Kuinka moni kerää Schleich eläimiä???

Schviivileich

Itse keräilen ja ois kiva tietää että kuinka moni myös ja minkä ikäisiä te keräilijät olette.. Itse olen 11:)))............

12

268

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Keräilin joskus ja nyt kaikki on tuossa vitriinissä huoneessani.

      • WinStarLight


      • WinStarLight
        WinStarLight kirjoitti:

        en kerää!tuo ylempi oli trolli


      • WinStarLight
        WinStarLight kirjoitti:

        en kerää!tuo ylempi oli trolli

        siis oikeesti miks te pöllitte mun tunnusta???? kyl mä niitä keräilen oikeesti. noi on molemmat jotai säälittävii trollei >.


    • lyhyt:(

      minä kerään sleich hevosia oon 12 w. ja mullon yli 50 hevosta rahaa niihin on menny paljon mutta hyvältä ne näyttää hylyllä kannattaa ! ja en oo trolli !

    • I love dogs 4-ever!

      Mä keräilen ja oon 14v. :) Mul on ainaskin 100, keräilen koirii, hevosii, kissoj, kanei, lintui...näitä riittää!

    • hello vaan

      keräilen ja tykän nistä paljo!! mula on kaikkki maliamn sgleigh eläimet!!! ne on jsut best!!!!

    • Missu10

      Moi,

      mulla ois myynnissä allamainitut hepat (5 kpl) sekä koko leijonaperhe (6 kpl) ja dalmatilaisperhe ( 4kpl). Käyttämättömiä eli laput on vielä kiinni.

      13296 Hannoverilaistamma
      13668 Andalusialaistamma
      13625 Tinker-ori
      13670 Clydesdale-ruuna
      13631 Tennessee Walker-ori

      Hintapyyntönä- eli tarjotakin voi - olisi 30eura hepoista ja leijonista 14euroa ja koirista 10euroa.

      Minä vastaan mahdollisista postikulusta ; tuotteet Helsingissä. Kuvat näkyvät tori.fi sivuilla.

      Mia / 040-7668414

    • Anonyymi

      Moi! Mä oon myös 11-v tyttö ja mulla on noin 60 Schleich-hevosta ja on minulla myös muutama koira, ratsastajia, talli yms yms yms! Schleissit on kivoja! :))

    • Anonyymi

      Mulla on yksi ihminen ja 7 hevosta/varsaa ja koiria, kissoja, pupu, possu, riikinkukko ja kahdet satulat ja suitset ja kolmet loimet ja riimut ja kypärät. Oon 9v. aloitin keräilyn 10 kk sitten.

    • Anonyymi

      Siis 9 hevosta/varsaa

    • Anonyymi

      Mulla on joku 50 veikkaisin ainakin paljon ja myös schleich eläimiä heppojen lisäksi kaksi tallia sekä varusteita muita yms.. oon ite 10 mut täytän alle viikon päästä 11 😉🤭

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe