Hei!
Mistähän voi ostaa ekaluokkalaiselle Eurytmia-tossut? Ja jos eri merkkejä ja malleja niin mielelläni otan vastaan vinkkejä mitkä kannattaa hankkia.
Näitä olisi kiva kierrättääkin, mutta harmillisesti en ole mistään löytänyt käytettynä..
Eurytmia-kengät
14
1731
Vastaukset
- Piiitsuli
Luulisin, että koulusta voidaan tilata kaikille yhteisesti eurytmiatossut (jolloin hintakin voi tulla halvemmaksi). Jollei erikseen ole sanottu, että eurytmiatossut pitäisi olla jo koulun alkaessa hankittu, niin kannattaa varmistaa tämä mahdollisuus. Ehkä muitakin vanhempia olisi kiinnostunut joukkotilauksesta?
En heti muista mistä ostin omat eurytmiatossuni, mutta nehän ovat tavalliset mustat jumppatossut, joten halvemmalla saatatte saada ne jostain muualta kuin erikoisliikkeestä. Kannattaa vain tarkistaa, että ne ovat hengittävää materiaalia, jottei tarvitse heti ostaa uusia. - keräys pystyyn?
Mielestäni tässä voisi olla syytä laittaa keräys pystyyn. Missä steinrkoulussa tämä eppuluokkalainen aloittaa? Jos ei ole varaa hankkia mustia jumppatossuja, voisivat koulun toiset vanhemmat auttaa. Jotenkin voisi olla myös epämiellyttävää pitää toisten vanhoja, pinttyneitä ja hikisiä jumppatossuja.
- keräystä pukkaa
Kerätäänkö Steinerkouluissa vähävaraisille kolehteja? Minulla käy sääliksi tuo vanhempi, jolla ei ilmeisesti ole varaa mustiin voimistelutossuihin. En tiedä ketään toista, joka kierrättäisi moisia? Onko steinerkoulujen piirissä paljon vähävaraisia henkilöitä?
- Piiitsuli
Kokemukseni mukaan steinerkoulujen piireissä on sekä varakkaampia että vähemmän varakkaita henkilöitä. Luulisin, että tämän ketjun aloittaja ei aivan tiennyt, että eurytmiatossuina käyteytään tavallisia mustia jumppatossuja, vaan että kyseessä ovat erikoisemmat (=ja kalliimmat) tossut, jotka tilataan suunnilleen jostain Saksasta.
Itse maksoin "eurytmiatossuistani" kahdeksan euroa!
- Hannulauri
Steiner-kouluissa tuskin on kovin paljoa vähävaraisia, koska niissä on koulumaksut toisin kuin kunnallisissa kouluissa.
- eukkatossut
Koulumaksu on niin alhainen että kyllä siellä pärjää vähävaraisempikin perhe :D
Meillä eukka-tossuina on tavalliset valkoiset kerhotossut. Yleensä ne saadaan koulusta, ja niitä säilytetään siellä ettei häviä. Kaikilla on omat, eikä tarvi mitään yhteisiä käyttää. - ff
meillä ainakin toisten vanhoja joutuu käyttämään, joten jostain olisi kiva löytää kauppa missä niitä myydään
- puno virsut
Ei missään kaupassa. Mene kirpputorille, jos ei ole vataa laittaa 5 euroa lapsen hygieenisiin jalkineisiin. Tai ompele vaikka jätemateriaalista.
- Piiitsuli
http://www.kirjokanta.fi/
Kirjokanta myy ainakin myymälässään eurytmiatossuja. Tosin halvemmalla saat kun ostat tavalliset mustat jumppatossut esimerkiksi Citymarketista. Monien mielestä ne ovat jopa mukavammat jalassa ja näyttävät täsmälleen samalta.
- kaapu ja alkkarit
Mistä saisin käytetyt alushousut lapselleni, kun mulla ei oo varaa ostaa uusia kalsareita hänelle. ja samalla itsellenikin haluan sellaiset. Myykö joku steinerkoululainen sellaisia? Mulla ei ooo varaa ostaan hienoja pellavakaapuja, kuten eräillä hienostotyypeillä.
- Astraaliäiti
Varmasti jostain löytyy steinerkoululainen, joka mielellään myy käytetyt alushousunsa, mutta en ole kuullut kenenkään erityisesti mainostavan tätä mahdollisuutta. Kuitenkin tavallisilla kirpputoreille on joskus myynnissä ainakin käytettyjä rintaliivejä, joten varmasti alushousujakin löytyy jos vain viitsii nähdä etsimisen vaivan. Minäkään en omista pellavakaapua, mutta mielestäni farkut ja t-paita ovat mukavia asusteita, joten en sellaista kaipaakaan.
- ei rahaa ei
Voisin myös ostaa käytettyjä laastareita, hengityssuojia, uimahousuja, laudeliinoja, sukkia yms. Meillä pitää kayllttää näitä käytettyinä. Eurytmiatossuista (käytetyistä tietty) olen valmis maksamaan 1,5 euroa.
Ken tekee tarjouksen? - STEINERVIHAAJA
Saatanan kukkahattutädit laittakaa kakaranne kunnon kouluihin, ite oon nyt steineris 9-luokalla ja oon ollu 7 vuotta peruskoulussa, ja huomaa kyllä että opetuksen taso on päin persettä tässä hihhulikoulussa.
VITTUUN STEINER!
Englannin opetus jää lähestulkoon täysin pois ja tilalla on turhempaakin turhempi ruotsi. Omasta mielestäni en ole oppinut steinerissä muuta, kuin vääntää vessapaperilla kaikenmaailman paskasia ukkeleita. - Anonyymi
Kirjokanta.fi myy eurytmiatossuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768