sain kerran 7 uutta benefonia peräkkäin kunnes kyllästyin ja vaihdoin merkkiä.


      Esckistä sen verran että kaverini omistaa sellaisen ja puhelun katkeamiset ovat jokapäiväistä herkkua..
      käynyt huollossakin ja huollon mukaan ei ole mitään vikaa..

      Benefon ei todellakaan ole paras ..ei lähellekään.

      • gwg

        Toiminta-ajat ovat ihan riitäviä useimmille.
        Benefonin ohjelmistot eivät jumittele! Ne eivät ole Symbian pohjaisia. Kuten Nokia 6600:ssa, joka on todella syvältä!
        Selitäppä se miksi minun Benefon-puhelimissani ei ole ollut koskaan mitään vikaa?


      • samuli
        gwg kirjoitti:

        Toiminta-ajat ovat ihan riitäviä useimmille.
        Benefonin ohjelmistot eivät jumittele! Ne eivät ole Symbian pohjaisia. Kuten Nokia 6600:ssa, joka on todella syvältä!
        Selitäppä se miksi minun Benefon-puhelimissani ei ole ollut koskaan mitään vikaa?

        Sen verran tietoa jumimisista on että mm.joensuussa kaikki yhtä liikettä lukuunottamatta lopettivat benefonin myynnin niissä ilmenneiden vikojen takia. Juuri Twin tuli siihen aikaan myyntiin.

        Tämä on faktaa ,benefon Q ei kyennyt enää korjaamaan mainetta vaikka kyseinen laite olikin jo parempi .


      • gwg
        samuli kirjoitti:

        Sen verran tietoa jumimisista on että mm.joensuussa kaikki yhtä liikettä lukuunottamatta lopettivat benefonin myynnin niissä ilmenneiden vikojen takia. Juuri Twin tuli siihen aikaan myyntiin.

        Tämä on faktaa ,benefon Q ei kyennyt enää korjaamaan mainetta vaikka kyseinen laite olikin jo parempi .

        Jokunen Wanha Benefon Gamma, Gamma Gold, Vega, tai IO yksilö saattoi jumittua joskus. Kuitenkin todella harvoin, jos silloinkaan. Ei kannata yleistää ko. vikaa kaikkiin Benefonin puhelimiin! Itselläni oli Gamma Gold aikoinaan. Se toimi koko ikänsä moitteettomasti.
        Nykyiset Benefonit Twin, Q ja ESC eivät jumitu koskaan. Niin hyvin ne testataan ennen markkinoille tulemistaan. Tämä ja edellinen lause on faktaa!!!


      • samuli
        gwg kirjoitti:

        Jokunen Wanha Benefon Gamma, Gamma Gold, Vega, tai IO yksilö saattoi jumittua joskus. Kuitenkin todella harvoin, jos silloinkaan. Ei kannata yleistää ko. vikaa kaikkiin Benefonin puhelimiin! Itselläni oli Gamma Gold aikoinaan. Se toimi koko ikänsä moitteettomasti.
        Nykyiset Benefonit Twin, Q ja ESC eivät jumitu koskaan. Niin hyvin ne testataan ennen markkinoille tulemistaan. Tämä ja edellinen lause on faktaa!!!

        Onko se benefon pehmentänyt pääsi kun huriset tuollaisia .

        Turha väittää että benefon ei jumi koskaan .Esim minulla ollut Benefon twin kaatui tekstiviestiä kirjoittaessa samana päivänä kahdesti .

        Ei auttanut kun irroitta akku jotta laite lähtisi toimimaan ...

        Samaa kaatumista ilmeni esckeissäkin ...no enempää viitsi vängätä 8 kpl:tta paskoja benefoneja riitti minulle ja koskaan en moisiin hörhöihin koske..


      • gwg
        samuli kirjoitti:

        Onko se benefon pehmentänyt pääsi kun huriset tuollaisia .

        Turha väittää että benefon ei jumi koskaan .Esim minulla ollut Benefon twin kaatui tekstiviestiä kirjoittaessa samana päivänä kahdesti .

        Ei auttanut kun irroitta akku jotta laite lähtisi toimimaan ...

        Samaa kaatumista ilmeni esckeissäkin ...no enempää viitsi vängätä 8 kpl:tta paskoja benefoneja riitti minulle ja koskaan en moisiin hörhöihin koske..

        Tuota ensimmäistä lausettasi viestissäsi voi pitää jo herjauksena!
        Saatat olla Nokiaa myyvä puhelinkauppias tai töissä Nokialla, kun haukut Benefonia noin ahkerasti. En oikein jaksa uskoa koko juttuasi Benefonien kaatumisista. Mutta asiaan...

