Käyttikö hän mahdollisesti hypnoosia, kuulopuheita olisi?
-Valepsykologi, käyttikö hypnoosia?
5
146
Vastaukset
- -tämä tapaus?
Epäillyn valepsykologin toimet oikeuden käsittelyyn
Maanantai 6.8.2012 klo 12.13
Tästäkö on kyse, niin käyttiköhän?
Psykologina esiintyneen miehen toimet siirtyvät käräjäoikeuden puitaviksi Ylivieskassa Pohjois-Pohjanmaalla.
Kihlakunnansyyttäjä on päättänyt nostaa vuonna 1951 syntyneelle miehelle syytteen luvattomasta terveydenhuollon harjoittamisesta sekä törkeästä petoksesta.
Miehen epäillään toimineen psykologina, vaikka hänen opintonsa ovat olleet kesken. Valvira teki miehestä tutkintapyynnön vuoden 2010 lopussa.
Juttu käsitellään aikanaan Ylivieska-Raahen käräjäoikeudessa. - tarrahenkihypnologi
kuulemma käytti, mutta valehypnoosia, joten vaaraa ei päässyt syntymään.
- jo entinen
Aikaisemmin tieteellisen hypnoosin hypnoosimääritelmässä hypnoosi oli määritelty joksikin jota akateemisesti koulutettu hankilö tekee. Nyt he ovat sen viisaasti muuttaneet. Myt maallikkokin voi tehdä hypnoosia.
- Ni....
mun yksi kaveri tekee energiahypnoosia ja se ei ole oikeaa hypnoosia, kunhan leikkii luudalla ja muilla kivillä
- ääni takaa
ep. ei siinä mitään harmia tapahdu, jos enkelienergialla toimii. hypyhdistyksessä näitä enkelisuggereita on pilvin pimein ja pian on hl myös niitä täynnä, jos ei nyt sitten hl ala suuntautua missilavahypnoosiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823203
- 922915
- 532172
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201615Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61399- 191384
- 151379
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein171339Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131331Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285