onko kellää muulla passatin omistajalla ollu ruostevikoja auto vm 2007 musta väriltään 2,0 tdi 135kw ajettu 140,000 autossa monessa eri paikoissa sellasii ninku maali irronnu maali lohkeilee taka lokasuojissa on sellasii ku maali kuplis onko mitään takuuta enää eri puolilla ktossakin eri paikoissa maali kuplii ,taitaa olla ihan paskaa kamaa,jätti myös tielle kesälomalla vietiin hinurilla laakkoselle suutin vika ja johdot uusittiin lasku 950,e meni onneksi vielä takuuseen.
passat kukkii
7
330
Vastaukset
- -74 lada
Viisi vuotta vanha auto, joten kiireesti vaihtoon.
- vanhaerkki
Kumma juttu, mulla juuri tuo sama malli mustana ajettuna 129th, eikä vielä missään ruostetta, se on 1.9tdi eikä se jätä tielle vaikka suutin vika tulis vaan kolmella pytyllä vielä matka jatkuis.
- ex-audi
tuossa loman aikana katselin laakkosella passattia vm-2007 ajettu vajaat 200000 väri metallin harmaa niin näkyi monessa kohti olevan kukan alkua.
- Passattimies 88
VM 2006 Passat 1.9 TDI, harmaa peli. Ja kukkii ihan samalla tavalla molemmat kyljet kuten aloittaja kertoo. Ajettu 240 t.
- osssss
Touran ja golf ruostuu takaluukut ensin ja sitten muualta.
Maahantuojan vastuuhan tuo noin uudessa on.
Kuluttajavirastosta neuvot jos vänkäävät vastaan. - kukkivakaara
Ihan perusominaisuus kaikissa Vokswagen autoissa, valitettavasti laatu on sinkityksestä huolimatta ihan kananpskaa.
- nomore vag
Mulla 08-mallissa oli 6 kukkasta takaluukussa joihin VW:n kommentti oli, että olivat tulleet nastaiskemistä... Sanoin, että ei ainakaan minun renkaista kun ei ole nastoja ollut 10 vuoteen. No onneksi kaikkia kukkasia ei pystytty selvittämään suurennnuslasilla joten takuuseen meni. Maalasivat yläosan ja nyt on ruostekukkanen alaosassa... En jaksa enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832