        Mikä softaversio Twinissäsi muuten oli kaytössä?
        Minulla oli Twin :ssa alunperin 2.100709F ja myöhemmin 3.1G0704H.
        Alla lisätietoja:

        Compile date
        02.07.00
        Ohjelmistoversio
        2.100709F

        Julkaisupäivä
        19.09.01
        Ohjelmistoversio
        3.1G0704H

        Minulla tuon ohjelmistoversion päivitys ei tuonut puhelimeen konkreettisia parannuksia, koska ongelmia ei koskaan ollutkaan.
        Kirjoitin Twinilläni useita satoja tekstiviestejä noin 4 vuoden aikana, jolloin se oli käytössä. Koskaan puhelin ei kaatunut kesken tekstiviestien kirjoittelun.

        Benefon haluasi varmaan auliisti kuulla kokemuksiasi, joten soita heille. Äläkä kirjoita niistä täällä.
        Numero on 02-77400
        En ole Benefonin palveluksessa, enkä myy edes kännyköitä.
        The End


      • samuli
        gwg kirjoitti:

        Tuota ensimmäistä lausettasi viestissäsi voi pitää jo herjauksena!
        Saatat olla Nokiaa myyvä puhelinkauppias tai töissä Nokialla, kun haukut Benefonia noin ahkerasti. En oikein jaksa uskoa koko juttuasi Benefonien kaatumisista. Mutta asiaan...

        Mikä softaversio Twinissäsi muuten oli kaytössä?
        Minulla oli Twin :ssa alunperin 2.100709F ja myöhemmin 3.1G0704H.
        Alla lisätietoja:

        Compile date
        02.07.00
        Ohjelmistoversio
        2.100709F

        Julkaisupäivä
        19.09.01
        Ohjelmistoversio
        3.1G0704H

        Minulla tuon ohjelmistoversion päivitys ei tuonut puhelimeen konkreettisia parannuksia, koska ongelmia ei koskaan ollutkaan.
        Kirjoitin Twinilläni useita satoja tekstiviestejä noin 4 vuoden aikana, jolloin se oli käytössä. Koskaan puhelin ei kaatunut kesken tekstiviestien kirjoittelun.

        Benefon haluasi varmaan auliisti kuulla kokemuksiasi, joten soita heille. Äläkä kirjoita niistä täällä.
        Numero on 02-77400
        En ole Benefonin palveluksessa, enkä myy edes kännyköitä.
        The End

        Okei ,sorry mutta tosiaan omat kokemukset benefoneista olivat huonoja ...En muista noita softaversioita enää koska en omista puhelinta.

        Sen verran on kehuttava että kuulokeääni oli kyllä hyvä mutta nuo jumimiset haittasi tosiaan.

        Koska itse kehuit niin kovasto toin esille omat kokemukseni jotka oli päinvastaisia .


        En ole puhelinkauppias;)

        END.


    • apina

      Mun Benefon Q oli paras puhelin joka mulla on ollut.
      Ei mitään vikaa, ja todella hieno ja hyvä käyttää.
      Halpa,100e ja takuu oli.
      Valmiusaikaa löytyi vaikka kuinka.

      Vituttaa tosiaan kun myin sen rahanpuutteessa.
      En ole yhtä hyvää löytänyt, ja rahaa on mennyt enempi kui myynnissä tienasi voittoa.
      Nyt siitä saisi vieläpä paremmin kui silloin.

    • samuli
      • gwg

        Benefon ehti kuitenkin ensin markkinoille!!!


    • benefonista

      Ostin aikoinaan Benefon Q:n ulkonäön ja ominaisuuksien vuoksi.

      Puhelun aikana kuulokkeesta kuului alun alkaen omituista surinaa. Lisäksi valmius- ja puheajat olivat käytännössä olemattomat, puhelimen sai laittaa lataukseen vähintään joka toinen päivä, jos puhui vähänkin enemmän, niin akkua sai laittaa lataukseen joka yö.

      Lisäksi käytin puhelinta huollossa useita kertoja, kaksi kertaa värinähälytyksen toimimattomuuden takia, kerran siksi, koska akku ei latautunut, ja kerran siksi, koska numerot 8 ja 0 ei toiminut ollenkaan, vaikka kuinka kovaa yritti painaa. Lisäksi ohjelmisto kaatuili erittäin usein, ei aivan joka päivä, mutta useita kertoja viikossa.

      Kaiken huippu oli, kun lopuksi puhelimesta irtosi kuoret (nii-in, en edes pudottanut tai kolhinut puhelinta, aivan normaalikäytössä). Tämän jälkeen käytin jonkin aikaa benefonia teipillä kokoon kasattuna, kunnes vaihdoin takaisin Nokiaan.

