eli tiedät pixlr-o-maticin mutta olisiko sellaista samanlaista ilmaista ohjelmaa jolla saisi helposti kasvokuvat muokattua, niin että tyhmäkin onnistuu:D siis photoshoppia en vielä osaa käyttää, haluaisin saada kasvokuvista pehmeämmän näköisiä niin että finnit ja rypyt saisi hieman häivytettyä. Tiedän että on sellaisia mitkä pitää ladata koneelle tai joista pitää maksaa, mutta siis etsin sellaista pixlr-o.. tyyppistä missä kuva vaan ladataan nettiin ja muokataan sieltä. Ja jos jollain on sellainen oikein hyvä ilmainenkin tiedossa (ei vaan mitään mitä saa pari viikkoa ilmaiseen kokeilla) joka täytyy koneelle ladata niin otan tiedon kyllä miellelläni vastaan. Kiitos
internetpohjainen kuvankäsittelyohjelma
4
227
Vastaukset
- ahodfs
Itse pääkysymykseen en osaa vastata.
Mutta siis mikä ongelma on ilmaisissa koneelle asennettavissa kuvankäsittelyohjelmissa?
Photofiltre, Xnview, Picasa, Gimp...
Noista Gimpillä teet mitä vaan, mutta sinulle suosittelen jotain noista kolmesta ensimmäisestä...Ja lisäksi Irfanview, se on hyvä peruskatseluohjelma, jolla ovi tehdä pienet muokkaukset. Jotkut finnit kannattaa kyllä ihan retusoida pois sen sijaan että yrittäisi koko kuvaa sumentamalla peittää ne. Picasa ja XnView on enemmän kokonaisia ympäristöjä, kun irfanview sopii hyvin exploreriin katseluohjelmaksi. Aikanaan 98:lla käytin XnView'tä, kun siitä on hyvä thumbnail toiminto. Nykyään tämä on explorerissa, joten sitä ei tarvitse katseluohjelmaan.
- pupunapa
kiitos, joo siis tarkoitan sellaista helppoa hyvin yksinkertaista siis niinkuin tämä pixlr-o... olen kuullut että juuri esim tuo Gimp on hankala?! mutta millaisia nuo muut mainitsemasi ovat? Kyllä voin siis ladata koneelleni ohjelman jos vaan joku osaa suositelle jotain oikeasti hyvää mutta yksinkertaista. Minulla on ohjelma jolla saan muokkailtua muuten siis suoristettua rajattua yms...mutta etsin sellaista erityisesti kasvokuviin suunnattua, tässä yksi esimerkki mutta tämä maksaa ja saa käyttöön vain hetkeksi ilmaiseksi: http://www.portraitprofessional.com/?gclid=CO-Hi_rI0rECFUM4cgod6BoA_g
- pupunapa
niin ja löytääkö joku kuinka kauan tuo ilmainen kokeiluversio on voimassa (portrait professionaliin), katsoin tuon videon ja vaikutti aika mukavalta ohjelmalta, onko jollain kokemuksia tuosta, ei kai pysty tallentamaan niitä tuolla kokeiluversiolla mutta kokemuksista tuosta tai toisesta saa kertoa, kiitos vielä jos joku osaa vastata:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724924Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571685- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875