Hei kärköläläiset,
Teille on avattu kunnallisvaalien kunniaksi oma keskustelupalsta, jossa voitte keskustella kunnan asioista. Muistakaa tutustua myös kunnallisvaalisivustoon!
http://www.suomi24.fi/promo/kunnallisvaalit/
Terkuin,
Elina
Suomi24
Keskustelupalsta Kärkölälle

4
342
Vastaukset 4
- äänestäjät
Toivottavasti löytyy ehdokas, joka on lentokentän, hevoskylän ja kuntaliitoksen kannalla. Eli kehityksen puolesta tulevaisuusdessa eikä pysähtyneisyyden asialla.
- Hevoset meni, koneet
Hevoskylän yrittäjä sai tarpeekseen kärköläläisten "kannustuksesta", jossa oli kuulemma apuna sähköinen media. Mukana myös paikkakunnan omia pr-henkilöitä, jotka suorastaan k u siv at omaan telttaan.
Lentokenttä toivottavasti tulee. Siellä on mahtavammat voimat, jotka pöläyttää paikkakunnan uuteen uskoon. Onhan kumma, ettei tuollainen käpykylä, jossa ihmiset haluaa nauttia vain valtion tukirahoista, saada aikaan mitään uutta. Eikö työpaikkoja ole tarpeeksi mennyt. Ei se yksi saha riitä, vaikka iso onkin.
Kouluja on isommissakin kunnissa lopetettu ja yhdistetty.
- Green city
Heipä hei sinne sinne kärkölään. On ihan kivaa että että sinne tulee myyntiin tonttia hevosalan harrastajille. Hevoset ovat ekologisia niiden kakkaa käytetään lämmityksessä esim ruotsissa ja muualla EU alueella.On se hienoa että täältä lahdesta hämeenlinnaan toteutettava rata on ekologinen hanke. Lahdesta voi tulla suoraan junalla kärkölän kirkolle.Nyt kärkölän päättäjät ajamaan asemaa ettette nuku onnenne ohi tämä on valtava mahdollisuus.
- Piiskanlovi
Kiitos Elina! Kärköläläisten asioita on tähän mennessä käsitelty Hollolan palstalla, koska Kärkölän sivistystoimi on Hollolan kanssa yhteinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459