Paras ystäväni on kaasoni. Haluamme kiittää häntä hänen vaivoistaan jollakin sopivalla lahjalla. Mutta millä?
Koru on kuulemma se klassisin, ja meidänkin mielestämme oikein sopiva. Mitä te olette antaneet?
Mitä lahjaksi kaasolle
9
2281
Vastaukset
- Mirka
Pääseehän se loisimaan häihinne ilmaiseksi muun turhan joukon lisäksi, mitä muuta semmoinen ansaitsee? Anna sille vaikka menolippu Timbuktuun, jos kaasona olo on ollut sille mielestään "palkkatyö"!
- Juha
Eihän kaasolla se lahja olekaan oletusarvona kaasontoimessaan. Vaan on oikeasti olemassa ihmisiä jotka haluavat kiittää toisia ihmisiä saadusta tuesta, avusta ja läsnäolosta - arvokkaalla tavalla.
- Rouva
helmikorvakorut. Hän näki suuren vaivan ennen häitä jo ja oli minulle todellinen TUKI!! Lämmin, läheinen ystävyyssuhde ei ole itsestäänselvyys.
- Muistan
Tiedän kaksista ystävien häistä, että hääpari antoi lahjat niille, jotka olivat paljon auttaneet järjestelyissä. Eli muillekin kuin kaasolle (tai bestmanille).
- friends forever
jota hän käyttää usein - ja samalla se muistuttaa meidän ihanista häistä! Kestävä lahja on paras.
- ystävyyden lahja
on ihana muisto hääpäivästä ja "pysyvä" kiitos hyvälle kaasolle.
- Carita G.
maailman parhaalle kaasolleni tosi kauniit safiirikorvakorut. Lahjalla osoitin samalla kiitollisuutta ja kunnioitusta ystävyytemme johdosta. Oletan että kaaso on jokaiselle morsiamelle todella tärkeä ihminen, miksi muuten pyydettäisiin sellainen kaasoksi...
- Kaaso
Minä sain kauniin tyynyliinan joka on lempityynyliinani nykyisin :).
- madonna
Olin kaaso ja sain lahjaksi kampauksen, joka minulla oli juhlissa. olimme morsiammen kanssa samaan aikaan kampaajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271954
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561316Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731275Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311018Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830