En suosittele tätä liikettä! Kahden myyjän voimalla yritettiin painostaa ostamaan lasit, kun erehdyin vain pyytämään tarjousta.
Kaikenlisäksi kallis liike.
Katse kehyksiin kokemuksia
12
3952
Vastaukset
- Tyhmä joka maksaa
Joo ei todellakaan kannata. Lasit 585e heillä, Näkökentästä olis saanut 67e hinnalla... Huhhuh!!!
- kamisu
Juu, minäkään en suosittele katse kehyksiin...treella! grouponin diilin kautta ostin alekortin
monitehoille. Kuitit mitä sieltä saa ovat tosi epäselviä! Myyjä ei kerro todellista hintaa silloin kun mahdollista tilausta ollaan tekemässä. OLKAA VAROVAISIA! Minulle tuli laseille 220 alennuksen jälkeen vielä
melkein 400e ja ei tässä vielä kaikki,tämän hinnan myyjä kertoi ja maksoin lasit ja sovittiin, että haen ne sitten kun ovat valmiit. Hakupäivä tuli ja myyjä alkoi uudestaan pyytämään jo maksettua hintaa. Aikaisemmin maksamani hinta olikin osa hinta! joten lasit tulisivat maksamaan lähemmäs 800e tuon hienon alennuksen jälkeen! IHAN OIKEASTI, KANNATTAA KIERTÄÄ KAUKAA! Yrittävät varmasti muitakin tyhmiä huijata.
Sillä 220e etukortilla sinä et siitä liikkeestä saa minkäänlaisia laseja. - Pettynyt8
Minä suositteln myös kiertämään kyseisen liikkeen kaukaa. Osaavat kyllä myydä, mutta eivät ota mitään vastuuta, jos tuote on viallinen.
- petetty12
Sama kokemus. nyt suorastaan pakko kiertää kaukaa kun ovet suljettu heinäkuun alusta. Raukkamainen yrittäjä, kun ei laita edes tietoa oveen , miksi tai miten saisi omat lasinsa. Protestilistalle päädyttyä on ollut oma valinta miten jatkaa ja hän valitsi asiakkaidenkin pettämisen. Rikosilmoistusko pitää tehdä, kun ei saa maksettua omaisuuttaan
- ölkjlkjo
http://www.protestilista.com/yritys/2416968-7
Kannattaa tutkia yrityksen taustat ennen ostopäätöksiä.- petetty12
aivan, mutta kun protestilistaa ennen tilattu lasit, mutta niitä ei saa, kun yrittäjä tehnyt raukkamaisen katoamistempun. Olen ollut yhteydessä kuluttajavirastoon, missä ei mitään keinoja auttaa. Tein lopulta rikosilmoituksen, kun en saa makamaani tuotetta. Olin tosi monta kertaa yhteydessä yrittäjään, mutta ei vastaa. Samaa sanovat kuluttajavirastosta, ei mitenkään tavoitettavissa ja ovet kiinni liikkeeseen.
- Marjatta9
Hei petetty12,
Olisi kiva, jos kävisit täällä kertomassa miten sinun tekemä rikosilmoitus etenee. Voisi luulla, että kyseiselä liikkeellä olisi enemmänkin "huijauksen uhreja". Toivottavasti tulet saamaan tuotteen tai rahat takaisin. Ei voi muuta sanoa kuin, että on kyllä todella uskomattoman raukkamainen yrittäjä. Tsemppiä sinulle.
- Kumikameli
Yritystä ei ilmeisesti enää ole mutta samoilla linjoilla olen aiempien kirjoittajien kanssa. Kahdet lasit sieltä hankin, groupon diilillä aurinkolasit joskus vuosia sitten ja viime keväänä silmälasit tarjouksesta (250€). Oli jo grouponin kanssa jotain ongelmia, mutta uskalsin käydä silmälasit ostamassa kyseisestä liikkeestä sillä aurinkolasien hankinnasta oli jo kulunut niin paljon aikaa että ajattelin toiminnan tänä aikana muuttuneen.
Mitä vielä, nyt on nämä alle vuoden ikäiset silmälasit käyttökelvottomat, ja asioita selviteltyäni totesin että he ilmeisesti myivät minulle ihan eri linssit kuin antoivat ymmärtää :( Opiskelijalle 250€ 'tyhjästä' on aika kova summa... - Anonyymi
Rasistiset omistajat! Ei ikinä täältä mitään! Pitäkööt rillinsä!
- Anonyymi
Lämpimästi suosittelen kaikille! Ihana palvelu, ihana liike! Kiitos hyvästä palvelusta paljon.
- Anonyymi
Hei Keston työntekijä tai omistaja, yritä paremmin!
- Anonyymi
Rasistinen lafka ja ovat vielä ylpeitä siitä, älkää tuoko omia rahoja sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768