      Tämä oli minun kokemukseni benefonista. Luulin ostavani suomalaisen laatutuotteen, mutta toisin kävi. Harmi sinänsä, puhelin itsessään oli muuten kelpo peli lukuunottamatta vikoja. Vaikka vanhoissa nokioissani oli molemmissa (6110 ja myöh. 6150) se ärsyttävä näyttövika, se ei sentään estänyt soittamista.

      Mutta tosiaan, nyt minulla on ollut kohta 2 vuotta 3150, joka on tähän mennessä pelannut moitteettomasti, mitä nyt tässäkin ohjelmisto välillä jumittaa, mutta onneksi todella harvoin.

      • benefonista

        siis nyt minulla on 3510, ei suinkaan 3150.


      • igfv

        syyttä suotta.
        Ainoa vika, minkä tiedän Benefonin Q:ssa olleen oli, että kuorista irtosi pinnote hilseillen. Tämä ei ollut Benefonin vika vaan kuoret valmistaneen suomalais firman. Kuoria vaihdettiin aika liuta takuuaikana kyseiseen puhelimiin.


      • benefonista
        igfv kirjoitti:

        syyttä suotta.
        Ainoa vika, minkä tiedän Benefonin Q:ssa olleen oli, että kuorista irtosi pinnote hilseillen. Tämä ei ollut Benefonin vika vaan kuoret valmistaneen suomalais firman. Kuoria vaihdettiin aika liuta takuuaikana kyseiseen puhelimiin.

        ja tässä on mulla kans...

        Sinä se tunnut vannovan henkeen ja vereen benefonin nimeen.

        Hellitä jo. En todellakaan hauku benefonia syyttä suotta. Voihan se olla että minulle oli sattunut vaan huono yksilö, mutta se minun Q:ni oli ainakin täysi susi.

        Ps. Itse en menisi kuuluttamaan mitään puhelinmerkkiä maailman parhaaksi. Jokaisella merkillä on omat hyvät ja omat huonot puolensa sekä vikansa, joten en nostaisi mitään merkkiä muiden yläpuolelle.


      • Jeppe
        benefonista kirjoitti:

        ja tässä on mulla kans...

        Sinä se tunnut vannovan henkeen ja vereen benefonin nimeen.

        Hellitä jo. En todellakaan hauku benefonia syyttä suotta. Voihan se olla että minulle oli sattunut vaan huono yksilö, mutta se minun Q:ni oli ainakin täysi susi.

        Ps. Itse en menisi kuuluttamaan mitään puhelinmerkkiä maailman parhaaksi. Jokaisella merkillä on omat hyvät ja omat huonot puolensa sekä vikansa, joten en nostaisi mitään merkkiä muiden yläpuolelle.

        Olen todella tyytyväinen ainakin Esc!:iin. Mikään muu puhelin ei ole kestänyt mun matkssa mutta tämä Benefoni Esc! kestää. Mikä tulee Benefonin halvempiin malleihin niin eiköhän jokaisessa merkissä ole ollut niitä maanantai -kappaleita. Semmosta valmistajaa ei olekkaan jonka puhelimet olisivat kaikki virheettömiä.


      • uhg
        Jeppe kirjoitti:

        Olen todella tyytyväinen ainakin Esc!:iin. Mikään muu puhelin ei ole kestänyt mun matkssa mutta tämä Benefoni Esc! kestää. Mikä tulee Benefonin halvempiin malleihin niin eiköhän jokaisessa merkissä ole ollut niitä maanantai -kappaleita. Semmosta valmistajaa ei olekkaan jonka puhelimet olisivat kaikki virheettömiä.

        Benefon on maailman paras puhelin(kännykkä; matkapuhelin)...


      • Timpe
        uhg kirjoitti:

        Benefon on maailman paras puhelin(kännykkä; matkapuhelin)...

        Twiniä vanhemmat Benefonin mallit ovat huonoja. Oma Twinini ei ole valmistussarjan alkupäästä ja siinä ei ole ollut yhtään vikaa! Lisäksi se herättää jo ihmetystä ja sitä pidetään erikoisuutena. Nettikaupasta näitä vielä saa, joten Benefon fanit; pitäkää kiirettä.


    • Anonyymi

      Ei taida olla Benefonilla vieläkään kosketusnäytöllisiä malleja.

      • Anonyymi

        Luojalle kiitos!


    • Anonyymi

      Joskus haluttiin että kännykät mahtuu taskuun.

      • Anonyymi

        Älykännyköissähän korkeutta ja leveyttä enemmän kuin pienimmissä NMT 900-puhelimissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe