pitääkö esinahka saada vede vedettyä sillein että terska näkyy kokonaan?

vajaatietoinen

Minulla on vähän sillä ja rajalla ..uskaltaako sen edes vetää sinne taakse että se ei jää sinne? Olen 13 v ja 10 kk ja minun munakarvat ovat sellaisia vaaleita parhaimmillaan 1 sentin pituisia,muuttuko ne tummiksi jos on itse vaalea tukkainen? Penis löysänä 7-8cm ja erektiossa 10-13cm. Olenko hyvin raiteilla? Aatamin omena tuntuu mutta ei ole vielä ainakaan omasta mielestä alkanut äänenmurros joten milloin se alkaa? Kiitoos!

19

2688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gigaforce

      totta helvetissä se pitää mennä yli jos et saa kunnolla nii pitää menne ympäri leikkaukseen....

      • Anonyymi

        Ei kannata panikoida. Itsellä meni terskan taakse vasta 18 vuotiaana, itsellä on sen verta kookas penis. Lopulta se kuitenki meni ja ei tarvinnut leikata.


    • testattu, ja toimii

      vedä kätee pari pv ja kokeile uusiks

    • terskanrakastaja

      terskaa esiin vaan, kyl se siitä

      • vajaatietoinen

        Nykyään menee..


    • hoitsuopiskelija

      vastaan tähän, pari tarkentavaa kysymystä ensin jotta en joudu A4:sta kirjottaan.

      meneekö terskan yli kun penis on velttona?
      vetäytyykö itsestään yhtään kun on erektio?
      tuntuuko kipua kun yrität sitä vetää taakse?

      milloin murrosikäsi alkoi, (siis huomasit ensimmäiset muutokset)

      melko varmasti peniksesi kasvaa vielä, jos ei pituutta niin paksuutta ja esinahka kasvaa/löystyy siinä samalla. ympärileikkauksella turha vielä tässä vaiheessa peloitella, tulee ajankohtaiseksi jos rupee oleen toistuvia tulehduksia terskassa, koska alta ei pysty pesemään.

      ekoilla kerroilla kun vedät sen esinahan kokonaan taakse, vaikka penis velttona niin pyri palauttamaan se pian eteen. jos on silleen et "JES, se meni" ja jättää sen tyyliin 5 min sinne taakse, niin se voi (harvoin, mutta voi) kiristää sen verran että terska turpoaa niin ettei oikeesti mee takaisin eteen. tuntien päästä olo on jo niin tuskanen että päätyy lääkäriin jotta se nahka saadaan terskaa puudustusgeelillä turrutettuna puristamalla lääkärin toimesta takaisin eteen. (ns. parafimoosi)

      ja taas joku kyselee näistä karvoista, kuten tossa yhelle 14,5 vuotiaalle kirjotin kyllä kasvaa, varmasti ja takuulla. jos nyt ekat näkyy niin jonkinlainen puska on varmaan jo viimestään vuoden päästä. kukaan ei varmasti karvoihin tai niiden puutokseen kiinnitä huomiota (keskustelua ei oikeesti kun kehitysvammanen voi aloittaa tyyliin "katselin tuossa vehjettäsi ja huomasin ettei siinä ole karvoja" ja kehitysvammaisen tapauksessa se sanoo sen vilpittömästi vailla pilkkaa :D )

      jos oot vaalee hiuksinen karvoista tulee todennäköisesti vaaleen ruskeet. ekat karvat on paljon vaaleemmat (ja näyttävät harvana )vaaleemmilta kun lopputulos

      äänenmurroksesta en pysty sanoon mitään, helpompi varmaan ennustaa seuraava tsunami kun sanoa netin välityksellä et millon se just sulle tulee. kauheesti ei mee metsään jos laitan tähän että kolmen vuoden sisään?
      meinaan niin eri tahtiin kaikilla kaikki.

      ja viimeseen kysymykseen -kyllä, olet hyvin raiteilla :D
      viikonloppuja

      • vajaatietoinen

        Juuu,se menee kyl ja heti kun se meni sinne taakse ni palautin sen eteen..mut miks niistä karvoista ei tule mustia?!


    • hoitsuopiskelija

      tohon en oikein osaa sanoa, niin se vaan menee. tumma tukkaisella tumman ruskeet liki mustat, vaalee tukkaisella vaaleemman ruskeet. punatukkaisella huomattavan punertavat. afrikkalaisilla voimakkaammin kirhartuvat ja mustat, aasialaisilla huomattavasti suoremmat karvat kun eurooppalaisilla. näilläkin väritys hiustenvärin mukaan.
      kun ihminen vanhenee ja harmaantuu muuttuu karvoitus muuallakin kuin päässä harmaammaksi, kun tulee sitten tosi vanhaksi karvoitus alkaa taas harvenee.

      ehkä ihmisen karvapeite ei puussa asuessakaan ollu kirjava vaan yks värinen?

      toisaalta, vaikka oot nyt vaalee tukkanen, hiusvärisi (ja muidenkin karvojen väri) todennäköisesti tummuu vähän ajanmittaan.

      • vajaatietoinen

        Ja kun vetää tumppuun ni kyl se esinahka vetäytyy taakse päi ja ei satu


      • 1+7
        vajaatietoinen kirjoitti:

        Ja kun vetää tumppuun ni kyl se esinahka vetäytyy taakse päi ja ei satu

        Uskoisin että kyllä se siitä kullin kasvun ja runkutuksen myötä löystyy :D Ei mitään hätää enää. Kannattaa pestä sit kaikki kuset ja mällit pois välistä myös kun käy saunassa.


      • esking
        1+7 kirjoitti:

        Uskoisin että kyllä se siitä kullin kasvun ja runkutuksen myötä löystyy :D Ei mitään hätää enää. Kannattaa pestä sit kaikki kuset ja mällit pois välistä myös kun käy saunassa.

        koita lämpimän suihkun alla niin kyllä se menee.. jos on kuivunutta smegmaa nii vähä nipistää mut sitku menee tarpeeks nii kylse siitä. ps. ympärileikkaus on viimeinen vaihtoehto


    • munatpilalla

      ite muistan kun joskus väkisin vedin ei kannata oli ihan semmonen veren punanen ja kirveli niin saatanasti pikku hiljaa ei sillä kiire ole ;)

    • Tuuttuuttututu

      alkaako penis kasvaa karvojen jälkeen

      Oon 13v 7kk vanha eikä ole alkanut kasvamaan vielä

      • tdddtdtdttdytdy

        Ootko näyttäny terkkarille esim?
        Kyllä se alkaa kasvamaan ihan pian. Lepokoolla ei ole välii vaan seisokilla, sillähän sitä nussitaan :D


    • Tyyy

      Pian se on 2 metriä pitkä

    • Dragonista

      Mä aina oon runkannu muovipussin kaa sängys maaten xd ja sit esinahka ollu iha normisti terskan pääl. Nyt viikko sit sain yhest tapahtumast kondomeita ja oli pakko kokeilla. Ohjeessa sanottiin "vedä esinahka terskan taakse" tai jotain tälläst. Sillo vast tajusin ettei tarvii olla ympärileikattu vaik terska näkyis. Sit luin netist vähä juttuu et lämpimäs suihkus koittaa venytellä esinahkaa. Tätä oon sit viimesen viikon tehny ja tänää meni esinahka yli terskan melkee kokonaa ja seuraaval yrityksel kokonaa. Kiree se on viel mut ajan myötä varmaan löystyy. Karvoja mulla on ollu jo vuoden about. Oon 14v ja peniksen pituus levos n. 8cm ja erektios 13cm . Paksuus jotai sellast että 106mm kondomi menee nätisti.

    • jymppi

      mulla on koko ajan eretiossa ja terska näkyy kokonaan

    • Anonyymi

      Siis hä? Sain ihan taakse taitettuna jo 9v

      • Anonyymi

        Täysin ihmisestä kiinni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe