Yölintu biisiä ei löydy ?

Miekin Tohmajärveltä

Lähetin sähköpostia Hype rerocsiin ja kysyin miltä CD levyltä kappale Yölintu löytyy - eivät tienneet, että miltäkään levyltä.

Minusta Yölintu on Katrin parhaita kappaleita.

Nyt kun 50 vuotta keikkailua tulee täyteen, voisi kaikki kappaleet julkaista vaikkapa muistikulla - siitä saisi jokainen kuunnella haluamansa.

8

430

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teemu k.

-75 ilmestyneellä Paloma Blanca levyllä lauletaan yölinnusta, kappeleen nimi on Kun katsot minuun

• kuunnellaan.

Yölintu laulaa tietäen, vain uneen aamurusko kantaa sen.

Yölintu laulaa kaarentaen puut - ei pysty siihen linnut mitkään muut.

JNE:

Kun katsoit minuun on eri biisi.

• teemu k.

kun KATSOT minuun on vuodelta -75. siis ei suinkaan sama kuin tuo anna erikssonin kun KATSOIT minuun

kun katsot minuun tietää saan....

on silmät peili joka heijastaa sen mikä sydämessä on..

kun lämmön tunteiden yölinnun laulu herättää..

vain katse kertoo kuinka rakastaa..

yölintu laulaa kuulethan vie sinisiivet yli maailman se lentää vaalentaen kuun
      ei pysty siihen linnut mitkään muut

yölintu laulaa tietäen taas uneen aamurusko kantaa sen kun ilta pilvet tummentaa se meille laulaa yhä uudestaan

katrilla on niin paljon näitä kauniita, kauniita lauluja, joita ei enää mistään tahdo saada käsiinsä eikä korviinsa, silti ihmisillä enää näistä muisto joka ei unohdu

• teemu k.

siis elää muisto..

tsekkasin levykokoelmani ja ilokseni huomasin että tämä biisi on saatavana kahdella cd:llä - valittujen palojen Romanttisesti sekä sellaisella kuin Katri Helenan kauneimmat rakkauslaulut. se on myöskin kuultavissa youtubessa kun kirjoitat hakusanaksi katri helena kun katsot minuun. youtubessa löytyy välillä uskomattomia biisejä, kiitos lataajille. siellä on myös tangopotpuri jossa katri, eino grön ja taisto tammi esiintyvät yhdessä - aivan upea pala historiaa ja katri niin kaunis ja hehkeä..

tämä kun katsot minuun on ranskalaista alkuperää. samy benedettolta julkaistiin lp v.-74 jonka nimikappale on tämä ranskaksi nimeltään On devrait s´aimer sans rien dire. suomalaiset sanat on tehnyt chrisse johansson

• miekin Tohmajärveltä

Joo kiitos ! Oikeassa olette ! Biisin nimi on kun katsoit minuun.

• mieki Tohmajärveltä

Katri Helena – Romanttisesti

Pistin juuri tilauksen sisään Valittuihin Paloihin :)

• jaskan kaveri
      • jaskan kaveri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      134
      744
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      622
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      561
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      500
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      465
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      458
    10. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      261
      449
    11. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      90
      407
    12. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      391
    14. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      385
    15. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      32
      376
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      84
      375
    17. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      375
    18. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    19. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      63
      362
    20. 20
      357
    Aihe