Katse kehyksiin kokemuksia

luupää112

En suosittele tätä liikettä! Kahden myyjän voimalla yritettiin painostaa ostamaan lasit, kun erehdyin vain pyytämään tarjousta.

Kaikenlisäksi kallis liike.

12

3681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmä joka maksaa

      Joo ei todellakaan kannata. Lasit 585e heillä, Näkökentästä olis saanut 67e hinnalla... Huhhuh!!!

    • kamisu

      Juu, minäkään en suosittele katse kehyksiin...treella! grouponin diilin kautta ostin alekortin
      monitehoille. Kuitit mitä sieltä saa ovat tosi epäselviä! Myyjä ei kerro todellista hintaa silloin kun mahdollista tilausta ollaan tekemässä. OLKAA VAROVAISIA! Minulle tuli laseille 220 alennuksen jälkeen vielä
      melkein 400e ja ei tässä vielä kaikki,tämän hinnan myyjä kertoi ja maksoin lasit ja sovittiin, että haen ne sitten kun ovat valmiit. Hakupäivä tuli ja myyjä alkoi uudestaan pyytämään jo maksettua hintaa. Aikaisemmin maksamani hinta olikin osa hinta! joten lasit tulisivat maksamaan lähemmäs 800e tuon hienon alennuksen jälkeen! IHAN OIKEASTI, KANNATTAA KIERTÄÄ KAUKAA! Yrittävät varmasti muitakin tyhmiä huijata.
      Sillä 220e etukortilla sinä et siitä liikkeestä saa minkäänlaisia laseja.

    • Pettynyt8

      Minä suositteln myös kiertämään kyseisen liikkeen kaukaa. Osaavat kyllä myydä, mutta eivät ota mitään vastuuta, jos tuote on viallinen.

      • petetty12

        Sama kokemus. nyt suorastaan pakko kiertää kaukaa kun ovet suljettu heinäkuun alusta. Raukkamainen yrittäjä, kun ei laita edes tietoa oveen , miksi tai miten saisi omat lasinsa. Protestilistalle päädyttyä on ollut oma valinta miten jatkaa ja hän valitsi asiakkaidenkin pettämisen. Rikosilmoistusko pitää tehdä, kun ei saa maksettua omaisuuttaan


    • ölkjlkjo
      • petetty12

        aivan, mutta kun protestilistaa ennen tilattu lasit, mutta niitä ei saa, kun yrittäjä tehnyt raukkamaisen katoamistempun. Olen ollut yhteydessä kuluttajavirastoon, missä ei mitään keinoja auttaa. Tein lopulta rikosilmoituksen, kun en saa makamaani tuotetta. Olin tosi monta kertaa yhteydessä yrittäjään, mutta ei vastaa. Samaa sanovat kuluttajavirastosta, ei mitenkään tavoitettavissa ja ovet kiinni liikkeeseen.


      • Marjatta9

        Hei petetty12,
        Olisi kiva, jos kävisit täällä kertomassa miten sinun tekemä rikosilmoitus etenee. Voisi luulla, että kyseiselä liikkeellä olisi enemmänkin "huijauksen uhreja". Toivottavasti tulet saamaan tuotteen tai rahat takaisin. Ei voi muuta sanoa kuin, että on kyllä todella uskomattoman raukkamainen yrittäjä. Tsemppiä sinulle.


    • Kumikameli

      Yritystä ei ilmeisesti enää ole mutta samoilla linjoilla olen aiempien kirjoittajien kanssa. Kahdet lasit sieltä hankin, groupon diilillä aurinkolasit joskus vuosia sitten ja viime keväänä silmälasit tarjouksesta (250€). Oli jo grouponin kanssa jotain ongelmia, mutta uskalsin käydä silmälasit ostamassa kyseisestä liikkeestä sillä aurinkolasien hankinnasta oli jo kulunut niin paljon aikaa että ajattelin toiminnan tänä aikana muuttuneen.
      Mitä vielä, nyt on nämä alle vuoden ikäiset silmälasit käyttökelvottomat, ja asioita selviteltyäni totesin että he ilmeisesti myivät minulle ihan eri linssit kuin antoivat ymmärtää :( Opiskelijalle 250€ 'tyhjästä' on aika kova summa...

    • Anonyymi

      Rasistiset omistajat! Ei ikinä täältä mitään! Pitäkööt rillinsä!

    • Anonyymi

      Lämpimästi suosittelen kaikille! Ihana palvelu, ihana liike! Kiitos hyvästä palvelusta paljon.

      • Anonyymi

        Hei Keston työntekijä tai omistaja, yritä paremmin!


    • Anonyymi

      Rasistinen lafka ja ovat vielä ylpeitä siitä, älkää tuoko omia rahoja sinne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe